2021-05-03, 18:32
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det var ju katoyen som var borta med babben. Inte den där Wilma. Kollade igen och jag tyckte babben var berusad när han kom tillbaka.

Aaa så kanske det var?!
2021-05-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Aaa så kanske det var?!
Ja, det spekuleras om att de var the en camping några km därifrån och fick bärs i en husvagn. Idk.
2021-05-03, 18:52
Medlem
Nu ligger man 1 avsnitt back och har inte sett diskussionerna efter Ludde blev utröstad men kan inte minnas senast någon deltagare som tog sig sammanslagning gjort SÅ LITE avtryck i tävlingar och bara hängt på en pakt utan att ta skott för något.
2021-05-03, 18:56
Medlem
Egentligen hejar jag på Dennis men nu vill jag helst att det ska svida så mycket som möjligt för forna Nordsekten så vem borde jag hoppas på då? Olivia?
2021-05-03, 18:59
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfsfsfe
Nu ligger man 1 avsnitt back och har inte sett diskussionerna efter Ludde blev utröstad men kan inte minnas senast någon deltagare som tog sig sammanslagning gjort SÅ LITE avtryck i tävlingar och bara hängt på en pakt utan att ta skott för något.

Det gäller väl alla i fjollfemman Alex och Wrenkler presterade, ladyboyen, ADHD-tanten, Mellanmjölksgubben, lillponken och lilla Spy/My sög ju..
2021-05-03, 19:00
Medlem
Buttson69s avatar
Min känsla är att är det frågan om ren överlevnad som en Robinson så är det Länta som jag skulle välja som min Fredag. Inget snack om saken.

Sorry Tova-Sofia för jag tror att du och jag skulle vara mer fokuserade på ren samvaro än kanske just överlevnad. Men är det som idet här fallet frågan om att vinna Expedition Robinson tävlingen så skulle jag ta rygg på dig och komma in på en hedrande andra plats.
2021-05-03, 19:03
Medlem
Det skulle vara som i ensam i vildmarken ingen mat från produktionen. Det man får äta har man själv fångat eller plockat.
2021-05-03, 19:07
Medlem
Robinson måndag

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-03 kl. 19:23.
2021-05-03, 19:08
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det skulle vara som i ensam i vildmarken ingen mat från produktionen. Det man får äta har man själv fångat eller plockat.

The Island med Bear Grylls rekommenderas(finns på TV4 Play), där är det mer överlevnad. Där består priset endast av att man klarat av utmaningen, ingen prissumma etc.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2021-05-03 kl. 19:35.
2021-05-03, 19:24
Medlem
Är Ludde psykopat?
2021-05-03, 19:25
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hennes beteende tar priset vi tävlingen, sågar, idiotförklarar och hånar alla. Wtf, vem gör så... att ingen röt till och bad henne hålla käften. Måtte hon åka nästa öråd!

Men jag måste säga att hon har rätt så trevliga och mysiga bröst ändå
2021-05-03, 19:33
Medlem
Buttson69s avatar
Det räcker bara att titta på hur Länta hanterar yxan så ser man att han har skils som visar på att han har insikt.Han går ner på på knäna för att minimera riskerna att hugga sig själv.

Under min militärtjänstgöring här i Giron så var det i stort sett renskötare vi lokala förmågor och hormonstinna Stockholmare som utgjorde gräddan av Svidjods spjutspets inom armén. Vad som var ett ofantligt äventyr för Stockholmarna och ett nödvändigt ont för oss lokala förmågor det var vardag för renskötarna. Att överleva och verka här uppe bakom guds rygg.

I22 Lapplands jägarregemente

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in