2021-05-06, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Några av deltagarna säljer sin själ på Memmo:

Wrenkler: 50kr
Annica: 150kr
Andreas: (Robinson-Andy som han tydliger kallar sig själv) 150kr
Tova-Sophia: 190kr
Viktoria: 200kr
Dennis: 250kr

Rent spontant känns det som att Wrenkler borde ta ett högre pris än t.ex. Viktoria. Utbud och efterfrågan! Fast åandrasidan kanske det är många som efterfrågar videohälsningar om måsar som flyger mot vänern.

Fan, sånna jävla horor, vidrigt! Vem köper?
2021-05-06, 19:49
Medlem
Wads avatar
”Mer demokratiskt med lottning”

Edit: I förra laget var dom mer överens? Nej Annki, det var ni inte. Men din pakt var överens, så det spelade ingen roll vad dom andra tyckte. Dumkärring.
Senast redigerad av Wad 2021-05-06 kl. 19:51.
2021-05-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vadådå, hon har väl inte gjort något jättedåligt i programmet än så länge?

viktigt att Alex och Sophia och Ludvig kommer med en redogörelse om hennes medverkan.
Alla kommer att komma ihåg fuskarna Gränslandet.
2021-05-06, 19:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
viktigt att Alex och Sophia och Ludvig kommer med en redogörelse om hennes medverkan.

Men det HAR ju redan berättats om från T-S på hennes Instagram = T-S sa att Wilma inte deltog på något vis i det hela. MEN hon höll tyst om detta till produktionen och hon pratade inte heller till Ludde om detta. T-S bjöd dock Wilma på den del som T-S fick tilldelat till sig ... Finns inget mer att berätta om Wilmas agerande.
2021-05-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko

Aha du syftar på matfusket där hon ska ha ätit hon med. Frågan är hur mycket hon åt men hon borde också ha diskats för det. Problemet är att det hade sabbat produktionens planer totalt. De kände sig nog tvungna att ha några kvar i Gränslandet.
2021-05-06, 20:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Wilmas profilbild på Insta ser ut som en regisserad sminkad brud men i programmet ser hon helt normal ut.
Det där är ett återkommande tema även bland Farmen deltagare, jag vet inte hur många gånger man har kastat sig över deras instagram också möts man istället av ett oigenkännligt monster, plötsligt blir idolen livsoduglig, det här får Sveriges pojkvänner ta på sig i att inte ha om-dresserat sina följsamma tjejer till korrekt väg

Kvinnor behöver deporteras till öde öar för gott
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-06 kl. 20:10.
2021-05-06, 20:06
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Annki ger verkligen ett intelligent intryck 😂😂
Gunde Svan börjar få surläpp tror jag...😂
2021-05-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Gunde Svan börjar få surläpp tror jag...😂

Herpesläpp har hon ju haft länge. Så hon har inte bara vandrat på fjäll i sitt liv.
2021-05-06, 20:16
Medlem
Dennis sjunker en del hos mig, jag är ok med om han skulle bli vinnaren men gillar honom inte så mycket längre. Beter sig för mycket likt förra årets feg-Micke (tittar ner väldigt mkt och vågar knappt säga ett pip när obekväma ämnen dyker upp) och verkar dessutom vara så pengakåt på memmo eller vad det heter. Hade jag varit hans flickvän hade jag faktiskt skämts över en sån mes. Om man jämför honom med William så har William mer pondus & integritet. Ska hålla ett öga på William i fortsättningen och analysera honom lite.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-06 kl. 20:28.
2021-05-06, 20:18
Bannlyst
Hoppas Lappen vinner allt! Riktigt skön snubbe!
2021-05-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Fan, sånna jävla horor, vidrigt! Vem köper?
Torskarna.
2021-05-06, 20:30
Medlem
DirtyJobs avatar
Nu har väl många redan redogjort samma som jag tycker men strunt samma, behöver skriva av mig 😂

Johanna är värsta sortens mobbare och att hon själv inte ser det säger en hel del om henne. Förstår verkligen inte hur rutten man kan vara mot andra människor och när man får smaka på samma mynt ser hon ut som ett åskmoln.

Andreas gillade jag från början men har blivit precis lika som Johanna och Ludde.

Ludde är som Johanna samt att fjanten tror han vet allt trots att han är knappt 20år.

Joanna är lite av min favorit men kan säga att vilken som helst får vinna förutom någon av ovan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in