Citat:
Ursprungligen postat av
Eillenna
46 åringen verkar inte vilja berätta vad han gjorde mordkvällen, tycker mest synd om sig själv. Konstigt
– Jag blir så frustrerad. Jag tror jag får hoppa över det mesta, säger
46-åringen vänder sig mot åklagaren men har fått tillsägelse av domaren att inte bli personlig.
46-åringen pratar om aktiviteterna som skett i hans dator vid tidpunkten för mordet.
– Jag kanske har tekniskt albibi. Vad fan?!! Oj, ursäkta, säger han.
Den misstänkte säger att han tycker det begåtts mängder med fel i utredningen. Han säger också att åklagaren haft 58 fel under rättegången.
– Får det gå till så här i Sverige, säger 46-åringen retoriskt.
46-åringen säger att han är frustrerad, rösten bryts och han svär men ber om ursäkt för det.
– Det finns massor av sådana här exempel. Men vi ska inte gå in på allt sådant. Jag blir allt för engagerad.
– Skrämmande saker ser man, Det finns jättemycket kommunikation, runt tio tusen sidor med chattkonversationer i förundersökningen. Det ser komplett ut, men då har åklagaren gått in och strukit bort enstaka ord.
Intressant. Tack för citat!
Gillar det här, vilket återspeglar vilket riktat vrede han kan uppbringa om det går emot hans fyrkantiga box.
"– Jag blir så frustrerad. Jag tror jag får hoppa över det mesta, säger 46-åringen vänder sig mot åklagaren men har fått tillsägelse av domaren att inte bli personlig."
Påminner om den gravt narcissistiska Möller och hennes hat mot ÅK Wenna, likaså Liljas hat mot ÅK Eriksson.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Om jag hade begått brottet hade man inte förstått att det var ett brott överhuvudtaget. Då hade det sett ut som en olycka. Jag blir nästan förnärmad när man säger att jag gjort det här. Det är så dåligt utfört. Jag är smartare än så.
Hahaha!
Såååå narc.