2021-05-05, 13:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eillenna
46 åringen verkar inte vilja berätta vad han gjorde mordkvällen, tycker mest synd om sig själv. Konstigt

– Jag blir så frustrerad. Jag tror jag får hoppa över det mesta, säger
46-åringen vänder sig mot åklagaren men har fått tillsägelse av domaren att inte bli personlig.

46-åringen pratar om aktiviteterna som skett i hans dator vid tidpunkten för mordet.
– Jag kanske har tekniskt albibi. Vad fan?!! Oj, ursäkta, säger han.

Den misstänkte säger att han tycker det begåtts mängder med fel i utredningen. Han säger också att åklagaren haft 58 fel under rättegången.

– Får det gå till så här i Sverige, säger 46-åringen retoriskt.

46-åringen säger att han är frustrerad, rösten bryts och han svär men ber om ursäkt för det.

– Det finns massor av sådana här exempel. Men vi ska inte gå in på allt sådant. Jag blir allt för engagerad.

– Skrämmande saker ser man, Det finns jättemycket kommunikation, runt tio tusen sidor med chattkonversationer i förundersökningen. Det ser komplett ut, men då har åklagaren gått in och strukit bort enstaka ord.
Intressant. Tack för citat!

Gillar det här, vilket återspeglar vilket riktat vrede han kan uppbringa om det går emot hans fyrkantiga box.

"– Jag blir så frustrerad. Jag tror jag får hoppa över det mesta, säger 46-åringen vänder sig mot åklagaren men har fått tillsägelse av domaren att inte bli personlig."

Påminner om den gravt narcissistiska Möller och hennes hat mot ÅK Wenna, likaså Liljas hat mot ÅK Eriksson.
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Om jag hade begått brottet hade man inte förstått att det var ett brott överhuvudtaget. Då hade det sett ut som en olycka. Jag blir nästan förnärmad när man säger att jag gjort det här. Det är så dåligt utfört. Jag är smartare än så.
Hahaha!

Såååå narc.
Senast redigerad av develi 2021-05-05 kl. 13:53.
Citera
2021-05-05, 13:43
Medlem
Citat:
Om jag hade begått brottet hade man inte förstått att det var ett brott överhuvudtaget. Då hade det sett ut som en olycka. Jag blir nästan förnärmad när man säger att jag gjort det här. Det är så dåligt utfört. Jag är smartare än så.
Vilket svammel av broder duktig.
Citera
Medlem
13:16-13:37 fick han ordet. Fy fan
Citera
Medlem
Nej, det här säger eller bekräftar verkligen att han inte är som alla ”andra”

😂😂😂
Citera
2021-05-05, 13:44
Medlem
Så nu kan SD gå hem och äta födelsedagstårta med HD och barnen. I lugn och ro. Han är fri till den 28 maj i alla fall. Måste ju kännas bra att nu kunna påbörja sorgearbetet:

Jag har idag inte ens greppat att Lena är borta. Jag har inte kommit till sorgen än. Jag biter ihop för att klara livet.

Vilken jävla hycklare!
Citera
2021-05-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Den 28 maj klockan 11.00 kommer domen. Rätten kommer då även ta ställning till häktningsfrågan.
Tack för det.
Skönt och slippa hans tycka synd om mig själv tal.
Citera
2021-05-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Du har uppenbarligen inte läst FUP. Det stämmer bra att SD informerade LW redan för åratal sedan att han inte ämnade bygga en framtid med LW. Men att de kunde fortsätta ha en sexuell relation ändå. Lena gick med på dessa villkor.

Enligt försvaret själva är sådant som är sagt för så många år sedan inget man skall ta särskilt mycket fasta på och är absolut inte gällande flera år senare.

Eller ja om det passar dem vill säga.
Citera
2021-05-05, 13:48
Medlem
Citat:
Så nu kan SD gå hem och äta födelsedagstårta med HD och barnen. I lugn och ro. Han är fri till den 28 maj i alla fall. Måste ju kännas bra att nu kunna påbörja sorgearbetet:

Jag har idag inte ens greppat att Lena är borta. Jag har inte kommit till sorgen än. Jag biter ihop för att klara livet.

Vilken jävla hycklare!

Han kan ju fråga om Lenas barn greppat att hon är död, de har gått igenom ett helvete.
Ändå står han och lipar, tycker synd om sig själv. Precis som Hd.
Jaha, lång väntan tills 28 maj, men en annan slipper ju ligga vaken och lyssna efter insatsstyrkan
Citera
2021-05-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
13:16-13:37 fick han ordet. Fy fan
Det kom inget vettigt ur hans trut bara massa tycka synd om mig själv svammel.
Citera
2021-05-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eillenna
46 åringen verkar inte vilja berätta vad han gjorde mordkvällen, tycker mest synd om sig själv. Konstigt

– Jag blir så frustrerad. Jag tror jag får hoppa över det mesta, säger
46-åringen vänder sig mot åklagaren men har fått tillsägelse av domaren att inte bli personlig.

46-åringen pratar om aktiviteterna som skett i hans dator vid tidpunkten för mordet.
– Jag kanske har tekniskt albibi. Vad fan?!! Oj, ursäkta, säger han.

Den misstänkte säger att han tycker det begåtts mängder med fel i utredningen. Han säger också att åklagaren haft 58 fel under rättegången.

– Får det gå till så här i Sverige, säger 46-åringen retoriskt.

46-åringen säger att han är frustrerad, rösten bryts och han svär men ber om ursäkt för det.

– Det finns massor av sådana här exempel. Men vi ska inte gå in på allt sådant. Jag blir allt för engagerad.

– Skrämmande saker ser man, Det finns jättemycket kommunikation, runt tio tusen sidor med chattkonversationer i förundersökningen. Det ser komplett ut, men då har åklagaren gått in och strukit bort enstaka ord.

Tack!

”Jag kanske har tekniskt alibi. Vad fan?!! Oj, ursäkta”

Han vill nog gärna få det till att 23:34 är lite alibi där ja eftersom han öppnar datorn pga jobbmejlet som kom nån minut innan.

Det framstår som ett rätt rörigt anförande från den tilltalade.

Säga/göra en sak och sedan be om ursäkt. Genomgående lite hans grej.

Det är ju bara en tragisk pajas som pratar där i rätten.
Citera
2021-05-05, 13:54
Medlem
Citat:

Vilken jävla hycklare!
Precis, en stor hycklare är vad han är.
Hem och äta tårta medans Lena ligger i sin grav.
Han kanske börja sörja henne när han kommer in på kriminalvårdsanstalten.
Citera
2021-05-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack!

”Jag kanske har tekniskt alibi. Vad fan?!! Oj, ursäkta”

Han vill nog gärna få det till att 23:34 är lite alibi där ja eftersom han öppnar datorn pga jobbmejlet som kom nån minut innan.

Det framstår som ett rätt rörigt anförande från den tilltalade.

Säga/göra en sak och sedan be om ursäkt. Genomgående lite hans grej.

Det är ju bara en tragisk pajas som pratar där i rätten.

Han är ju faktiskt inte smartare än så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in