2021-05-03, 21:37
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motGudsRike
jag tänkte att det är nog få som vill bli lurade. men å andra sidan kan man undra varför nån ens överväger att vara anställd på detta företag.

Vi är guds soldater. Dessa män avlade en ed med gud som vittne att stå vid sin frus sida tills döden skiljer dom åt. Guds straff är att de förlorar sin tid och pengar istället.
2021-05-03, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vi är guds soldater. Dessa män avlade en ed med gud som vittne att stå vid sin frus sida tills döden skiljer dom åt. Guds straff är att de förlorar sin tid och pengar istället.
rappakalja... ja, vem vet. det kanske vi alla har gjort.

men för att spåna lite i hur jag tror du syftar på, i anklagelsen eller vad det nu är.

nu har inte jag varit medlem på någon av de sidor som dessa företag och såna här tjänster utförs på, förutom facebook, twitter osv är jag tämligen säker på att liknande försigår med. men i "det dolda" men som Jesus sade så ska allt dolt bli uppenbarat.

och när det gäller att svära eder tror jag inte man gör det bara för man klickar sig förbi nån ruta eller in på en hemsida, men Gud vet.

och btw så brukar det i avtal och grejjer som man tvingas klicka sig igenom stå typ "jag lovar...." eller "jag är".. och jag tror man kan välja vilket som helst, med gott samvete (knappast alltid kanske). den som skrivit är ju "jag" och jag vet ju inte vem det är så det blir bara fel vad jag än väljer. men in ska jag. och sen kan man ju utnyttja den extra tiden det tar, för att fundera på och be om klargörelse, om det var med ett rent hjärta man kom dit, och goda intentioner.
Senast redigerad av motGudsRike 2021-05-03 kl. 21:53.
2021-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
rappakalja...

nu har inte jag varit medlem på någon av de sidor som dessa företag och såna här tjänster utförs på, förutom facebook, twitter osv är jag tämligen säker på att liknande försigår med. men i "det dolda" men som Jesus sade så ska allt dolt bli uppenbarat.

och när det gäller att svära eder tror jag inte man gör det bara för man klickar sig förbi nån ruta eller in på en hemsida, men Gud vet.

och btw så brukar det i avtal och grejjer som man tvingas klicka sig igenom stå typ "jag lovar...." eller "jag är".. och jag tror man kan välja vilket som helst, med gott samvete (knappast alltid kanske). den som skrivit är ju "jag" och jag vet ju inte vem det är så det blir bara fel vad jag än väljer. men in ska jag. och sen kan man ju utnyttja den extra tiden det tar, för att fundera på och be om klargörelse, om det var med ett rent hjärta man kom dit, och goda intentioner.

Men be en bön för oss alla då och säg några Ave Maria för helvete är det inte Salmonella dom doxxar sig själv så att coucherna stryper hans mess (lol) så är det nån socfall som yrar om Jesus. Men men, text i rutan enda som betyder nåt Amen
2021-05-03, 21:58
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
haha, jag kom faktiskt precis hem med en låda vin. Hallelujah.

men nej jag är inte här "nu igen", jag har aldrig lämnat bara. så du ville inte snacka om det här företaget och vad för suspekta saker de anställer folk att hålla på med? är ni medvetna vad som händer med era "kunder" efter att ni haft era "chatt-sessioner"?
Dom får mersmak. Varför undrar du? Precis samma känsla som du har för den här tråden, eftersom du inte kan hålla dina tjocka fingrar från tangentbordet. Schas på dig nu!!
2021-05-03, 22:03
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivgiraff
Jag är allvarligt nyfiken; vad händer med dessa kunder? Eller snarare: vilka är dessa kunder? Och nu menar jag inte dom som skriver ett par gånger och sen fattar grejen, utan dom som tar skada, som fortsätter dag ut och dag in trots att det "borde" vara uppenbart. Det var så pass sorgligt och svårbegripligt att jag la ner för ganska längesen, men jag undrar fortfarande. Finns det verkligen någon som missat att om en brud med porrstjärne-bild skriver att hon är så jävla kåt på just dig (som saknar bild) ikväll, skriver till dig... och fortsätter undvika att träffa dig... i flera månader... så är det kanske något knas? När är ansvaret vems?
Frihet under eget ansvar förhelvete. Dom är vuxna och inte omyndigförklarade.
Finns många kvinnor som tänder på bad bots, sadister, mördare och gubbar. Smaken är som baken vet du väl?
2021-05-03, 22:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Men be en bön för oss alla då och säg några Ave Maria för helvete är det inte Salmonella dom doxxar sig själv så att coucherna stryper hans mess (lol) så är det nån socfall som yrar om Jesus. Men men, text i rutan enda som betyder nåt Amen
För din egen skull. Ring rehab och sluta punda
2021-05-03, 22:13
Bannlyst
om det vore krav på att vara soc-fall för att snacka om Jesus så köper jag det.

pengar är bara mindre och mindre intressant för egen del. snart blir det väl dessutom så att "pengahanteringen" kommer strypas till det digitala. och Djävulens märke.. gäller att så sina frön innan vintern kommer, tror jag.

dock rekommenderar jag inte att sätta sig i klorna på kommunkärringar. men vi är manade att smaka på de olika frukterna också.
2021-05-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
För din egen skull. Ring rehab och sluta punda
Heheheh svarade du på fel msg eller nått Moppsy, det är ju du som ska oroa dig över orosamtal till soc jag har mitt på det torra
2021-05-03, 23:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Heheheh svarade du på fel msg eller nått Moppsy, det är ju du som ska oroa dig över orosamtal till soc jag har mitt på det torra
Förlåt. Det skulle inte till dig. Blev så arg på den andra idioten. Förlåt
2021-05-03, 23:37
Medlem
Citat:
jag tänkte att det är nog få som vill bli lurade. men å andra sidan kan man undra varför nån ens överväger att vara anställd på detta företag.

Oj, blev du ledsen över att jag inte tog din smutsiga kuk långt ner i halsen på riktigt? Sedan kan man undra varför 70-åriga gubbar ens överväger att knulla 19-åriga Anna i röven.
2021-05-03, 23:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Oj, blev du ledsen över att jag inte tog din smutsiga kuk långt ner i halsen på riktigt? Sedan kan man undra varför 70-åriga gubbar ens överväger att knulla 19-åriga Anna i röven.
Haha. Har han retat upp dig också. Kokar när jag ser hans inlägg.
2021-05-04, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Haha. Har han retat upp dig också. Kokar när jag ser hans inlägg.

Men han är ju helt tappad i golvet. Troligtvis en av gubbarna 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in