2021-05-07, 08:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Filip är ju ett jävla äckel, sågade Judith så hon fick hatstorm mot sig på insta.
Allt för negern ska se bättre ut och vinna, och fega Filip vågar inte stöta sig med alla blattebrudar som håller på negern 👮🏽‍♀️🤮👮🏽‍♀️🤮

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha såg nu att det är dicken som är igång emot juddan ok där ser man....hej då juddan på måndag
Yes! Nu vill dom att Oljudith (äntligen!) åker ut.
Liiite irriterande om hon gör det först när produktionen säger att det är dags men va fan, helt ok för mig isåfall? 😁

Det viktiga är ju att man slipper Oljudiths efterblivna röst, vidriga gorilla-skratt och konstanta pladder om hennes så oerhört ointressanta bravader, återberättat av Ljugith själv i tredje person! 🤮
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-07 kl. 09:04.
2021-05-07, 08:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Trollgrytan rörs om: magikerna byter magiska egenskaper

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Ca 14.00 Magiska pristävling med Trollkarlen Isidor

- Magisk show med Isidor

- Middag med BB

- Fest
Troligen bara den så oerhört påkostade karaktären "kunskapsfågeln" iklädd en magisk mantel?
Produktionen har ju en tight budget att tänka på. 😉
2021-05-07, 08:59
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vem fan är isidor?

Tydligen en trollkarl från Stockholm.
Hans presentation från Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=MMpCzhopMjU
2021-05-07, 09:01
Medlem
Citat:

Jaha.. Trodde det var han med strumpan på dickens nya namn
2021-05-07, 09:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Fetaste kedjan söder om Vårby!
2021-05-07, 09:06
Medlem
Paladins avatar
Knulla produktionen, Rädda Juddan!

2021-05-07, 09:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Det var då värst!
2021-05-07, 09:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Knulla produktionen, Rädda Juddan!

Äh, knulla Juddan 🤢 och rädda produktionen! 😁
2021-05-07, 09:10
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Äh, knulla Juddan 🤢 och rädda produktionen! 😁
2021-05-07, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag kollar bara liven och aldrig avsnitten så när jag läser om att produktionen varit hård mot Judith i avsnitten blir jag fan galen. VARFÖR skyddar de Nardos på detta sätt? Det är ju inte som att hon är helt oskyldig? Jag fattar att folk hållit igen kring henne för att det inte ska bli dålig stämning (med tanke på att SÅ FORT man tar upp något med henne som inte passar henne så brinner hon av) eller för att inte behöva ta en två timmar lång diskussion efteråt.

När de var fler i huset kunde man också ”undvika” varandra bättre. Sanningen är att Nardos HAR gnällt denna vecka om sin dörröppning, som hon fan inte ens behövt göra korrekt. Förmodligen därför Judith sa det om boken till henne.

Nardos är egoistisk på många sätt, hon är sist till allt och kommer till frukost, lunch, middag, brev, tävlingar - när det passar HENNE. Hon får säga vad hon tycker till alla, men ingen får öppna käften mot henne.

Glöm aldrig när Katti tappade det på Nardos när hon var sen till frukosten. Nardos förlät henne aldrig efter det. Eller när Emelie tappade det på Nardos ang disken och Nardos körde silent treatment mot henne i dagar efteråt och sen vägrade förstå vad Emelie sa när de skulle prata om det. Eller nu när Judith försöker förklara en situation och Nardos i princip bryter vänskapen med henne för en skitgrej.

Grejen är alltså: har man sagt emot eller sagt vad man tycker till Nardos så blir man inte förlåten, OM man inte kryper till henne, tar på sig hela skulden, även om det inte (bara) är ens fel och lovar att det aldrig ska ske igen. Annars hamnar man på hennes hatlista, får en attack av hennes fans på sociala medier, blir uthängd av produktionen samt slaktad i Filips domstol.

Vad bra.

En sån som Nardos är ABSOLUT INTE värd en miljon.

Hmm, jag hör vad du säger hurtbullen. De enda vi inte verka va överens om är nardos. Jag tycker inte det är rättvist att hon ska favoriseras, och hon är dramatisk på många vis. Dock kan jag inte låta bli att älska henne ändå. Hon är rolig när hon inte ens försöker, PLUS hon skapar drama åt oss. Gillar inte när de bara är happy clappy i huset
2021-05-07, 09:19
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jävligt spännande, känner att jag vaknar upp som en ny person imorgon. Nytt stjärntecken och nya personlighetsdrag

Intressant att Nardos säger att hon inte kommer överens med tvillingar (madde)
Men enligt dom 13 stjärntecken är ju inte Madde tvilling? Så hon går endast efter dom "nya" tecknena när de gäller henne själv då. Var det något i skytt-skiten hon inte höll med om? Står det något om att skytten är lättkränkt eller negativ? 😂
Kanske blev hon isåfall så lättkränkt att hon bytte stjärntecken till skorpion, för de lät coolare liksom....
2021-05-07, 09:22
Medlem
Förstår inte riktigt tanken med att dom ska byta med varandra idag, alla har ju gett upp sina uppdrag för längesen. Det bästa hade ju varit att produktionen delar ut straff under hela dagen till dom som misskött sig och slarvat under veckan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in