2021-05-10, 10:41
  #5437
Medlem
XtraXs avatar
2021-05-10, 10:46
  #5438
Medlem
Jag tycker Joanna och Olivia har börjat bete sig vedervärdigt sedan de kom till maktens boning. Dryga mobbarfasoner och dumförklaringar av de andra deltagarna. Det värsta jag vet är när folk i dokusåpor sitter och säger att andra är knäpp och på ett visst sätt, när de oftast är personen själv som är den knäppaste, som i Olivias fall. Ut med dem nu.
2021-05-10, 10:46
  #5439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tror hon är för sur på Anki just nu.
2021-05-10, 10:56
  #5440
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Som sagt, det ryktas att det är en kvinnlig vinnare denna säsong
- dock bara rykten, men ingen rök utan eld -

Deltagarnas IG
Joanna: https://www.instagram.com/joannaswica/
Annika: https://www.instagram.com/annica_l_frisk/
Oliva: https://www.instagram.com/oliviabaldwin/
Annki: https://www.instagram.com/annkinilsson/
Andreas: https://www.instagram.com/aceafobbola/
Ludvig: https://www.instagram.com/robinsonludde/
Johanna: https://www.instagram.com/johannathorenn/
Wilma: https://www.instagram.com/wilmawernersson/
Dennis: https://www.instagram.com/dennis.johanssons/
Rickard: https://www.instagram.com/rickardlanta/

- En allmän fundering, så ligger väl "Joanna Swica" på denna
vinnarlista, vilka tror ni?
__________________
Senast redigerad av explorers 2021-05-10 kl. 10:59.
2021-05-10, 10:59
  #5441
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Tror hon är för sur på Anki just nu.

__________________
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-10 kl. 11:01.
2021-05-10, 11:04
  #5442
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Jag tycker Joanna och Olivia har börjat bete sig vedervärdigt sedan de kom till maktens boning. Dryga mobbarfasoner och dumförklaringar av de andra deltagarna. Det värsta jag vet är när folk i dokusåpor sitter och säger att andra är knäpp och på ett visst sätt, när de oftast är personen själv som är den knäppaste, som i Olivias fall. Ut med dem nu.

Precis som när du idiotförklarade och mig ang. Anja Pärson.
2021-05-10, 11:07
  #5443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Precis som när du idiotförklarade och mig ang. Anja Pärson.

Haha men där var de mer att jag svarade med samma aggressiva ton till dig som du gjorde mot alla Du var ju otrevlig, så då lacka jag tillbaka
2021-05-10, 11:12
  #5444
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Deltagarnas IG
Joanna: https://www.instagram.com/joannaswica/
Annika: https://www.instagram.com/annica_l_frisk/
Oliva: https://www.instagram.com/oliviabaldwin/
Annki: https://www.instagram.com/annkinilsson/
Andreas: https://www.instagram.com/aceafobbola/
Ludvig: https://www.instagram.com/robinsonludde/
Johanna: https://www.instagram.com/johannathorenn/
Wilma: https://www.instagram.com/wilmawernersson/
Dennis: https://www.instagram.com/dennis.johanssons/
Rickard: https://www.instagram.com/rickardlanta/

- En allmän fundering, så ligger väl "Joanna Swica" på denna
vinnarlista, vilka tror ni?
Tack för samman ställningen.
Ludvigs, Johannas och Wilmas är privata om det nu kan betyda något.
2021-05-10, 11:32
  #5445
Medlem
MickeyAnonymouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Jag tycker Joanna och Olivia har börjat bete sig vedervärdigt sedan de kom till maktens boning. Dryga mobbarfasoner och dumförklaringar av de andra deltagarna. Det värsta jag vet är när folk i dokusåpor sitter och säger att andra är knäpp och på ett visst sätt, när de oftast är personen själv som är den knäppaste, som i Olivias fall. Ut med dem nu.
Fast om gamla lag nord inte hade varit ett gäng hycklare och idioter hade det inte varit några problem. Det bästa jag vet är när när personer som förtjänar det blir satta på plats. Älskar att Joanna och Olivia sitter på makten och ber den kappvändande ankan dra åt helvete.
2021-05-10, 11:37
  #5446
Medlem
Jag tycker inte om Ludde men han verkar vara rätt smart, i alla fall där inne i Robinson. Han tänker smart, till skillnad från vissa andra.

Nu måste det väl snart vara dags för individuella tävlingar där den som kommer sist får lämna direkt. Då ryker nog Annki och Annica omgående. Det är helt sanslöst hur dåligt de presterar i tävlingar.

William måste knipa immunitet efter immunitet om han ska lyckas hålla sig kvar. Om han skulle ta sig så långt tills det bara är typ fyra kvar, då gamla deltagare ska komma tillbaka och rösta ut någon inför finalen, så tror jag dock att han lär bli utröstad då.

Har en känsla av att Rickard kan ta sig långt. Har ni någon känsla gällande vem vinnaren kan vara? Jag tror fortfarande att det är Dennis som vinner.
2021-05-10, 11:46
  #5447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
2021-05-10, 11:46
  #5448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampadusaaa
Bara jag som tycker att Joanna är ganska oskön i vissa stunder? Gillar att hon är rak och inte har några svårigheter att konfrontera folk som beter sig illa men tycker att hon var varit rätt sur och lite smådryg hela säsongen annars. Inte en särskilt ödmjuk vinnare heller. Hon hade säkert blivit irriterad om någon gick runt och bossade som hon gjorde idag.

Föredrar ju dock hennes personlighet före lag Nords fega och tafatta beteende, men det har ju mest bara varit sorgligt att se på sistone. Andreas exempelvis gör sig bara till åtlöje. Säger aldrig något inför hela gruppen men i synkarna och i smågrupper kan han vädra allt möjligt. Lag Nords skitsnack bakom ryggen på Annica var ju bara patetiskt.

Jag tycker nog att Annica är den vettigaste personen därinne. Wille verkar också helt okej, hoppas att han vinner.

Jag håller med. Gillar Joanna på ett sätt. Hon är tuff, bra i tävlingar, rakryggad och vågar säga ifrån. Samtidigt så tycker jag att hon kan vara lite smådryg ibland och hon är inte särskilt ödmjuk heller. Hon kan vara lite väl bossy. Ser hellre att hon vinner än typ Johanna men helst Dennis av de som är kvar nu.
Dennis verkar trevlig, lugn och ödmjuk. Dessutom är han duktig i tävlingar.

Annica är väl helt okej vettig men hon är alldeles för dålig rent tävlingsmässigt för att jag skulle hålla på henne. En värdig robinsonvinnare presterar bättre än vad hon har gjort.

Wille verkar rätt vettig men han har kommit in alldeles för sent så jag tycker inte att han ska vinna Robinson. Hade han varit med från början, eller där i kring, så visst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in