Citat:
Ursprungligen postat av
adoptivgiraff
Jag eftersöker ändå er som tror på dessa profiler?
Om du är en äldre man utan profilbild (eller med en äldre mans profilbild) och KåtaHeidi20 skriver att hon bara mååååste ha dig ikväääälll. Och du sedan spenderar hundra, tusentals kronor på att chatta med KåtaHeidi20 och fråga om hon vill ses... Jag låter kanske hånfull nu. Kanske är jag också det. Jag vet inte riktigt. Känner väl att det här med annonser om kåta tjejer nära dig är såpass vanliga att en varningsklocka borde ringa om man får ett personligt porrmeddelande. Och är reggad på en sida där det är uttalat att betalande profiler finns. Så är det dags för lite omdöme.
Men har också sett hur män lagt ut tusentals kronor, lämnat sin fru osv.
Vet inte vad jag känner men det är ju också irrelevant. Vilka är ni?
Det är speciella killar vi skriver med, i regel. I alla fall dom som torskar på det ordentligt. Salig blandning av naivitet, dumhet, psykisk sjukdom, personlighetssyndrom, utvecklingsstörning, hög ålder och begynnande demens osv.
Räcker så?
Sen angående skatt se till att du får pengarna till ett ställe där inte SKV har insyn. Mig veterligen är det bara formella banker som ger insyn, räknas revolut som det? Återigen så gick vi igenom detta i detalj för några hundra sidor sen, Ictura skrev massa vettigt.