2021-05-05, 13:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Produktionen har misslyckats med castingen denna säsong. För många deltagare som har grava problem med förstånd hur man behandlar medmänniskor.

Tror tyvärr programmet skulle bli ganska tråkigt i längden om lagen bara bestod av normala människor som Annica, Dennis och Joanna. Krävs x-antal puckon och karaktärer för att det ska bli underhållande.
2021-05-05, 13:49
Medlem
farlings avatar
Citat:
Men det är ju fel att anpassa sig efter de otåliga. En del sitter uppe på natten och väntar på att avsnitt släpps. Hysteriskt ju.

Nu tror jag inte att folk "sitter uppe" enkom för att invänta att nästa avsnitt släpps utan antagligen är det så att folk har en annan dygnsrytm än vad du har helt enkelt.
Jag brukar vara vaken vid den tiden, har jag inget bättre för mig kan jag likagärna titta på avsnittet, eller så avvaktar jag.

För allas trevnad håler jag med om att det bästa vore att skippa spoilerkrav, så får var och en ta ansvar över om man ev. blir spoilad eller inte. Så länge det inte är så anser jag dock att man faktiskt ska göra sitt yttersta för att följa forumets regler.
2021-05-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykmys
För oss som är skitlata och inte orkar leta?

Detta skriver tv.nu om nästa veckas måndagsavsnitt:

2021-05-05, 13:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

2021-05-05, 13:59
Avslutad
Kan inte Anders bara sluta lipa, börja behandla dom som små barn och sen trycka dom i ryggen mot strandkanten, ja det är rätt att dom åker men vafan, sluta lipa haha. Underhållning ju!
2021-05-05, 14:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Men det är ju fel att anpassa sig efter de otåliga. En del sitter uppe på natten och väntar på att avsnitt släpps. Hysteriskt ju.
Menar du att ni som inte kan vänta med att gå in i tråden innan programmet sänds på TV4 inte är otåliga?
2021-05-05, 14:05
Medlem
För nyfikna som vill dra sina slutsatser, så hittar man kommentarer i tv.nu om alla 51 avsnitten, samt alla Gränslandet (som bara går en vecka till). Tryck på fliken Alla Avsnitt.
2021-05-05, 14:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Det som är fel är att anpassa sig efter en minoritet som ni faktiskt är som bara kollar på vanlig TV. Det är trots allt 2021 nu och inte 2001 längre. Hade varit en sak om man bara kunde i förväg på CMore som man måste betala för, men nu är ju Tv4 Play gratis.
2021-05-05, 14:07
Medlem
Den här händelsen säger ju mer om hur jävla dålig koll produktionen har än om spelarna. På en öde ö/ plats ska det inte finnas möjlighet för fusk. Spelarna ska ju övervakas dygnet runt och knappast under ett 8-16 pass.

Skandal
Senast redigerad av averylovelyday 2021-05-05 kl. 14:10.
2021-05-05, 14:22
Avslutad
Någon som sitter på info skvaller om vad det står i deltagare-kontrakten?
Som dessa stackars satar måste signera innan landgången till medverkan början
och vad som händer om deltagare inte fullföljer punkterna, skulle vara intressant.

2021-05-05, 14:30
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det som är fel är att anpassa sig efter en minoritet som ni faktiskt är som bara kollar på vanlig TV. Det är trots allt 2021 nu och inte 2001 längre. Hade varit en sak om man bara kunde i förväg på CMore som man måste betala för, men nu är ju Tv4 Play gratis.
+1! Ta bort regeln, det är hög tid nu. Vad bör vi göra för att genomföra detta? Mod verkar ignorera debatten i tråden. Lämpligast att göra en ny tråd i lämpligt delforum och framföra förslaget?
2021-05-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan du fixa print? Han har blockat mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här