2021-05-07, 03:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha så det är dicken som är igång emot juddan ok där ser man....hej då juddan på måndag

Japp.. tyckte både Dicken , Kirsty och Arantxa var orättvisa mot Judith där faktiskt, även om jag inte gillar Judith. Rätt ska vara rätt. De tog in Juddan i bikten också och frågade ut henne om vem hon tyckte spred mest negativ energi under veckan och hon sade då "Cookie".. Arantxa såg skeptisk och rädd ut och gav inget motsvar eller så.. De har nog fått strikta order om att inte säga något negativt om Prinsessan Bardos alls.

Den Dikmen neggar och sågar brukar ju åka hem veckan därpå ja. Grejen är ju att han sågade sönder Madde också i Måndagens domstol.
2021-05-07, 04:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Japp.. tyckte både Dicken , Kirsty och Arantxa var orättvisa mot Judith där faktiskt, även om jag inte gillar Judith. Rätt ska vara rätt. De tog in Juddan i bikten också och frågade ut henne om vem hon tyckte spred mest negativ energi under veckan och hon sade då "Cookie".. Arantxa såg skeptisk och rädd ut och gav inget motsvar eller så.. De har nog fått strikta order om att inte säga något negativt om Prinsessan Bardos alls.

Den Dikmen neggar och sågar brukar ju åka hem veckan därpå ja. Grejen är ju att han sågade sönder Madde också i Måndagens domstol.
Reagerade också på det. Arantxa såg obekväm ut när Judith sa Nardos.

De kommer nog vara ännu elakare mot Judith imorgon i avsnittet efter hon vågade säga till Nardos idag och det slutade med bråk.
2021-05-07, 04:02
Medlem
Nardos är en dum liten flicka och Adrian måste ut om jag ska kolla live igen. Har bara kollat något avsnitt och inte live senaste tiden. När jag kollade utröstningen i måndags och Adrian fick stanna.... stängde av direkt. Ofattbart! Tråkigaste personen någonsin. Vad gör han där?
2021-05-07, 04:07
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Riktigt sjukt ändå att de sågade Judith så hårt. Man måste tänka på att hon var full och hon sa något så harmlöst som att de är tråkiga och borde hoppa in i poolen. De har känt varandra i många veckor nu och är vana att skoja med varandra. Men denna gången så reagerade Nardos på det negativt av någon anledning och så kom det med i avsnittet så programledaren, Dikmen och Kirsty attackerade henne så hårt för det.

Sjukt egentligen om man tänker efter. Vad tänker familjen till Judith när de ser sådan favorisering av negerflickan?
2021-05-07, 04:20
Medlem
137MGs avatar
Fan nog brukar väl Nardos också klaga på att folk är tråkiga när de sitter och pratar hela tiden på fest? Men aldrig att det skulle komma på tal.

Produktionens plan är väl att få Juddan utröstad på måndag.
2021-05-07, 05:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Reagerade också på det. Arantxa såg obekväm ut när Judith sa Nardos.

De kommer nog vara ännu elakare mot Judith imorgon i avsnittet efter hon vågade säga till Nardos idag och det slutade med bråk.

Ja alla som vågar säga emot Nardos får en avhyvling i programmet och åker ut rätt kvickt.. Det är INTE ok tycker de att någon vågar studsa upp mot miljonflickan.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Riktigt sjukt ändå att de sågade Judith så hårt. Man måste tänka på att hon var full och hon sa något så harmlöst som att de är tråkiga och borde hoppa in i poolen. De har känt varandra i många veckor nu och är vana att skoja med varandra. Men denna gången så reagerade Nardos på det negativt av någon anledning och så kom det med i avsnittet så programledaren, Dikmen och Kirsty attackerade henne så hårt för det.

Sjukt egentligen om man tänker efter. Vad tänker familjen till Judith när de ser sådan favorisering av negerflickan?

Jag har också funderat på det... De andra deltagarnas familj och vänner måste ju bli skitförbannade när de ser att alla inte tävlar på samma villkor utan att Nardos favoriseras som bara den och får glassa fram på en räkmacka. Adrian också. Antingen vet alla om läget innan, att Nardos ska vinna. Eller så blir de lurade att ställa upp och "tävla". Dessutom har ju Nardos attackerat Tanja för att hon är för positiv. DET är tydligen ok att göra.. attackera någon för deras personlighet? Men man får inte säga att någon är tråkig.. Dubbelmoral som vanligt. Och inget som tv4 fokuserat på heller eftersom det uppvisar en väldigt dålig sida av Nardos.

Tycker absolut inte att Judith skulle bli utskälld för en sådan sak.. Adrian ÄR aptråkig på fest och har dragit ner stämningen på varje fest sedan han kom in och förstörde säsongen. När de blir färre därinne och en efter en av de med energi ryker så märks det bara ÄNNU tydligare bur ofattbart tråkig Adrian är eftersom det blir mer fokus ju färre de blir. Han förtjänar inte att vara där, och särskilt inte så här länge. Tycker nästan till och med Mergim förtjänade miljonen mer än Adrian för han skapade åtminstone drama och är inte konflikträdd.
2021-05-07, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Folk som klagar på att Nardos nu hyser agg mot Judith pga "Vi fixar en regelbok åt Nardos." häromdagen - hur i helvete var det ok att Judith hoppade på Nardos där och då när det var Emelie som förde diskussionen med Judith, och Nardos inte hade sagt ett ord?

Förstår att man tycker mindre om vissa deltagare, men man kan väl också vara objektiv i vissa situationer, särskilt när någon blir utsatt för påhopp om och om igen?

Jag såg också den morgonen, Emelie hade som uppdrag att skapa osämja i gruppen och tar upp med Judith att hon inte gillade hennes sätt att väcka de andra. Judith blev skitsur för kritiken och blandade in både Madde och Nardos. Så Nardos blev med all rätt sur på att bli inblandad i ett bråk hon inte hade nåt med att göra. Emelie lyckades ju väl med det uppdraget och irritationen ligger kvar endast för att Judith inte bara helt enkelt kunde säga utan att försöka få fler med sig mot Emelie - Förlåt, jag ska tänka på det och försöka komma ihåg att alla inte är lika morgonpigga som mig.
Men den enda som har förmågan att ta emot kritik på det sättet är väl Simon. Inte alltid han heller så klart men alla andra därinne tjatar om utvecklingen de gjort därinne och att de lär känna sig själv osv men det är bara ordbajs enligt mig.
2021-05-07, 07:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När man försökt begå självmord, fått LPT och nu äntligen ska få ta en dusch https://imgur.com/192WrxU

Ber om ursäkt för min GREUVA HUEMÅR. Ingen gillar maaaaj.

Citat:
och har big berta som vaktar
Hahahah! 🤣

Som en scen från en usel kvinnofängelse b-film från 90 talet.
Komplett med den obligatorist vidriga och överviktiga fångvaktaren, som först utnyttjar huvudrollsinnehavaren sexuellt på alla möjliga hemska sätt, sen är så pervers att hon flinande sitter och stirrar på den stackars självmordskandidaten när hon hysteriskt gråtande tar sig sin välbehövliga våldtäktsdusch!

Som tur är slutade det ju aldrig bra för såna vedervärdiga karaktärer, kanske blir hon shankad i slussen?
2021-05-07, 08:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
[quote=BullShihtzu|189303]jag har ingen aning vad mannen myten muppen mysteriet håller på med... det är väldigt oklart detta

Citat:
det är ju ingen som vågar bada med henne utan underlivsvakt längre om hon fick bestämma skulle det väl vara orgier hela natten i den där poolen

Citat:
tror jag aldrig har sett podde padda plaska omkring möjligtvis att han skulle hoppa efter en 5 kg:s hushållsost

Citat:
nej jag säger inte emot men fler tror jag skulle kunna släppa loss både på hav och land om inte storsjöpartyodjuret låg och lurade överallt ooh nardos... juddan har ju rätt man behöver en instruktionsbok att läsa väldigt väldigt noga om man ska förstå hur hon resonerar.Sen nu har hon väl enligt henne själv ett förhållande med padde och står upp för sin man.hepp
HAHA Haha! 😂😂😂

Det är få skribenter här som får till såna extremt träffsäkra och underhållande inlägg som du Bull!!
👏
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-07 kl. 08:47.
2021-05-07, 08:44
Medlem
esetts avatar
FÖRMIDDAG
- Trollgrytan rörs om: magikerna byter magiska egenskaper

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Ca 14.00 Magiska pristävling med Trollkarlen Isidor

- Magisk show med Isidor

- Middag med BB

- Fest
2021-05-07, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Trollgrytan rörs om: magikerna byter magiska egenskaper

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Ca 14.00 Magiska pristävling med Trollkarlen Isidor

- Magisk show med Isidor

- Middag med BB

- Fest

Vem fan är isidor?
2021-05-07, 08:52
Medlem
Jag kollar bara liven och aldrig avsnitten så när jag läser om att produktionen varit hård mot Judith i avsnitten blir jag fan galen. VARFÖR skyddar de Nardos på detta sätt? Det är ju inte som att hon är helt oskyldig? Jag fattar att folk hållit igen kring henne för att det inte ska bli dålig stämning (med tanke på att SÅ FORT man tar upp något med henne som inte passar henne så brinner hon av) eller för att inte behöva ta en två timmar lång diskussion efteråt.

När de var fler i huset kunde man också ”undvika” varandra bättre. Sanningen är att Nardos HAR gnällt denna vecka om sin dörröppning, som hon fan inte ens behövt göra korrekt. Förmodligen därför Judith sa det om boken till henne.

Nardos är egoistisk på många sätt, hon är sist till allt och kommer till frukost, lunch, middag, brev, tävlingar - när det passar HENNE. Hon får säga vad hon tycker till alla, men ingen får öppna käften mot henne.

Glöm aldrig när Katti tappade det på Nardos när hon var sen till frukosten. Nardos förlät henne aldrig efter det. Eller när Emelie tappade det på Nardos ang disken och Nardos körde silent treatment mot henne i dagar efteråt och sen vägrade förstå vad Emelie sa när de skulle prata om det. Eller nu när Judith försöker förklara en situation och Nardos i princip bryter vänskapen med henne för en skitgrej.

Grejen är alltså: har man sagt emot eller sagt vad man tycker till Nardos så blir man inte förlåten, OM man inte kryper till henne, tar på sig hela skulden, även om det inte (bara) är ens fel och lovar att det aldrig ska ske igen. Annars hamnar man på hennes hatlista, får en attack av hennes fans på sociala medier, blir uthängd av produktionen samt slaktad i Filips domstol.

Vad bra.

En sån som Nardos är ABSOLUT INTE värd en miljon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in