2021-05-05, 21:19
Medlem
mr.demons avatar
Måste vara första avsnittet som man fick se ett annat ass än Per Jung the Unos gummi röv.
2021-05-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-05 kl. 21:33.
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Han verkar ändå se det ganska nyktert, till skillnad från vissa andra som inte ens förstår att det skulle röra sig om fusk Ett märkligt erkännande förövrigt.

Men han kommer ändå med ganska rimliga argument, man har inte så mycket att förlora på det om man ändå kommer bli en måltavla direkt man kommer tillbaka. Speciellt för Elias, en sådan som TS skulle nog smyga mer under radarn.
Märkligt ändå att ingen nämnt ännu om Vilma var med på fusket.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Han verkar ändå se det ganska nyktert, till skillnad från vissa andra som inte ens förstår att det skulle röra sig om fusk Ett märkligt erkännande förövrigt.

Men han kommer ändå med ganska rimliga argument, man har inte så mycket att förlora på det om man ändå kommer bli en måltavla direkt man kommer tillbaka. Speciellt för Elias, en sådan som TS skulle nog smyga mer under radarn.

Jag kan delvis förstå honom, han hade inget mer att hämta i tävlingen. Han har ju självinsikt till skillnad från Per.

En sak jag tänkte på när Alex sa att Per och Elias kom tillbaka svettiga och undrade vad fasen de pysslat med, var alltså bara ett spel för gallerierna?
2021-05-05, 21:23
Medlem
Elias beteende kändes märkligt när de kom tillbaka i något avsnitt sedan, men förklaras ju ganska bra nu så man förstår..
Konstigt däremot att inspelningsplatsen inte var längre från närmaste huset/campingen än att de kunde gå dit utan problem och tillbaka.
2021-05-05, 21:27
Medlem
Mycket besviken på Alex. Verkar ju som han låg bakom hela kuppen. Förstår att Anders blev besviken på honom, han hejade nog också på honom.
2021-05-05, 21:30
Medlem
Schizofrenens avatar
2021-05-05, 21:37
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Mycket besviken på Alex. Verkar ju som han låg bakom hela kuppen. Förstår att Anders blev besviken på honom, han hejade nog också på honom.

Haha. Tänk så olika man ser på sådant. Jag skrattade bara när det hände. Och då hejade jag ändå på Alex. Anders beteende var ju så sjuuukt överdrivet. Som om Alex och TS var hans 5-åriga barn ungefär. Parodiskt nästan.
2021-05-05, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GH1789
Elias beteende kändes märkligt när de kom tillbaka i något avsnitt sedan, men förklaras ju ganska bra nu så man förstår..
Konstigt däremot att inspelningsplatsen inte var längre från närmaste huset/campingen än att de kunde gå dit utan problem och tillbaka.
Ja, det här året är Robinson en fattigmans-version. Ingen vildmark, ingen överlevnad, inga byggen förutom vindskydd, tävlingarna är oftast av sorten "samla flest kottar i säcken".
2021-05-05, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen

Precis, satt hon och tittade på när de andra tryckte i sig falukorv, tonfisk, Ahlgrens bilar m.m.?
2021-05-05, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Haha. Tänk så olika man ser på sådant. Jag skrattade bara när det hände. Och då hejade jag ändå på Alex. Anders beteende var ju så sjuuukt överdrivet. Som om Alex och TS var hans 5-åriga barn ungefär. Parodiskt nästan.
Fast det är väl klart att produktionen inte tycker att det är kul att behöva diska flera deltagare.
2021-05-05, 21:43
Medlem
Angående Gränslandet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in