2021-05-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Skönt att höra att det finns fler än jag att tycka likadant - håller verkligen med i det du skrivit

**En liten lustig sak hände när jag hade skrivit på Alex Insta ungefär detsamma som du skrev nu (nej vi är inte vänner utan hans sida är offentlig och inte privat) - var att han ville adda mig/följa mig på Insta. Ehh - jaha? Det fick han - men jag har inte daltat med mina kommentarer utan sagt: Klantigt och dumt att fuska (han höll med om det!) men mänskligt oxå när man fick chansen. Dock får man ta konsekvenserna av det hela och det fick de ju göra med. Nej men troligt är väl att de ångrar sig nu efteråt men det var deras egna val = man får bita i det sura äpplet i så fall. Själv gjorde han avbön på sin sida med ungefärliga likadana ord och tyckte oxå att det var bra att de blev påkomna/avslöjade med diskningen som följd - för tänk om ingen satt klacken i backen utan låtit det fortgå? Tänk om de hade vunnit Robinson och det hade avslöjats senare? DET hade varit pinsamt värre.

Jaha, så kan det gå. Jag har själv inte Insta men Facebook. Jag brukar inte lägga till folk jag inte har träffat först. Annat vore konstigt för mig.
Det är ju bra att han inser och erkänner sina brister.
Då får vi se imorgon söndag hur det blir framöver!
Jag trodde ju att Wilma skulle åka ut då hon förlorade emot Ludde, trodde att Gränslandet var över då, men tydligen inte.
2021-05-08, 15:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Jo, det vet jag, men det frågan gällde var hur de tog sig tillbaka på våren när isen smält.

Det är is där också som gäller. Annars får dom vara kvar till nästa vinter.
2021-05-08, 15:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackskonto
Jaha, så kan det gå. Jag har själv inte Insta men Facebook. Jag brukar inte lägga till folk jag inte har träffat först. Annat vore konstigt för mig.
Jag trodde ju att Wilma skulle åka ut då hon förlorade emot Ludde, trodde att Gränslandet var över då, men tydligen inte.

Tror inte de stänger Gränslandet förrän veckan innan finalen i Robinson och då får vinnaren av Gränslandet komma in i Robinson igen. Har läst ngn stans i tråden och tror att sista avsnittet med Final är ca 30 Maj?! Fast läser man länken så pratas det om att sista avsnittet är den 23 Maj ...

Om Finalen i Robinson är den 23 Maj så lär den kommande veckan vara den sista veckan i Gränslandet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2021
2021-05-08, 15:46
Medlem
Citat:
Tror inte de stänger Gränslandet förrän veckan innan finalen i Robinson och då får vinnaren av Gränslandet komma in i Robinson igen. Har läst ngn stans i tråden och tror att sista avsnittet med Final är ca 30 Maj?! Fast läser man länken så pratas det om att sista avsnittet är den 23 Maj ...

Om Finalen i Robinson är den 23 Maj så lär den kommande veckan vara den sista veckan i Gränslandet.

Jaha, ok. Så en 2-3 veckor kvar.
2021-05-08, 15:48
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag kikade och jag avskyr att behöva klaga på dig igen, men du har fel. Du visar tydligen fortfarande 12 inlägg per sida? Även här kan du vidga dina vyer och förstå att din sanning inte alltid är rätt. Jag visar 40 per sida och var på sidan 126.
Have a nice morning!
Det tror jag verkligen inte att du gör
Men jag får en känsla att du är väldigt ung, och jag kommer inte "bråka" mer med dig iallafall. Men vill du fortsätta nämna mig i dina inlägg så varsågod

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Läser man tv.nu så förstår man om Ludde kommer tillbaka före eller efter örådet.

Edit: eller kanske inte... Läs gärna både söndag och måndag för Robinson.
"Ett kärt återförenande skapar glädje men också stor oro för de som en gång svikit"
Jo det låter ju som att han kommer in på måndag
2021-05-08, 15:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Brukar alltid vara 18 avsnitt av Gränslandet. Så att kommande veckan är den sista borde stämma.
2021-05-08, 16:07
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Brukar alltid vara 18 avsnitt av Gränslandet. Så att kommande veckan är den sista borde stämma.

Det verkar så iaf. Skönt - för att sitta och uggla vid TV:n och/eller streama serier nu på våren när solen börjat komma fram känns aningen instängt. Dags att ta sig i kragen och komma ut från vintervilan och grilla mm istället kan jag tycka
2021-05-08, 16:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ludde förlorade ju första tävlingen av tre och missade chansen att komma tillbaka till Robinson den veckan men blev ändå kvar. Någon måtta med hur de ändrar reglerna vartefter får det vara.
2021-05-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ludde förlorade ju första tävlingen av tre och missade chansen att komma tillbaka till Robinson den veckan men blev ändå kvar. Någon måtta med hur de ändrar reglerna vartefter får det vara.

Vad då? Ludde vann ju över Wilma nu sist och fick komma tillbaka till Robinson. Där Wilma är ensam kvar i Gränslandet.
2021-05-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
"Ett kärt återförenande skapar glädje men också stor oro för de som en gång svikit"
Jo det låter ju som att han kommer in på måndag
Och på söndag står det "En oväntad händelse rubbar maktbalansen i lägret". Det kan också innebära hans återkomst. Vi får se.
2021-05-08, 16:45
Medlem
Citat:
Vad då? Ludde vann ju över Wilma nu sist och fick komma tillbaka till Robinson. Där Wilma är ensam kvar i Gränslandet.
Ja, men varför fick han ens tävla mot Wilma, när han redan hade blivit utslagen?
2021-05-08, 16:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Du verkar inte hänga med. Den här veckan skulle det vara tre tävlingar där en efter en skulle slås ut och den som var sist kvar skulle få komma tillbaka till Robinson. Ludde kom sist i första tävlingen och hans chanser var därmed borta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in