Citat:
Oj, blev du ledsen över att jag inte tog din smutsiga kuk långt ner i halsen på riktigt?
den är för stor för din horhals. haha, jag har haft en syn där det var som en ängel befann sig mellan mina lår och mitt "mellanben" stod rätt upp som ett eiffeltorn och hon var rätt glad kan man säga..
IOFS, beror på vem du frågar. polisen (både män och kvinnor) som var på besök hos mig för något år sedan och tog på mig kläder och handfängsel, skulle nog inte kalla den särskilt stor. desuttom stod det i polisanmälan emot mig typ "han är inte snygg alls" och jag svarade efter att ha läst hela skräpet, "jag nekar till allt". aja. det fryser väl i helvetet också
Citat:
Ursprungligen postat av
Slynan.Britt
Sedan kan man undra varför 70-åriga gubbar ens överväger att knulla 19-åriga Anna i röven.
ja det kan du ju fundera på, "in the high way to hell" (min första CD btw, hallelujah!)
(men visst är det hemska saker, oc hdet kan väl möjligen finnas rejält goda anledningar att lida med sådana personer)
edit, jo förresten har jag haft en syn där jag såg Djävulen (en muslulös best) knulla en kvinna i röven, eller iaf bakifrån, och hon hade precis innan det , från mitt synsätt, minne och förstelse, tappat sina vingar OCH SIN UNGE SOM HON BAR I SIN FAMN!
men visst, för att spåna på lite anledningar. så är ju en rätt grov misstanke sådan att reklamen för de hemsidor som ni möjligen arbetar för, eller dvs genom det här företaget, skickar ut popups, kanske t-om genom "virus" eller malware" scripts så de dyker upp lite varsomhelst på internet, och inbte minst genom de som inte orkar läsa genom alla "avtal" och "rekommendationer"... och kanske t-om så att innan den popuen eller whatever det är, kommer upp en mängd frestelser på frestelser, liksom som om det vore att man kåtar upp en, och så till slut dyker man upp i eran chatt, men innan ni kommer upp i "diagologen" så har det varit automatisk skit hela vägen. och så får ni nån krona per minut eller whatever, och så tjänar de kanske miljontals på en enda person, som fortsätter in i frestelsen som han kan komma.. ni anar inte, lögnens fader leker vi inte med. BE FÖR ETT RENT HJÄRTA, I JESUS NAMN!
tror det är mer än 6:e redigeringen nu möjligen. men knappst rekord, för egen del. tack t Jesus Kristus