2021-05-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Ja kanske. Eller ingen hade ju varit ett altenativ också. Wilma har varit urusel i nästan varenda tävling. Dessutom käkade hon också gött vad det verkar.

Sant, alla dom ätit av fuskmatrnock försttt attt de ite hade fått det av profuktionen borde åka ut.

Men men det är sverige och ingen får bli ktönkt, ibte ens fuskare.
2021-05-05, 18:58
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalenskrigare

Vilken soppa till fru också som inte säger nej om att Swish pengar
2021-05-05, 19:00
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är trams med att titta på avsnitten redan på natten eller på dagen. Vad är vitsen? Flesta gör det för att kunna vara först med kommentarer. Eller incels som sitter o runkar hemma och vill bryta av med att till frukost titta på Robinson.

Om spoilers tas bort finns bara ett ”fönster” mellan kl 20-02 att diskutera dagens avsnitt utan att behöva få ngt från nästkommande avslöjat.

Bror, du knullade orden från min mun. Jag instämmer. Jag kopplar av efter gymmet varje kväll kl 19:30 & vill inte veta vad som händer. Fucking respektlöst. På dagen jag jobbar.

Robinson & gräbsland (mest Tova-Sophia 💗 ) ger den avkoppling en stor stark kille som jag behöver, tillsammans med en överdimensionerad & boostad gainer american style Återhämtning är viktigt.

Fuck. Johanna visar sitt rätta jag. Hehe. Trodde inte feminstluder skulle ta sig ton. Olivia & Joanna/scarface är mina favoriter nu i Robinson. Andreas jävla min när han försöker dölja sin besvikelse för bojan is priceless. Haha Olivia börjar bekänna färg. Hehe Go for it, olivia!!!
2021-05-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är trams med att titta på avsnitten redan på natten eller på dagen. Vad är vitsen? Flesta gör det för att kunna vara först med kommentarer. Eller incels som sitter o runkar hemma och vill bryta av med att till frukost titta på Robinson.

Om spoilers tas bort finns bara ett ”fönster” mellan kl 20-02 att diskutera dagens avsnitt utan att behöva få ngt från nästkommande avslöjat.
Men alltså snälla människa. Är du en del av ”Maffian” eller? Självinsikten.. Hela jävla skiten är trams, du är trams. Om det är så viktigt för dig får du väl hålla dig i tråden mellan kl 20-02.
2021-05-05, 19:01
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Så djävla skönt att kinesen Pär försvann. Vidrigaste deltagaren genom tiderna tillsammans med resten av Nord. Nu måste den lika äckliga Ludde ransoneras bort i ett svep. Kan inte vara möjligt att TV4 vill ha honom till sin segrare och anpassar tävlingarna. Jag fattar inte varför just den kanalen ska ha hand om program som skulle kunna vara seriösa och välgjorda. Big Brother är den verkliga katastrofen och jag litar inte på dom djävlarna på TV4. Ser helst att lappgubben vinner då han är mest värdig.

Vadå försvann? Är Tova-Sophia gone? Varför spoilar du, jävla clown? Nu har du förstört kommande söndag. Bra där, bror. Go fuck yourself. Hoppas du är stolt.
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-05 kl. 19:04.
2021-05-05, 19:02
Avslutad
Ang fuskarna och skvallertanten:

Alex o Elias känns som typiska småfuskare som alltid försöker ta en smitväg vad de än gör. Ser sig som streetsmarta och inte fuskare/tjuvar. De känner ingen ånger, beklagar bara att de blev avslöjade.

Per-Sophia är en ganska sorglig figur. Otroligt omogen, umgås med 20-åringar och ljuger om sin egen ålder för att få hänga med. Har ingen moralisk kompass överhuvudtaget, vet inte vad som är rätt eller fel. Alla frågor besvaras med "whatever".

Vilma. Ung, otroligt osäker, vågar inte säga pip. Hänger bara på den som öppnat truten sist.

Ludde. Dålig i tävlingar och för uppenbar i sitt paktande så han åker ut. Klarar inte av att ta ut Alex i tävling så han skvallrar istället för att få ut honom.
2021-05-05, 19:06
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Det här är den största skandalen i Robinsons historia.
Du vet att den första personen som blev utröstad nånsin i ett robinsonprogram tog livet av sig när han kom hem? Det här är inget jämfört med det.
2021-05-05, 19:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det står ju i Aftonbladet för fan. Står att läsa i artikeln exakt vad som hände. Jag håller inte på med era spoilers vilket är otroligt tröttsamt och av samma anledning avstår från att gå in i tråden.

Vem fan läser sossemedia? Nu är kommande söndag förstörd. Fuck...
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-05 kl. 19:08.
2021-05-05, 19:09
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2021-05-05, 19:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vadå försvann? Är Tova-Sophia gone? Varför spoilar du, jävla clown? Nu har du förstört kommande söndag. Bra där, bror. Go fuck yourself. Hoppas du är stolt.
Ja du, herr Pär blev utslängd och det var en ren njutning att skåda. Nästan så jag ville skåla i något.
2021-05-05, 19:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vem fan läser sossemedia? Nu är kommande söndag förstörd. Fuck...
Jag öglar igenom samtliga rubriker som är gratis. Där stod om den vidriga Sofia a la Pär. Han fick lämna med "svansen" eller vad han har mellan benen.
2021-05-05, 19:12
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Hahaha Så det var Alex fruga som satte dit dom i slutändan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in