2021-05-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motGudsRike
inga problem, jag fröjdas när det mobbas emot mig. ni skulle bara ana vilka drömmar och syner jag får. inte omöjligen pga att satans djävelskap fortsätter emot mig i världen

"ät bajs" haha ja du ska säkert få se på phan. visste du att för hundra år sedan så var "medicinen" regeringarna "fått för sig" vara av bajs från mycket sjuka människor? som de dessutom påtvoingade de "som ansågs' friska, och de som ansågs sjuka tog de iväg med tvång, efter att ha brytit sig in i hem och lägenheter? om du inte visste det, kan det vart så att massmedia döjer något? eller varför inte, vilket är det första "viruset" de säger sig ha sett, eller "förstått"?`jo, inget annat än "tmv viruset" ett sk "tobaksvirus" och det var genom ett sk "filter of life" som de sägs ha settt det. som dessutom sägs ha blivit uppfunnit 1884, innan det sägs det att man bara kunde se bakterier och skit, i perfekt storlek förvisso, men sen kom elektrocnicitet in i bilden, som jag IOFS "misstänker" kan vara Lucifers falska ljus. HALLELUJAH! gissa gad, det finns en välkänd sk påvesyn som sägs vara från samma år 1884.. där det alltså beskrivs att påven ifråga ska ha hörrt Herren pratandes med Satan och Han ger Satan rätten att försöka förstöra GUds Kyrka i hundra år (max-...?) och faktum är att år 1984 så var jag 4 år gammal och mig veterligen så gick jag ru nt på plaeneten då, stolt, och iaf personen som var på min morsa 9 månader innan jag fick se världens ljus, skrytandes om att jag kunde räkna till hundra. vet ej om han svalt det rikitgt än dock. men det kommer väl. i Jesus Namn!

det världens makter erbjuder folket nuförtiden lär väl förresten vara tusentals ggr värre än "rent" bajs förresten. då de inte ens döljer att det antingen är som om de söker att förändra våra kroppar till industirer eller fabriker av gift, elller att det är som att vi injjicerar genmodifierde varelser i våra kroppar, som de dessuotom "odlat fram" genom att applicera "virus från chimapnser" på "aborterade foster av människor, från 60 eller 50 talet", ja tvi phan. sätt igång att gräv, rekommenderar jag. de döda. de som lever kan väl samla vatten eller något. kanske koka det

Du vet att vi aldrig läser såhär långa meddelanden va?
2021-05-04, 11:58
Medlem
Ni som sitter och gnäller om att ni får dåligt med meddelanden, ja ni sitter ju och skriver dygnet runt i den här tråden och håller den vid liv så att det bara blir fler och fler personer som söker till jobben. Ju mer operatörer desto sämre med meddelanden. Vissa av er har ju gjort den här tråden till värsta reklampelaren för J.H. Är det det enda ni har för er hela dagarna, sitta på J.H och sen på flashback? Fy fan så patetiskt.
2021-05-04, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Ni som sitter och gnäller om att ni får dåligt med meddelanden, ja ni sitter ju och skriver dygnet runt i den här tråden och håller den vid liv så att det bara blir fler och fler personer som söker till jobben. Ju mer operatörer desto sämre med meddelanden. Vissa av er har ju gjort den här tråden till värsta reklampelaren för J.H. Är det det enda ni har för er hela dagarna, sitta på J.H och sen på flashback? Fy fan så patetiskt.

Vad gör du för anmärkningsvärt på dagarna då? Lagret?

2021-05-04, 12:17
Bannlyst
En annan sak som gör det uppenbart att alla inte har "samma kö" är ju det faktum att man kan stå och vänta i årtionden på ett meddelande (AKA det är ingen i kön!!), så testar man att endera logga ut/in igen, eller gå till "Statistics" och tillbaka till meddelanden, helt plötsligt får man direkt upp en, två, tre eller fler meddelanden.

Således verkar det som att man hela tiden "placeras" i en av många kategorier, med olika köer, eller något liknande.
2021-05-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Han sitter och runkar i sin källare. Önskar han kunde arbeta med detta
2021-05-04, 12:21
Medlem
Citat:

Oj vad förvånad jag blev nu över att det var du som svarade. Mannen som verkar leva hela sitt liv på J.H och i den här tråden.
2021-05-04, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Oj vad förvånad jag blev nu över att det var du som svarade. Mannen som verkar leva hela sitt liv på J.H och i den här tråden.

Åh, du vill inte svara på min fråga? Så oväntat! Nå, vad gör du nu då, lagret, hårdrock och facebook eller?

2021-05-04, 12:23
Bannlyst
"Mannen du är sån loser du håvar in 35 lax extra rent i månaden av att chatta, du är sån loser alltså, du är inte som mig, som arbetar som dik-grävare och röker cigg 15 timmar om dagen för att sedan gå hem och bli förnekad sex av min 90kg fru med ryggskott!"

2021-05-04, 13:05
Medlem
se8035s avatar
Bra flow nu
2021-05-04, 14:42
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
En annan sak som gör det uppenbart att alla inte har "samma kö" är ju det faktum att man kan stå och vänta i årtionden på ett meddelande (AKA det är ingen i kön!!), så testar man att endera logga ut/in igen, eller gå till "Statistics" och tillbaka till meddelanden, helt plötsligt får man direkt upp en, två, tre eller fler meddelanden.

Således verkar det som att man hela tiden "placeras" i en av många kategorier, med olika köer, eller något liknande.

Det där är ju inget nytt, räcker med att uppdatera sidan bara. Ibland står den och tuggar fast man fått ett meddelande.

Stannar det upp och det känns konstigt så uppdaterar jag alltid sidan.
2021-05-04, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Nej, fel bolag. Finns med samma namn i många länder om du söker lite.

https://www.allabolag.se/5020820089/verksamhet
Det står som avregistrerat, samma namn där, STEFAN VERKOVICH.Det är alltså gatan och inte ett namn.
Senast redigerad av Haparandaflickan 2021-05-04 kl. 14:58.
2021-05-04, 15:20
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
https://www.allabolag.se/5020820089/verksamhet
Det står som avregistrerat, samma namn där, STEFAN VERKOVICH.Det är alltså gatan och inte ett namn.

Och?

Kan ha haft ett registrerat l Sverige och ett utomlands liksom det finns massa olika bolag med det namnet. Vi vet ju alla att det inte är Sverige deras säte ligger så varför kollar ni på allabolag.se?

Utdelningsadressen är den samma men vad gör det? Är väl inte otillåtet ha att flera företag verksamma på en person/adress?

Förstår inte vad det är för sensationsvärde ni ser i det där om det inte finns något mer ni inte berättat?
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-04 kl. 15:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in