2021-05-05, 09:36
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
JH var perfekt under ett års tid, nu är det fan stendött. Operator4u betalar väl mindre, korrekt? Dock kanske värt om man ÅTMINSTONE FÅR FUUCKING MEDDELANDEN DÄR

VAR BOR DU I STHLM DEN ÄR STOR
Högsta stegen är 1 cent mindre än på jh. Men de tar inte någon avgift för att skicka din lön, så det jämnar ju ut sig efter ett tag. Måste ju vara drygt att bara sitta och vänta hela tiden. Så var det för mig också när jag skrev för jh.
2021-05-05, 09:38
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ja men då var man här igen, fullproppad med stims redo att bränna av meddelanden, loggar in och ... NADA

I VANLIG FUCKING ORDNING DÅ

De senaste 2 veckorna har verkligen varit totalt jävla värdelösa med tydlig försämring var dag.

SUG MIN KUK HORA PAPA KNULAR DEJ IDIOT HEJ DÅ

fan vad skumt...srs fråga nu, alltså varför? Du sa väl att du haft flöde/traffik under ett års tid kanske till o me längre än så? strange
2021-05-05, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Högsta stegen är 1 cent mindre än på jh. Men de tar inte någon avgift för att skicka din lön, så det jämnar ju ut sig efter ett tag. Måste ju vara drygt att bara sitta och vänta hela tiden. Så var det för mig också när jag skrev för jh.

Kanske jag ska ha flera konton på olika företag ba, ett på JH, ett på operator blabla, var ansöker man? Har du en direktlänk eller något, eller skypeaddress whatever IM SIGNING UP!#
2021-05-05, 09:44
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Kanske jag ska ha flera konton på olika företag ba, ett på JH, ett på operator blabla, var ansöker man? Har du en direktlänk eller något, eller skypeaddress whatever IM SIGNING UP!#
Skickar på PM.
2021-05-05, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
fan vad skumt...srs fråga nu, alltså varför? Du sa väl att du haft flöde/traffik under ett års tid kanske till o me längre än så? strange

Tro mig jag har ingen aning! Sedan fucking april förra året har jag haft KONSTANT FLÖD, alltså dygnen runt, så fort jag loggat in överöst med meddelanden. Ofta av samma snubbar, amir och kompani, märsta-snubben, love and kisses killen etc.

Sedan två veckor? Långsamt, massa nya konstiga targets, as segt, totalt jävla värdelöst. BOOM sa det, över en natt gick det från MASSOR till .. uh .. väldigt få.

Förut tog det 5-6 timmar att få ihop 600 mess ... nu? Lol, dubbla, MINST, om inte mer. Worthless, igår hann jag bara 300 meddelanden, suck säger jag bara.
2021-05-05, 09:48
Medlem
Ingen megakö klockan tio på förmiddan en vardag? Ameh WTF asså! Ja byter jobb nuuuu
2021-05-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ja men då var man här igen, fullproppad med stims redo att bränna av meddelanden, loggar in och ... NADA

I VANLIG FUCKING ORDNING DÅ

De senaste 2 veckorna har verkligen varit totalt jävla värdelösa med tydlig försämring var dag.

SUG MIN KUK HORA PAPA KNULAR DEJ IDIOT HEJ DÅ

Uppenbarligen nya algoritmer för att sortera bort usla skribenter som du. Loving it!
2021-05-05, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Skickar på PM.

Kungen
2021-05-05, 09:52
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Tro mig jag har ingen aning! Sedan fucking april förra året har jag haft KONSTANT FLÖD, alltså dygnen runt, så fort jag loggat in överöst med meddelanden. Ofta av samma snubbar, amir och kompani, märsta-snubben, love and kisses killen etc.

Sedan två veckor? Långsamt, massa nya konstiga targets, as segt, totalt jävla värdelöst. BOOM sa det, över en natt gick det från MASSOR till .. uh .. väldigt få.

Förut tog det 5-6 timmar att få ihop 600 mess ... nu? Lol, dubbla, MINST, om inte mer. Worthless, igår hann jag bara 300 meddelanden, suck säger jag bara.

ah fan vad kefft, sitter och funderar på ifall man också proaktivt ska söka och ha flera konton på andra företag som liknar JH. Är det värt att ta upp detta med en coach eller du kanske redan har gjort det? De har inte sagt något till dig på skypen? Galet strange feelsweirdman
Senast redigerad av fanvaslitet 2021-05-05 kl. 09:55.
2021-05-05, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Uppenbarligen nya algoritmer för att sortera bort usla skribenter som du. Loving it!

Lol papa knulare, jag får konstant svar (fick) av mina gamla gubbar, skriver otroligt fint och bra, extremt flyt på mina konversationer, jag har gjort detta under flera år jag är FUCKING PRO,

så när hade du ditt senaste bästa knull?
2021-05-05, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
ah fan vad kefft, sitter och funderar på ifall man också proaktivt ska söka och ha flera konton på andra företag som liknar JH. Är det värt att ta upp detta med en coach eller du kanske redan har gjort det? De har inte sagt något till dig på skypen? Galet strange feelsweirdman

Har tagit upp det, även två andra jag känner genom detta har tagit upp det, samma svar: "Nej inga förändringar!!!!"

Jo, någon förändring har skett, helt klart.
2021-05-05, 10:12
Medlem
Citat:
Lol papa knulare, jag får konstant svar (fick) av mina gamla gubbar, skriver otroligt fint och bra, extremt flyt på mina konversationer, jag har gjort detta under flera år jag är FUCKING PRO,

så när hade du ditt senaste bästa knull?

Uppenbarligen tar op dig i örat med jämna mellanrum. Det säger mig att du är en lat loggare och skiter i sammanhangen! Du förstör mer än du tillför.

Schas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in