2021-05-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
De använde en annan persons Bankkonto kopplat till ett kort som Sophia betalade med. Ica Maxi stänger kl 21 så de måste ha handlat run kl 20. Bankontoinnehavaren följde med i bilen till affären efterssom han inte ville lämna ut sitt bankkort utan översyn och likaså hans bil som elias körde för de hade fest på Campingen och var berrusade och kunde inte köra bilen själv. Gissar Att de körde minst 120 km i timmen för att hinna de fyra milen Till Haparanda Centrum så snabbt.I Haparanda Centrum finns allt se Haparanda roterande Webbbcamera här kan man se Ica maxi mittemot Ikea .Det finnns en mataffär Handlaren på Seskarö som de först Planerade att göra inköpen bara ca 5 km från lägret. Handlaren stänger kl 18:00 enligt deras Hemsida. Undra om inte Alex handlat där tidigare ? Det blev ingen rolig resa hem de fick åka buss istället för flyg första 40 milen till Umeå flyggplats. De hade med andra ord ett helt Dygn tillsammans att prata ihop sig hur de skulle redovisa det hela. Att de undviker att prata om Wilmas delaktighet i Fusket är skummt.Frågan är om inte Wilma redan är diskad och skall lägga sig i alla tävlingar . Verkade som hon la sig i tävlingen mot elias.
Hon borde ha vunnit när hon spelat tidigare,samtidgt som Ludvig aldrig spelat tidigare.
Skulle vara kul om man kunde se dem på någon webbkamera i butiken.
2021-05-06, 18:51
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Skulle vara kul om man kunde se dem på någon webbkamera i butiken.
Och ringa efterlyst, knäcka den stora fuskskandalen
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-06 kl. 18:54.
2021-05-06, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Wrenkler sa i sin Q&A på youtube i fredags att
Annki är med i Robinson för att promota sitt nya företag. Hon släppte hemsidan i mars, antagligen startade hon väl upp då. Tanken är väl att hon ska visa upp sig i rutan, glad och käck, och då ska man bli sugen på att boka en resa med Robinson-Annki. Känns som att de planerna har slagit hyfsat snett . Utpekad som mobbare, sektledare och nu bitter kärring. Hon har tvingats stänga av kommentarerna på Instagram när shitstormen med Wrenkler träffade fläkten för hennes del. Först försökte hon rensa o hålla öppet men det funkade inte. Inga fler inlägg om Robinson där heller, bara inlägg om annat. Så var det nog inte tänkt, hon tänkte spinna rejält på Robinson. Gratis PR. Men Annkis planer att bli folkkär sket sig, kan man lugnt säga.
2021-05-06, 19:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Hoppas Annki och Annika åker härnäst. Sjukt synd att Olivia har immunitet. Hon lär väl få sitta på den till finalen.

Nu när Gränslandet nästan är tömt på folk, då kommer väl minst 3 av de som åker ut från riktiga Robinson komma dit innan nästa duell på Gränslandet äger rum?

2 st från Örådet = blir 3 st totalt i Gränslandet efter Örådet nu på Söndag. För Wilma är ju kvar där.
Senast redigerad av CS128 2021-05-06 kl. 19:05.
2021-05-06, 19:05
Medlem
peterZiipens avatar
Några av deltagarna säljer sin själ på Memmo:

Wrenkler: 50kr
Annica: 150kr
Andreas: (Robinson-Andy som han tydliger kallar sig själv) 150kr
Tova-Sophia: 190kr
Viktoria: 200kr
Dennis: 250kr

Rent spontant känns det som att Wrenkler borde ta ett högre pris än t.ex. Viktoria. Utbud och efterfrågan! Fast åandrasidan kanske det är många som efterfrågar videohälsningar om måsar som flyger mot vänern.
2021-05-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Några av deltagarna säljer sin själ på Memmo:

Wrenkler: 50kr
Annica: 150kr
Andreas: (Robinson-Andy som han tydliger kallar sig själv) 150kr
Tova-Sophia: 190kr
Viktoria: 200kr
Dennis: 250kr

Rent spontant känns det som att Wrenkler borde ta ett högre pris än t.ex. Viktoria. Utbud och efterfrågan! Fast åandrasidan kanske det är många som efterfrågar videohälsningar om måsar som flyger mot vänern.

Jag skakar bara på huvudet åt sånt, tycker det är patetiskt oavsett vem som säljer ut sig & skulle aldrig i livet betala för en hälsning från en C-kändis. Jag känner att man måste vara en pengakåt karaktär som tar till alla medel för att få in cash. Dennis verkar vara mest pengakåt, tjänar han inte tillräckligt som byggledare och som nån slags influencer? Man undrar nästan om han blev vinnaren då han har en ganska fräck summa. (?) Han kan göra en "marknadsföringsvideo" för 2000 kr, karln är inte klok.

Undrar om inte Robinsondeltagande stiger vissa åt huvudet när de blir C-kändisar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-06 kl. 20:02.
2021-05-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Annki är med i Robinson för att promota sitt nya företag. Hon släppte hemsidan i mars, antagligen startade hon väl upp då. Tanken är väl att hon ska visa upp sig i rutan, glad och käck, och då ska man bli sugen på att boka en resa med Robinson-Annki. Känns som att de planerna har slagit hyfsat snett . Utpekad som mobbare, sektledare och nu bitter kärring. Hon har tvingats stänga av kommentarerna på Instagram när shitstormen med Wrenkler träffade fläkten för hennes del. Först försökte hon rensa o hålla öppet men det funkade inte. Inga fler inlägg om Robinson där heller, bara inlägg om annat. Så var det nog inte tänkt, hon tänkte spinna rejält på Robinson. Gratis PR. Men Annkis planer att bli folkkär sket sig, kan man lugnt säga.

Det var ju snopet för hennes del då. Wrenkler verkar också promota sin kommande verksamhet. Alltså man kan ju inte vara glad och trevlig jämt speciellt inte under sådana omständigheter med lite mat och dålig sömn. Jag hade nog varit grinig en del jag med men det är främst för att jag inte gillar friluftsliv och lite sömn.

Men ja det ser ju inte bra ut i tv-rutan, försvarar henne absolut inte och jag stör mig också på henne. Och speciellt inte om hon tog på sig en persona för kamerorna (enligt Wrenkler) som hon sedan inte orkade upprätthålla. Tittarnas domar är alltid hårda, det är inte värt några pengar i världen att bli filmad på det sättet som de blir i Robinson.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-06 kl. 19:38.
2021-05-06, 19:35
Medlem
Crapmagics avatar
'Jag tycker jag var ganska kass faktiskt'

Gött mos
2021-05-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag skakar bara på huvudet åt sånt, tycker det är patetiskt oavsett vem som säljer ut sig & skulle aldrig i livet betala för en hälsning från en C-kändis. Jag känner att man måste vara en pengakåt karaktär som tar till alla medel för att få in cash. Dennis verkar vara mest pengakåt, tjänar han inte tillräckligt som byggledare och som nån slags influencer? Man undrar nästan om han vart vinnaren då han har en ganska fräck summa. (?) Han kan göra en "marknadsföringsvideo" för 2000 kr, karln är inte klok.

Undrar om inte Robinsondeltagande stiger vissa åt huvudet när de blir C-kändisar.

Wilma är inte med , stackars flicka som inte har börjat sin yrkes karriär kan förlora miljoner i lön och
pension pga Helvetes stranden i gränslandet. Det blir svårare nu att få ev chefsjobb i framtiden. Det kan bli ett dyrt deltagande i Robinsson för henne.
2021-05-06, 19:42
Medlem
Wilmas profilbild på Insta ser ut som en regisserad sminkad brud men i programmet ser hon helt normal ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Wilma är inte med , stackars flicka som inte har börjat sin yrkes karriär kan förlora miljoner i lön och
pension pga Helvetes stranden i gränslandet. Det blir svårare nu att få ev chefsjobb i framtiden. Det kan bli ett dyrt deltagande i Robinsson för henne.

Vadådå, hon har väl inte gjort något jättedåligt i programmet än så länge?
Medlem
Annki ger verkligen ett intelligent intryck 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in