2021-05-04, 21:18
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Vilken djävla mobbingTV gränslandet är! Är oerhört provocerad. Som Ludde Per och den där blondinen beter sig mot Alex är INTE ok TV4

Håller helt med dig här. Mobbingen är så solklar, men det är väl något som TV4 tycker är bra TV...
Dags även att produktionen berättar för samtliga deltagare att Per har uteslutande manliga kromosomer. Val i tävlingar kommer att bli annorlunda då.
2021-05-04, 21:18
Medlem
Så utstuderat hånfulla de tre (fjant-Ludde, transan Per, Wilma) är mot Alex. Obehagliga människor.
2021-05-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Ja, Olivia har växt med tiden och visst är hon snyggast. Själv är jag dock barnsligt förtjust i Joanna. Tuff brutta som fått ett par brutala smällar i livet men inte hör man henne snyfta sig igenom det. Om jag minns hennes lilla privata klipp rätt så verkade hennes morsa vara från forna östblocket och det är aldrig några veka själar så självklart har hon fostrat Joanna till en tjej som käkar små primadonnor som lilla Johanna från Lidingö till frukost..
Jag håller med dig även där. Joanna är definitivt den jag skulle tagit med mig till en riktig öde ö, där överlevnad var viktig. Perfekt och tuff tjej! Olivia hade jag valt för en kortare ö-vistelse. Båda två hade förstås varit idealet
2021-05-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalgaard
Tittade lite snabbt på Pär-Sophias instagram och måste bara ta tillfället i akt och poängtera hur gravt inkompetent den människan är. H*n försöker likställa och rättfärdiga ”att Wrenkler och Alex skulle skicka Johanna till Lag-Syd om de fick chansen” skulle vara samma form av mobbning som h*n och resten i Lag-Nord utsatte Wrenkler & Alex för. - Usch!

Förövrigt, och detta är vilda spekulationer, tror jag att Pär-Sophia tar sig tillbaka till Robinson. Hon får sällskap av Wilma. Alternativt att Ludde(förhoppningsvis) åker ut och hamnar på Gränslandet. Att basera av Luddes lilla skara han följer på Instagram är Wilma en av de vilket i sin tur måste innebära att de hunnit dela mer ord med varandra än den lilla ”välkomstceremonin” som ägde rum innan de nya lagen skapades.

Nä men sedär, sjätte sinnet stämde.
2021-05-04, 21:26
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Är man en rutten människa i huvudet så spelar det ingen roll vilka könskorrigeringar man gör. Nej, Per...Du är en rutten människa.
2021-05-04, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tycker Olivia växer jämfört med många andra. Hon är alltid glad, bryr sig inte om att hon fick en massa röster på sig och är faktiskt en av de bättre i tävlingarna. Att hon dessutom är snyggast av allihopa behöver jag inte ens nämna. Tyvärr har Hon en feministisk ådra, men inte lika uppenbar som hos andra.

Att ha en feministisk ådra som Olivia behöver inte alls vara något negativt så länge man kämpar för jämställdhet osv. Johanna faller dock inom kategorin feminazi
2021-05-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Är man en rutten människa i huvudet så spelar det ingen roll vilka könskorrigeringar man gör. Nej, Per...Du är en rutten människa.

Någon har lagt in ett citat från Ludde instagram så jag kan väl lägga in ett från Sophias insta. Men hen verkar också ha en del fans av nån anledning. Vi kan inte heller fatta att du är 35 då du beter dig som i högstadiet. Det är nog inte många som går på det där snacket.

Om jag får säga det själv så tycker jag att jag är riktigt förbaskat hejdundrandes 🔥🔥🔥🔥🤩🤩🤩🤩..... kan inte fatta att jag är 35 ✌️👸🏻😎

Å min egen åsikt gällande mig själv är den enda som betyder något så det betyder att jag är 👌👌👌👌 💯 #ilovemyselfitsnotasin

Sen är det självklart ett plus att min pojkvän också tycker det 😜😋

Jag är extremt stolt över mig själv & min resa. Att jag hade drivet & styrkan att ta tag i mitt problem & vända mitt självförakt till att älska mig själv💕

https://www.instagram.com/p/COa-DRegJUn/
2021-05-04, 21:39
Medlem
Äckligt att skattepengar måste gå till könskorrigeringar och experiment som den där Per.
2021-05-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
från tv.nu, gränslandet

Kan de inte redan nu visa vad som kommer att hända på torsdag.

Mvh otålig.
2021-05-04, 22:04
Medlem
Gränslandet
2021-05-04, 22:07
Medlem
Buttson69s avatar
Djädrar vilken fart det vart på Länta i tävlingen med Olivia och Annika. Månne det började rycka i baguetten vid tanken på att få bada bastu med brudarna och fylla dem med bärs med tillbehör.
2021-05-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Är Per narcissist? Undra hur pojkvännen tycker det är att sätta på en konstgjord vagina, men Per har kanske prostatan kvar och hellre vill ha den i prutten?!? Vilken genomvidrig människa, både i tv och utanför.

Kanske narcissist ja. Det var nåt inlägg där h*n skrev att h*n försökte posera fint för kameran i tv om det inte var ett skämt. Det syns iofs även i andra klipp. Angående hur hen vill ha sex det har redan tagits upp här, jag vill bara inte ens skriva om det. Kanske nån annan svarar på din fråga.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 22:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in