2021-05-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Johanna är en blåst liten översittarsnobb från Liiiidingö o fattar fortfarande ingenting trots diskussionen. Hon bad så jättemycket om ursäkt och sa framför dom andra att det inte alls var vad hon menade. men i synkarna var hon så duktig på att förlöjliga dom igen och kalla det för överdrift och att de betedde sig som om det va ”världens undergång”. Inte första gången hon kallar nån för korkad, den falska lilla råtta. Ser jag henne ute kommer jag ge henne mördarblicken.

Sa hon inte också att hon inte hade reagerat på samma sätt? Hahaha. Kan bara TÄNKA mig hur hon hade hanterat det om någon hade sagt att hon var korkad. Det värsta med den typen av feminism som nån som kan beskriva sin bostadssituation som "Lidingö/Florens" tror på är att den handlar så mycket om en själv, ett verktyg att göra precis som man vill och hävda att det är girlpower. Att hon inte ens i den situationen kunde äga sitt misstag utan komma med dagisursäkter "det var inte meningen".. Med allt "det är ett spel" snack också, ja men spela spelet då och gör dig inte till en måltavla som en arrogant översittare som kommer med patetiska ursäkter.

Att Anki och "Andy" varken sa något under tävlingen eller när hon blev ifrågasatt i campet också, man slutar inte förvånas. Nästan till den grad att jag känner att produktionen kan ha velat utmåla A&A som värre än vad dom var för att få oss riled up, jag vet inte. Jag kan inte tänka mig annat än att Anki i sitt vardagliga liv är snäll och uppmuntrande mot sina elever, scoutmentalitet liksom. Hur hon kan rättfärdiga det faktum att hon själv djupt sårat deltagare samt helt förbisett hennes lagkamraters skitiga beteende med att det är en tävling är för mig en gåta.

Vill också säga att jag tycker många i tråden går till överdrift mot forna Nord. Vi vet inte hur produktionen vinklat saker, om man tittar på Nords första öråd var det ju uppenbart att produktionen & Anders redan uppmärksammat ursprungsfemmans beteende "är det verkligen happy clappy" och att de var medvetna om att det går att göra bra TV av.

Man kan ha åsikter om deras beteende och även resonera kring hur nån är funtad som kan göra X. Men extrema personangrepp säger mer om en själv. Inte riktat specifikt till dig jag citerar men.
2021-05-05, 10:29
Medlem
Scalpings avatar
ha ha Pär ditt stolpskott!

2021-05-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Närmare campingen tror jag. Fanns en karta i ett tidigare inlägg. Typ 500 fågelvägen till campingen om jag minns rätt.

Hmm kan du länka den?
2021-05-05, 10:41
Medlem
ps870s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbastistan
Hmm kan du länka den?

Se inlägg #4204
(FB) Robinson Sverige 2021

Mindes fel gällande avståndet, var 1,5 km till campingen men 500m till en villa.
Senast redigerad av ps870 2021-05-05 kl. 10:46.
2021-05-05, 10:44
Medlem
kevindurants avatar
Joanna är en brud med pondus, hon får gärna vinna allt
2021-05-05, 10:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
2021-05-05, 10:50
Bannlyst
2021-05-05, 11:00
Medlem
Någon vänlig själ här inne som sitter på årets vinnare?
PM mig isåfall!
Nog måste det ha läckts, särskilt årets säsong.
2021-05-05, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envispojke
Sa hon inte också att hon inte hade reagerat på samma sätt? Hahaha. Kan bara TÄNKA mig hur hon hade hanterat det om någon hade sagt att hon var korkad. Det värsta med den typen av feminism som nån som kan beskriva sin bostadssituation som "Lidingö/Florens" tror på är att den handlar så mycket om en själv, ett verktyg att göra precis som man vill och hävda att det är girlpower. Att hon inte ens i den situationen kunde äga sitt misstag utan komma med dagisursäkter "det var inte meningen".. Med allt "det är ett spel" snack också, ja men spela spelet då och gör dig inte till en måltavla som en arrogant översittare som kommer med patetiska ursäkter.

Att Anki och "Andy" varken sa något under tävlingen eller när hon blev ifrågasatt i campet också, man slutar inte förvånas. Nästan till den grad att jag känner att produktionen kan ha velat utmåla A&A som värre än vad dom var för att få oss riled up, jag vet inte. Jag kan inte tänka mig annat än att Anki i sitt vardagliga liv är snäll och uppmuntrande mot sina elever, scoutmentalitet liksom. Hur hon kan rättfärdiga det faktum att hon själv djupt sårat deltagare samt helt förbisett hennes lagkamraters skitiga beteende med att det är en tävling är för mig en gåta.

Vill också säga att jag tycker många i tråden går till överdrift mot forna Nord. Vi vet inte hur produktionen vinklat saker, om man tittar på Nords första öråd var det ju uppenbart att produktionen & Anders redan uppmärksammat ursprungsfemmans beteende "är det verkligen happy clappy" och att de var medvetna om att det går att göra bra TV av.

Man kan ha åsikter om deras beteende och även resonera kring hur nån är funtad som kan göra X. Men extrema personangrepp säger mer om en själv. Inte riktat specifikt till dig jag citerar men.

Är det då svårt att förstå, att vad som sägs i syncarna och bland deltagarn, framför kameran är deras ord och ingen håller pistol mot huvudet som tvång att bete sig idiotiskt. Infantilt att försvara idioti som om ”vinklat”.
2021-05-05, 11:03
Medlem
peterZiipens avatar
Gränslandet:
2021-05-05, 11:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gränslandet:

2021-05-05, 11:13
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gränslandet:
Senast redigerad av twoeggs 2021-05-05 kl. 11:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in