Citat:
Ursprungligen postat av
samcherr
Många visa ord och goda skratt i denna tråd! Tycker verkligen att ni med dessa problem ska ta dem till er!
Min uppfattning av många cucks är också att de inte sköter sin hygien. (Utifrån skräckhistorier man hört från brudar. Inte nödvändigtvis från deras dejter alltid, utan också hur de uppfattar "förbipasserande" i allmänhet).
Utöver att potentiellt ändra er stil, se över er hygien och investera i en exklusiv parfym, typ creed, pdm eller penhaligon för att nämna några exempel. Creed aventus om ni inte vill lägga ner år på research.
I många avseenden kan jag förstå att problemet förvärras i relation till er ålder, men i sanningens namn så är antagligen inte steget till punani så stort.
Har dock aldrig varit i denna situation då jag snarare måste dodgea fitta men jag både tror och hoppas att ni incels reder ut det. Allt borde börja med ert självförtroende.
Mvh
Jag tror inte du ser det stora problemet.
Vilket är att kvinnor och män gillar varandra allt mindre.
Det bästa exemplet på de är USA där svarta män och kvinnor hatar varandra just nu ganska mycket.
Detta leder till att de inte effektivt kan uppfostra barn utan de blir inte omhändertagna.
Vita män och kvinnor är på väg mot samma situation.
Vilket leder till att kvinnorna fortplantar med de attraktiva och de räknar inte med att dessa ska vara kvar för uppfostra barnen.
Allt färre män blir fäder.
Ett mindre antal attraktiva män blir fäder , men dessa får allt lägre gillande för kvinnor och hittar på skäl för att slipa dem och det jobbiga med att uppfostra barn. De jagar istället efter nya kvinnor som de kan ha en kort förbindelse med och se dessa som ett estetiskt minne ,och gå för nästa när de tycker de matas tillräckligt av hennes skönhet.