2021-05-08, 16:26
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Med tanke på att TS har skrivit det här i ett annat inlägg så har jag svårt att se att TS skulle tillhöra den grupp du beskriver
Nu hade jag inte läst personens tidigare inlägg, utan fick för mig att du generaliserade. Men det skulle ju också kunna vara ett troll.
Citera
2021-05-08, 16:37
Medlem
Det gör väldigt ont och man börjar hata sig själv tillslut också.
Citera
2021-05-08, 16:46
Medlem
KalleNixons avatar
Tramsigt. Känner till massor av killar som är rejält fula men som inte har några svårigheter att få tag på tjejer, en del riktigt snygga till och med. Killars utseende är inte alls lika viktigt för kvinnor som kvinnors utseende är för män. Kvinnor attraheras av killar och män enligt en mer komplicerad ekvation, där det yttre bara är en parameter.
Citera
2021-05-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Rätt säker på att han hade kunnat få omkull en och annan dam om han hade velat.

Han är sin egen far, nu var det t väl kanske, Gabriel, som agerade donator till "oskulden". Knepig Gubbe. Tacka vet jag våra nordiska gudar.
Citera
2021-05-08, 21:50
Medlem
Houslers avatar
Det kan det iofs vara. Har inte fördjupat mig närmare.

Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
Nu hade jag inte läst personens tidigare inlägg, utan fick för mig att du generaliserade. Men det skulle ju också kunna vara ett troll.
Citera
2021-05-09, 13:05
Medlem
CompressorVanes avatar
Det måste fan vara underbart!?

Att slippa ha vansinniga kvinnor hängandes efter er måste ju vara en dröm

De är psykotiska, freaky, galna, och aggressiva.

"Farlig förbindelse" filmen är right on spot. Tur jag inte äger en kanin de kan ha ihjäl.

Tror jag tar på mig en zombie mask snart. Fast då blir de väl ännu galnare...
Citera
2021-05-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theripper30
Hej

Jag är incel och har accepterat det livet att man är 30 år och aldrig kommer få ligga eller få ett förhållande. Inga tjejer har någonsin varit attraherad eller intresserad utav mig. Men jag har slutat bry mig om tjejer helt. Jag trivs bra som singel. Jag orkar inte längre känna mig deprimerad utav detta. Hur känner ni andra att veta att ni inte är attraktiva för det andra könet?

Du o dina medbröder - hur lever ni

är det jobba jobba jobba som gäller
o spara spara spara

eller är det hoppet om doppet för alla pengar o inga pengar kvar

har ni totalresignerat behöver ni inte köpa fancy clothing som är dyrt eller fancy cars
som är ännu jävla dyrare - ni kan också spara in mycket på hygienprodukter

så vad gör ni - bränner ni pengarna på - resor - hobbies - bileri (kul som fan egentligen)-
bekvämt liv efter omständigheterna - juste utemiddag varje dag - utefika

eller choklad o annat godis - hur är då vikten

så vad gör ni för pengarna - storfixarna brukar inte ha pengar de hamnar hos invandrarkrögarna
o thailand
Citera
2021-05-09, 13:25
Bannlyst
Icke snygga killar i Sverige är i princip totalt rökta på marknaden, så ligger det till.
Citera
2021-05-09, 13:46
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Icke snygga killar i Sverige är i princip totalt rökta på marknaden, så ligger det till.

ja tyvärr är det den bittra sanningen idag.
Citera
2021-05-09, 14:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Sverige är ett sjukt land där en man med medelmåttigt utseende, bra utbildning och god inkomst får se sig brädad av valfri tatuerad, Paradise Hotel-deltagare.
Citera
2021-05-09, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sverige är ett sjukt land där en man med medelmåttigt utseende, bra utbildning och god inkomst får se sig brädad av valfri tatuerad, Paradise Hotel-deltagare.

Ja, så går det när man ger kvinnan pengar från annat håll (indirekt, skattepengar, pappa staten), då går hon bara efter fittans lustar och då är det tatuerade muskulösa "aggressiva bad boys med attityd" som gäller.

Bra jobbat, Sverige.
Citera
2021-05-09, 14:28
Medlem
Citat:

Vilken marknad - är det bara doppa doppa doppa (snopp) som gäller - sånt kostar

men marknaden jobba jobba jobba - spara spara spara - jobba jobba jobba osv
ger incels otroliga fördelar mot de medbröder som är slavar under sina schnablar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in