2021-05-05, 01:33
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
@blygtsomkenta du som startade denna tråd: VART ÄR DU? HUR BLEV DET? Börjjade du jobba med detta någonsin eller? Tjänade du pengar? Vad gjorde du under 2018, typ under sommaren 2018 fanns denna tråd eller Jobba Hemifrån någonsin i ditt huvud? Kanske på senare tid? Kanske andra företag? Vill så gärna veta!
Tror du seriöst att du kommer få ett svar från en användare som inte har loggat in på 4 år och som du dessutom inte ens citerar så att han vet att du skrriver till honom?
2021-05-05, 02:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motGudsRike
han kanske såg det som ett stort ansvar i att ta reda på information om vad arbetet egentligen går ut på, och sen likviderades.

en hemsk värld är detta, fullt av satans anklagelser och perversitioner och satans frestelser.
Finns en kamera i din dator/mobil. Personerna bakom detta har tittat på dig länge nu.
2021-05-05, 02:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Tror du seriöst att du kommer få ett svar från en användare som inte har loggat in på 4 år och som du dessutom inte ens citerar så att han vet att du skrriver till honom?

Nä men har PM:at några av de andra som varit inloggad på sistone. Det är en dröm ändå om han hade kunnat logga in och svarat. Tänk dig, vad har han liksom hittat på under hela dessa 4 år? Har hänt så mycket i mitt liv så undrar vad som hände i hans samtidigt? Det är det som gör mig som mest exalterad/pirrig i mitt liv faktiskt.
2021-05-05, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Finns en kamera i din dator/mobil. Personerna bakom detta har tittat på dig länge nu.
Jah är väl medveten om att massor av kameror ser mig s0 fort jag öppnar ögonen i princip men som Jesus ska sagt s0 finns inget dolt son inte ska visas
2021-05-05, 06:03
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motGudsRike
Jah är väl medveten om att massor av kameror ser mig s0 fort jag öppnar ögonen i princip men som Jesus ska sagt s0 finns inget dolt son inte ska visas
Skapa ett konto i chatten så hittar du kärleken i sommar.
2021-05-05, 06:23
Medlem
Carnills avatar
Jag har en granne som jobbar inom telefondating. Hon har fast timlön, semesterersättning, byter röstmeddelanden med karlarna. Inget krångel med lön/skatt då företaget är svenskt. Timlönen är väl inte hög men hon tjänar samma vare sig det är 0 killar eller 50 killar inne. Bestämmer sitt schema själv.
Jobbar hon 10 tim i veckan så får hon ut ca 2.500 i månaden. Varför tar ni inte ett sånt jobb istället för det här?
2021-05-05, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivgiraff
Jag eftersöker ändå er som tror på dessa profiler?

Om du är en äldre man utan profilbild (eller med en äldre mans profilbild) och KåtaHeidi20 skriver att hon bara mååååste ha dig ikväääälll. Och du sedan spenderar hundra, tusentals kronor på att chatta med KåtaHeidi20 och fråga om hon vill ses... Jag låter kanske hånfull nu. Kanske är jag också det. Jag vet inte riktigt. Känner väl att det här med annonser om kåta tjejer nära dig är såpass vanliga att en varningsklocka borde ringa om man får ett personligt porrmeddelande. Och är reggad på en sida där det är uttalat att betalande profiler finns. Så är det dags för lite omdöme.

Men har också sett hur män lagt ut tusentals kronor, lämnat sin fru osv.

Vet inte vad jag känner men det är ju också irrelevant. Vilka är ni?

Det är speciella killar vi skriver med, i regel. I alla fall dom som torskar på det ordentligt. Salig blandning av naivitet, dumhet, psykisk sjukdom, personlighetssyndrom, utvecklingsstörning, hög ålder och begynnande demens osv.

Räcker så?

Sen angående skatt se till att du får pengarna till ett ställe där inte SKV har insyn. Mig veterligen är det bara formella banker som ger insyn, räknas revolut som det? Återigen så gick vi igenom detta i detalj för några hundra sidor sen, Ictura skrev massa vettigt.
2021-05-05, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Jag har en granne som jobbar inom telefondating. Hon har fast timlön, semesterersättning, byter röstmeddelanden med karlarna. Inget krångel med lön/skatt då företaget är svenskt. Timlönen är väl inte hög men hon tjänar samma vare sig det är 0 killar eller 50 killar inne. Bestämmer sitt schema själv.
Jobbar hon 10 tim i veckan så får hon ut ca 2.500 i månaden. Varför tar ni inte ett sånt jobb istället för det här?

Några anledningar:
1. De flesta av oss är män.
2. Vi slipper prata i telefon.
3. De flesta av oss bor inte i Sverige och har inga problem angående lön eller skatt.
4. Vi tjänar nästan dubbelt så mycket som henne i timmen för det mesta.
2021-05-05, 08:40
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
För att de flesta här är män. Vi har bara ett fåtal damer i tråden, Mopsan typ. Dessutom får man ju inte logga kukar när man pratar över telefon, och vem vill inte göra det? Skulle behöva gå i terapi om jag inte fick min dagliga dos.
2021-05-05, 09:16
Bannlyst
Ja men då var man här igen, fullproppad med stims redo att bränna av meddelanden, loggar in och ... NADA

I VANLIG FUCKING ORDNING DÅ

De senaste 2 veckorna har verkligen varit totalt jävla värdelösa med tydlig försämring var dag.

SUG MIN KUK HORA PAPA KNULAR DEJ IDIOT HEJ DÅ
2021-05-05, 09:29
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ja men då var man här igen, fullproppad med stims redo att bränna av meddelanden, loggar in och ... NADA

I VANLIG FUCKING ORDNING DÅ

De senaste 2 veckorna har verkligen varit totalt jävla värdelösa med tydlig försämring var dag.

SUG MIN KUK HORA PAPA KNULAR DEJ IDIOT HEJ DÅ
Jävligt konstigt, för jag får mess hela tiden, oavsett tid på dygnet. Skippa JH och börja på o4u istället
2021-05-05, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jävligt konstigt, för jag får mess hela tiden, oavsett tid på dygnet. Skippa JH och börja på o4u istället

JH var perfekt under ett års tid, nu är det fan stendött. Operator4u betalar väl mindre, korrekt? Dock kanske värt om man ÅTMINSTONE FÅR FUUCKING MEDDELANDEN DÄR

VAR BOR DU I STHLM DEN ÄR STOR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in