Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Skönt att höra att det finns fler än jag att tycka likadant - håller verkligen med i det du skrivit
**En liten lustig sak hände när jag hade skrivit på Alex Insta ungefär detsamma som du skrev nu (nej vi är inte vänner utan hans sida är offentlig och inte privat) - var att han ville adda mig/följa mig på Insta. Ehh - jaha? Det fick han - men jag har inte daltat med mina kommentarer utan sagt: Klantigt och dumt att fuska (han höll med om det!) men mänskligt oxå när man fick chansen. Dock får man ta konsekvenserna av det hela och det fick de ju göra med. Nej men troligt är väl att de ångrar sig nu efteråt men det var deras egna val = man får bita i det sura äpplet i så fall. Själv gjorde han avbön på sin sida med ungefärliga likadana ord och tyckte oxå att det var bra att de blev påkomna/avslöjade med diskningen som följd - för tänk om ingen satt klacken i backen utan låtit det fortgå? Tänk om de hade vunnit Robinson och det hade avslöjats senare? DET hade varit pinsamt värre.
Jaha, så kan det gå. Jag har själv inte Insta men Facebook. Jag brukar inte lägga till folk jag inte har träffat först. Annat vore konstigt för mig.
Det är ju bra att han inser och erkänner sina brister.
Då får vi se imorgon söndag hur det blir framöver!
Jag trodde ju att Wilma skulle åka ut då hon förlorade emot Ludde, trodde att Gränslandet var över då, men tydligen inte.