Börjar med att göra klart att jag inte längre läser tråden då jag efter en tid fann den alltför spoilrande.
Så jag kommer alltså inte att besvara eventuella citerade kommentarer pga denna enkla anledning!
Jag skriver alltså detta från sida ett.
Nu ser väl iaf alla att det är Ludde och ingen annan som styrt den sk originalfemman från forna Lag Nord och det från dag ett.
Det är bögen William som fått Ludde på fall. Först genom att med ett för honom självklart val

decimera femman till en fyra vid lagväljandet och sen genom att vinna all slags immuniteter och extra röster (jo röst-lappen räknas också)
Ludde gjorde allt han kunde för å vinna hans gunst men hade inget att komma med mot den i bögens ögon långt stiligare Dennis. Inte ens bet Luddes försök att övertyga William om Dennis farliga styrkehot. Nej, bögen ser på intet sätt en alltmer ihoptejpad Dennis som ett, vad det gäller kraft, reellt finalhot. Då är Ludde genom sin listighet ett långt större hot vid framtida öråd.
Ja inte ens insikten om att en blodshämdsröst skulle bli konsekvensen av att inte låta sig sällas till Luddes röstboskap, ruckade på Williams beslut att inte rösta på Dennis, som Ludde ville att han och röstlappen skulle göra. Det var därför han sen uppgivet och desperat och i det närmaste utsiktslöst försökte få den kvinnligt

gnälliga och ovärdiga Olivia att bli parhästarnas måltavla.
Detta lyckades inte och nu har den nya f.d. sydkonstellationen med hjälp av de båda lika f.d. lagledarna en enkel väg fram att radera ut samtliga de forna nordmedlemmarna. En efter en kommer de obönhörligt att ryka och när det sen är gjort ja då kommer William med bihang vara minst helt likvärdiga med de övriga i den nybildade pakten, och faktiskt mycket troligt ända fram till final, med just bögen som styrman. Ja så om inte en tjejmaffia ändå blir varse faran och sätter krokben för den väldige bögen och hans lakej från vidderna.
Inte undra på att den resterande trion från originalfemman såg ut som om de fått sina bankkonton nyligen frysta.
He he lite synd att Wilma bokstavligen lyckades bränna av Elias. Det hade varit mer än intressant å se duon Axel & Elias ta sig an en slokörad och med hundögon urskuldande Ludde som söker tröst och beskydd från en…..ja just det