2021-05-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Alltså jag fattar inte varför folk tar det här med fusket så jävla hårt?

Det är ju inte en överlevnads program, dom får inte jaga djur, dom får inte utforska ön hur mycket dom vill, dom får tydligen inte ens bryta en gren från ett träd eftersom det tydligen är ett naturreservat. Så dom ska bara sitta där och vara hungriga och hoppas att produktionen ger nått.

Dom gjorde egentligen den enda överlevnadsgrejen på hela säsongen utifrån deras valmöjligheter. Dom gick ganska långt och hade en rätt så bra och påhittig plan.. Bra överlevnads tänk.. tänker jag
Det är ju fusk.
2021-05-05, 22:19
Medlem
TheGhostLords avatar
För att citera Joanna, "Andreas. Ut ska han."

Joanna är kung som står på sig och inte tar någon skit. Sätter ner foten. Vilken STARK ledare! Amen!

Olivia är skön, liksom glatt glider med och tycker det är roligt att få rösta ut folk medan alla andra har panik, stressar och ojar sig. Hoppas hon kommer långt.
2021-05-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GH1789
Konstigt däremot att inspelningsplatsen inte var längre från närmaste huset/campingen än att de kunde gå dit utan problem och tillbaka.

Man undrar om det är något som produktionen väger in i sitt beslut när de, trots allt, först valde att se mellan fingrarna? De förtar ju känslan lite när när man förstår hur nära deltagarna har till civilisationen.

Eller om det bara handlar om att man vill ha kvar deltagarna till varje pris för att inte förstöra deras planering.
2021-05-05, 22:25
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Alltså jag fattar inte varför folk tar det här med fusket så jävla hårt?

Det är ju inte en överlevnads program, dom får inte jaga djur, dom får inte utforska ön hur mycket dom vill, dom får tydligen inte ens bryta en gren från ett träd eftersom det tydligen är ett naturreservat. Så dom ska bara sitta där och vara hungriga och hoppas att produktionen ger nått.

Dom gjorde egentligen den enda överlevnadsgrejen på hela säsongen utifrån deras valmöjligheter. Dom gick ganska långt och hade en rätt så bra och påhittig plan.. Bra överlevnads tänk.. tänker jag

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det är ju fusk.

Men om du försöker bortse från reglarna 1 sekund, och tänker på att Robinson utger sig för att vara en överlevnadstävling. Vad tycker du då om att dom har händerna bakbundna när det gäller att göra nått som har med överlevnad att göra?
2021-05-05, 22:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag öglar igenom samtliga rubriker som är gratis. Där stod om den vidriga Sofia a la Pär. Han fick lämna med "svansen" eller vad han har mellan benen.

Lugn & fin nu, bror.

Tvingades läsa igenom skiten nu i expressen. Men allvarligt, Tova-Sophia & Alex visade ju tecken på kreativitet . Varför blir dom diskade? Dom var driftiga & tog chansen. Precis som irl.

Felet ligger helt hos Arga Snickaren & Robinson teamet som spelar in programmet där godis & mat finns tillgängligt. Wtf, fejkproduktion all the way liksom.

Jävla fiasko den här säsongen. Hårdaste Robinson ever, in my ass. Dom får.ju inte ens fälla träd eller döda en renjävel för fan. Jävla fejk all the way. Survivor? Snarare ett fucking viloläger med spa. Arga Snickaren är bluff han med.
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-05 kl. 22:31.
2021-05-05, 22:31
Medlem
Jag har haft svårt för tre personer hela programmet:
1. Ludde (Tycker han är ett klassiskt feministiskt manlig tönt som är kompis med alla brudar men aldrig får ligga, en sån som skaffar sig PK åsikter bara för att enkelt komma åt kvinnor - men aldrig lyckas doppa ändå)

2. William (precis som Ludde fast skillnaden är att William har fysiken med sig och kan därför kanske ha en chans hos damerna, men i övrigt också feministisk lagd - klarar inte av och se påt)

3. Elias (Typisk know it all blatte mentalitet genomsyrar hela hans personlighet. Förstår inte vad han sökte till programmet för, han känns som en kvinna i manlig utstyrsel han också. Blää vad äckligt- aura)
2021-05-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
1. Ludde (Tycker han är ett klassiskt feministiskt manlig tönt som är kompis med alla brudar men aldrig får ligga, en sån som skaffar sig PK åsikter bara för att enkelt komma åt kvinnor - men aldrig lyckas doppa ändå)

2. William (precis som Ludde fast skillnaden är att William har fysiken med sig och kan därför kanske ha en chans hos damerna, men i övrigt också feministisk lagd - klarar inte av och se påt)

3. Elias (Typisk know it all blatte mentalitet genomsyrar hela hans personlighet. Förstår inte vad han sökte till programmet för, han känns som en kvinna i manlig utstyrsel han också. Blää vad äckligt- aura)
Håller med. Men har du missat att William är gay, han gillar inte tjejer. Men spot on på kvinnan Ludde och blatte Elias.
2021-05-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Haha. Tänk så olika man ser på sådant. Jag skrattade bara när det hände. Och då hejade jag ändå på Alex. Anders beteende var ju så sjuuukt överdrivet. Som om Alex och TS var hans 5-åriga barn ungefär. Parodiskt nästan.

Citat:
Håller med, Jävligt överdrivet. speciellt roligt att dom visste allt från början och hade tänkt se mellan fingrarna först.

Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Arga snickarens gamla ådra kom tillbaka!

Jag har haft lite svårt för honom som programledare i just Robinson, men här kändes det, för första gången, som att han var i sitt esse.
2021-05-05, 22:37
Medlem
Lite roligt att de flesta från lag nord stänger ner sina Instagram:

Anki - har inaktiverat kommentarerna på typ alla inlägg

Johanna - gjorde IG privat igår

Ludde - gjorde IG privat idag

Andreas - tar bort alla kommentarer som ens antyder något otrevligt.

Någon som följer Johanna här och kan svara på om hon rensat bland kommentarerna på hennes senaste inlägg? (På IG)?
2021-05-05, 22:38
Medlem
Citat:
Men om du försöker bortse från reglarna 1 sekund, och tänker på att Robinson utger sig för att vara en överlevnadstävling. Vad tycker du då om att dom har händerna bakbundna när det gäller att göra nått som har med överlevnad att göra?
Visst, bortser man från reglerna hade det varit OK, på samma sätt som det är OK att dopa sig i en tävling som handlar om att springa snabbt. Men nu finns ju reglerna i tävlingar av en anledning, nämligen för att göra det rättvist.

Men du kanske har rätt, att det är helt fel att ha regler i en såpa. Var skall gränsen då läggas, eller skall det inte finnas några gränser alls?
Medlem
qrillls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

William är väl dock homosexuell? Sa han inte att han bodde tillsammans med sin pojkvän när han kom in i programmet?
Medlem
Adonis.s avatar
Var det grisfittan Wilma som golade? Eller var det produktionsteamet som kom på dom?

Nu när.Tova-Sophia & Alex är borta så är det söta lilla scarface Joanna med sina small tits som jag får promota. Hon är sexig på någor sätt. Feminist suggan Johanna vet vi alla vad hon behöver men Joanna är fin. That's for sure.

And now. Over & out!
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-05 kl. 22:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in