2021-05-05, 14:36
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Kan du fixa print? Han har blockat mig
Se mitt tidigare inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Nightcr4wler
Hela historien om dagens dramatiska utveckling i gränslandet

Underbart drama! Historien har alla komponenter. Särskilt intressant med golandet!
2021-05-05, 14:54
Medlem
Som när Robban mutade vakterna och köpte saker när han var med i Robinson inget hände. Robban blev inte avstängd.
2021-05-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
TransSexuell.....
Haha dårar trodde ni menade teådskaparen, tänkte vad ska ni in på teådskaparen insta och göra??
Dåre= mig själv
2021-05-05, 15:04
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Hela historien om dagens dramatiska utveckling i gränslandet

Underbart drama! Historien har alla komponenter. Särskilt intressant med golandet!

Tack! Så där ska de se ut. Inte en massa länkande till betalväggar och annat skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan inte moderatorn ändra reglerna till att man får kommentera när avsnittet sänts på TV4 Play? Det är nåt fel när 95% av inläggen i tråden ligger under spoiler, då är reglerna fel.

Ja, det finns ju faktisk att kolla på TV4 play gratis redan på natten. Vill folk inte se då så får dom väl skylla sig själva. Rent teoretiskt så är det ju inte en spoiler när det redan är offentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av bee
Tråkigt att dem diskas, det är ju när folk tänker utanför boxen det händer roliga saker!

Det kan man ju faktiskt hålla med om. Folk fuskar så fort det ges en chans. I det här fallet var det nog produktionen som var blåögda. Det ena gav det andra men jag tror att det blev lite mer än dom tänkte sig från början när dom lade gränslandet så illa till. Det hade räckt med närmaste ö så hade det aldrig inträffat.

Jag som exempel skulle med bara på någon dag upptäckt att det var någon cm på kartan till närmaste civilisation.
2021-05-05, 15:06
Bannlyst
Citat:
Se mitt tidigare inlägg.

Så Ludde och Wilma åt inte en enda köttbulle i skogen? Har jag svårt att tro. Alla borde åka ut, spelar ingen roll vem som gjorde vad.
2021-05-05, 15:17
Medlem
Gv1875s avatar
Gränslandet
2021-05-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Alla är svartskallar?
2021-05-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duvetkingen
Någon vänlig själ här inne som sitter på årets vinnare?
PM mig isåfall!
Nog måste det ha läckts, särskilt årets säsong.
Ingen kommer kunna pm:a dig förrän du skrivit 50 inlägg
2021-05-05, 15:32
Bannlyst
Så om man bara köper lite godis, så ser produktionen mellan fingrarna?!? Väldigt märkligt resonemang. Varför lät de deltagarna tävla ens om de redan visste om detta fusk? Produktionen verkar dessutom otroligt naiva.

Den som vet vinnaren får gärna PM:a mig.
2021-05-05, 15:39
Medlem
psykmyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Så Ludde och Wilma åt inte en enda köttbulle i skogen? Har jag svårt att tro. Alla borde åka ut, spelar ingen roll vem som gjorde vad.

Båda lär snaskat bollar... Men Wilma är iaf trevlig att titta på...
2021-05-05, 15:40
Medlem
Zyxel04s avatar
2021-05-05, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror tyvärr programmet skulle bli ganska tråkigt i längden om lagen bara bestod av normala människor som Annica, Dennis och Joanna. Krävs x-antal puckon och karaktärer för att det ska bli underhållande.
Och jag tror precis tvärtom! Däremot skulle publiken bli helt annorlunda. Ungefär som att publiken på sportsändningar är annorlunda än publiken till Big Brother eller Paradise Hotel. De lockar olika personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in