2021-05-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Djädrar vilken fart det vart på Länta i tävlingen med Olivia och Annika. Månne det började rycka i baguetten vid tanken på att få bada bastu med brudarna och fylla dem med bärs med tillbehör.

Vissa kommentarer alltså. Men det är bra om det finns lite krut i gubben, än så länge verkar han bra. Bilden kan alltid ändras, för i början tyckte jag att Lag Nord var gulliga och trevliga.
2021-05-04, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kanske narcissist ja. Det var nåt inlägg där h*n skrev att h*n försökte posera fint för kameran i tv om det inte var ett skämt. Det syns iofs även i andra klipp. Angående hur hen vill ha sex det har redan tagits upp här, jag vill bara inte ens skriva om det. Kanske nån annan svarar på din fråga.

Nu blir man ju nyfiken såklart. . Någon får gärna tala om hur Per vill ha sex.

Hoppas Anders kommer till gränslandet inorgon och talar om att han och Ludde får bege sig hem.
2021-05-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki

Som en prinsessa
2021-05-04, 22:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Lag nord menar du..?
Nä, låt oss sluta spekulera. Det finns inga belägg för något av det ni säger och ni visar inga källor heller.

"Anders dyker upp i lägret med ett minst sagt oönskat budskap till två av våra vänner."

Tv.nu Gränslandet söndag.
2021-05-04, 22:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Vad jag vet så vet ingen om att Per är en kille. Akyol känns verkligen inte som en kille som skulle uppskatta att i efterhand få reda på att han legat med en man.... Jag tvekar på att de gjorde nåt fuffens, isåfall skulle väl produktionen gripit in. Tror inte heller de gjort nåt sexuellt, eller så hoppas jag bara det för Elias skull.

2021-05-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki

Hoppas Anders kommer till gränslandet inorgon och talar om att han och Ludde får bege sig hem.

Usch jag hittade det ämnet, men för att stilla din nyfikenhet så. Har du sett henne i Första Dejten? (FB) Robinson Sverige 2021

Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Som en prinsessa

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 22:51.
2021-05-04, 23:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Usch jag hittade det ämnet, men för att stilla din nyfikenhet så. Har du sett henne i Första Dejten? (FB) Robinson Sverige 2021

Intressant... lyssning... Lite för grafisk för min smak, men men... "klitoris sprack flera gånger" noice...

Tolkade det som att hon inte alltid berättar för en dejt att hon varit man tidigare under livet.

Hon tar den i stort sett också bara i 2:an, så om det visar sig att hon och Elias nuppat, så vet vi att hans baguette blev smord med nutella.
2021-05-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Intressant... lyssning... Lite för grafisk för min smak, men men... "klitoris sprack flera gånger" noice...

Tolkade det som att hon inte alltid berättar för en dejt att hon varit man tidigare under livet.

Hon tar den i stort sett också bara i 2:an, så om det visar sig att hon och Elias nuppat, så vet vi att hans baguette blev smord med nutella.

Alltså va fasen jag äter, förstör inte folks aptit nu med nutella prat.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 23:15.
2021-05-04, 23:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
sinnessjukt av TV4 att de ändrar premisserna hela jäva tiden beroende på vem som vinner osv.allt för att de vill ha dramat som de vill

2021-05-04, 23:20
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-04 kl. 23:23.
2021-05-04, 23:21
Bannlyst
Citat:

Herrejävlar alltså. Jo, jag såg ett litet klipp därifrån som någon lade ut här.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Lite väl magstark lyssning för min del.
Märker och ser inte killen att det är en konstgjord fitta? Fattar ingenting.

"Big dicks i rumpen" vill han alltså ha. Blöja nästa?!?
2021-05-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Tror han menar ut som i ut ur tävlingen om att få komma in den här veckan.
Vilken tid kan man se avsnittet förresten är direkt efter 00:00? nån som vet?

KL 02.10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in