Citat:
Ursprungligen postat av
Lampadusaaa
Bara jag som tycker att Joanna är ganska oskön i vissa stunder? Gillar att hon är rak och inte har några svårigheter att konfrontera folk som beter sig illa men tycker att hon var varit rätt sur och lite smådryg hela säsongen annars. Inte en särskilt ödmjuk vinnare heller. Hon hade säkert blivit irriterad om någon gick runt och bossade som hon gjorde idag.
Föredrar ju dock hennes personlighet före lag Nords fega och tafatta beteende, men det har ju mest bara varit sorgligt att se på sistone. Andreas exempelvis gör sig bara till åtlöje. Säger aldrig något inför hela gruppen men i synkarna och i smågrupper kan han vädra allt möjligt. Lag Nords skitsnack bakom ryggen på Annica var ju bara patetiskt.
Jag tycker nog att Annica är den vettigaste personen därinne. Wille verkar också helt okej, hoppas att han vinner.
Jag håller med. Gillar Joanna på ett sätt. Hon är tuff, bra i tävlingar, rakryggad och vågar säga ifrån. Samtidigt så tycker jag att hon kan vara lite smådryg ibland och hon är inte särskilt ödmjuk heller. Hon kan vara lite väl bossy. Ser hellre att hon vinner än typ Johanna men helst Dennis av de som är kvar nu.
Dennis verkar trevlig, lugn och ödmjuk. Dessutom är han duktig i tävlingar.
Annica är väl helt okej vettig men hon är alldeles för dålig rent tävlingsmässigt för att jag skulle hålla på henne. En värdig robinsonvinnare presterar bättre än vad hon har gjort.
Wille verkar rätt vettig men han har kommit in alldeles för sent så jag tycker inte att han ska vinna Robinson. Hade han varit med från början, eller där i kring, så visst.