2021-05-03, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Absolut. Var det något särskilt du tänkte på?
jag tänkte att det är nog få som vill bli lurade. men å andra sidan kan man undra varför nån ens överväger att vara anställd på detta företag.
2021-05-03, 20:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motGudsRike
jag tänkte att det är nog få som vill bli lurade. men å andra sidan kan man undra varför nån ens överväger att vara anställd på detta företag.
Är det så att du är här och larvar dig med ett nytt alias igen? Packa ihop grabben och stäng lådan istället.
Det verkar som att du har hamnat på fel plats kan man lätt säga.
Jag tror att det är bättre att du åker till Konsum och handlar lite Kalaspuffar.
2021-05-03, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Är det så att du är här och larvar dig med ett nytt alias igen? Packa ihop grabben och stäng lådan istället.
Det verkar som att du har hamnat på fel plats kan man lätt säga.
Jag tror att det är bättre att du åker till Konsum och handlar lite Kalaspuffar.
haha, jag kom faktiskt precis hem med en låda vin. Hallelujah.

men nej jag är inte här "nu igen", jag har aldrig lämnat bara. så du ville inte snacka om det här företaget och vad för suspekta saker de anställer folk att hålla på med? är ni medvetna vad som händer med era "kunder" efter att ni haft era "chatt-sessioner"?
2021-05-03, 20:50
Medlem
Jävla komedi varenda gång snubben från Kista kommer upp, eloge till dig från Oper som nyss kallade honom äcklig och vidrig för att han skickade en bild på sig själv och inte tolererar hans taskig attityd 😂😂😂
Senast redigerad av Edicor429 2021-05-03 kl. 20:55.
2021-05-03, 20:57
Medlem
Citat:
haha, jag kom faktiskt precis hem med en låda vin. Hallelujah.

men nej jag är inte här "nu igen", jag har aldrig lämnat bara. så du ville inte snacka om det här företaget och vad för suspekta saker de anställer folk att hålla på med? är ni medvetna vad som händer med era "kunder" efter att ni haft era "chatt-sessioner"?

Jag är allvarligt nyfiken; vad händer med dessa kunder? Eller snarare: vilka är dessa kunder? Och nu menar jag inte dom som skriver ett par gånger och sen fattar grejen, utan dom som tar skada, som fortsätter dag ut och dag in trots att det "borde" vara uppenbart. Det var så pass sorgligt och svårbegripligt att jag la ner för ganska längesen, men jag undrar fortfarande. Finns det verkligen någon som missat att om en brud med porrstjärne-bild skriver att hon är så jävla kåt på just dig (som saknar bild) ikväll, skriver till dig... och fortsätter undvika att träffa dig... i flera månader... så är det kanske något knas? När är ansvaret vems?
2021-05-03, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Det står längst ner på varje sida, men man får även en tydlig påminnelse innan man ska fylla på med krediter. Så det går inte att missa att det är fiktiva profiler och att det är "skoj för vuxna".

vadå, på varje sida?
2021-05-03, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivgiraff
Jag är allvarligt nyfiken; vad händer med dessa kunder? Eller snarare: vilka är dessa kunder? Och nu menar jag inte dom som skriver ett par gånger och sen fattar grejen, utan dom som tar skada, som fortsätter dag ut och dag in trots att det "borde" vara uppenbart. Det var så pass sorgligt och svårbegripligt att jag la ner för ganska längesen, men jag undrar fortfarande. Finns det verkligen någon som missat att om en brud med porrstjärne-bild skriver att hon är så jävla kåt på just dig (som saknar bild) ikväll, skriver till dig... och fortsätter undvika att träffa dig... i flera månader... så är det kanske något knas? När är ansvaret vems?
jag tror heta-linjen och liknande är åt helvete faktiskt. sen blir det så tokigt i lögnen. om man väl börjar typ, så kan det vara aningen svårt att ta sig ut. och så finns det en fader till lögnen. en satans djävel.

teknologin kan användas för att förstöra våra själar, verkar det som. nån skrev tidigare i tråden typ "polisen har annat att göra, folk får sina hjärtan krossade dagligen ändå" typ. men man ska inte behandla på annat sätt än vad man vill behandlad själv. och visst, kan jag vara en stor hycklare där med.
2021-05-03, 21:16
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivgiraff

Ignorance is bliss
2021-05-03, 21:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hej
Jag är singel sedan min sambo dog i cancer för 3 år sedan
Jag bor ensam i en nybyggd lägenhet med sjöutsikt i Vaxholm
Var bor du någonstans ?
Har du bil så du kan besöka mig i Vaxholm
Jag bjuder på middag i Hamnkrogen mittemot gästhamnen i Vaxholm

Haha fyfan asså. Varje gång jag får upp denna gubbe svarar jag att "Vaxholm är lite för fint för mig, inte mina områden direkt, så jag kan inte dra dit nej". Jävla skrytare han är.
2021-05-03, 21:20
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

vadå, på varje sida?

Från Grannflirtens sida:

"[...]Grannflirten.com har utformats för njutning och nöje för vuxna. Profiler är fiktiva och det går inte att avtala möten med sådana profiler. De här profilerna är markerade med hjärtikoner. Vi råder dig starkt att läsa igenom våra villkor innan du börjar använda vår tjänst."

står längst ner på startsidan. Det är kundens ansvar att läsa igenom sekretess och användaravtal och sådant.
2021-05-03, 21:24
Bannlyst
det är varje människas ansvar att inte medverka i bedrägeri.

alltså den här världen är totalt upp&ned. vi har ju våra teatergubbar, politikerna som man kan misstänka är bedragarnas idoler. den jävla teven.

man ser ju i tråden hur det verkar som ni förnöjer er i att folk dras med i lögnerna.

hur kan ni med att ens insinuera att det är så att ni inte bedrar er nästa? droger? adoptivbarn?
Senast redigerad av motGudsRike 2021-05-03 kl. 21:37.
2021-05-03, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag skrev fel förut när jag skrev att räven var en man. Räven är dock inte heller någon kvinna, inte enligt mig. Räven har en mycket mer känslomässig karaktär. Den är slug och beräknande. Ingen du vill ha nere vid dina sängfötter.

Du kanske har hört talas om extrema organisationer och liknande förut? Maffia och brottssyndikat är kanske det första som dyker upp i dina tankar. Men räven är något helt annat. Den ingår och förmedlar någonting som påverkar flera tiotusentals människor varje dag. Du skulle aldrig tro det om du fick reda på det. Du måste helt enkelt se med egna ögon. Saker som samhället förnekar att de existerar. Allt som är bortom normal logik och vetenskap. Räven. Den tar dig. Den förtär dig. Så var försiktig och räkna hönsen.
Satan har många namn. och många himlar, och stå bakom alla utom en, råkar jag tro.

Anklagaren är ett namn för honom som den heliga bibeln, Guds inspirerade Ord, lär oss om. samt; den förbannade Ormen, draken, djävulen, lufthärraväldets prins.. och förbannelsen lär det nog vara dessutom (alah på hebreeiska btw). en mycket allvarlig vanföreställning är utlovad de som inte emottog/emottar Kärleken till/från Sanningen.

våra munnar är fulla av dödande gift och våra tungor påtända från Helvetet, Eldar! den som kan tämja den besten blir eller är en perfekt människa.

jag har sett den phan btw, och visst är jag nog lika troende som du är, möjligen, på att han, eller snarare "hen" kanske, är mycket smartare än oss.

Senast redigerad av motGudsRike 2021-05-03 kl. 21:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in