2021-05-02, 21:08
Avslutad
Är det ett födelsemärke hon har Annika?
2021-05-02, 21:11
Medlem
Crapmagics avatar
Helst av allt skulle jag vilja ha lösgodis! - Anki 4 år
2021-05-02, 21:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Är det ett födelsemärke hon har Annika?
En brännskada ser du väl´på färgen, hon var antagligen en ganska snygg 20 åring tror jag
2021-05-02, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
En brännskada ser du väl´på färgen, hon var antagligen en ganska snygg 20 åring tror jag

En typisk leverfläck, precis som Gorbatjov, brännskador ser inte ut så.
2021-05-02, 21:29
Medlem
Kanonbra att den stöddige och självgoda Elias åkte ur.

Jag håller på Tova-Sophia. Hoppas hon vinner alltihop.
I andra hand håller jag på hon som vann eldtävlingen och han bögen (William?) som vann privilegie-tävlingen.

Hoppas Alex åker ur snart. Även Ludde och Olivia får gärna åka ut.

Gränslandet är klart intressantare än huvudtävlingen. Jag satt som klistrad nyss och såg gränslandet. De ordinarie programmen slötittar jag på, inkl just nu.

Undvik att spoila. Vi är många som bara följer Robinson via traditionell tv, och även vi vill kunna diskutera här i realtid utan risk för spoilers.
2021-05-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcr4wler
Ni som förespråkar spoilerlösningen, vad är det egentligen ni vill diskutera/läsa när ni besöker tråden utan att ha sett det senaste avsnittet? Är genuint nyfiken på detta.

Vi vill diskutera det senaste avsnittet vi sett, det som pågår i avsnittet vi tittar på nu, och spekulera i kring vad som kan komma att ske.

Just nu tittar jag på söndagsavsnittet live på traditionella tv:n. Det brukar (brukade) kunna ge ett mervärde till tittandet att kunna läsa här vad folk tycker, samt kunna diskutera saker i nuet.

Jämför exempelvis med att kolla på en match live, eller Melodifestivalen live, eller Så mycket bättre, eller whatever. Då kan man vilja läsa vad andra tycker, samt bidra med egna åsikter. Gör Zlatan en hittills bra match? Sjöng Kikki Danielsson bra? Dansade Carola bra? Gjorde Orup en bra tolkning?

Robinson avgjordes väl dessutom för flera månader sedan. Hur kul skulle du tycka det vore om Aftonbladet redan för en månad sedan basunerat ut på löpsedlarna att "Läs om hur X liv förändrades sedan han/hon vann Robinson"?

Är det här verkligen så svårt att förstå?

(Sen kan jag tycka att TV4 borde sända online-versionen samtidigt som traditionella tv-versionen.)
Senast redigerad av beitos 2021-05-02 kl. 21:43.
2021-05-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Vi vill diskutera det senaste avsnittet vi sett, det som pågår i avsnittet vi tittar på nu, och spekulera i kring vad som kan komma att ske.

Just nu tittar jag på söndagsavsnittet live på traditionella tv:n. Det brukar (brukade) kunna ge ett mervärde till tittandet att kunna läsa här vad folk tycker, samt kunna diskutera saker i nuet.

Jämför exempelvis med att kolla på en match live, eller Melodifestivalen live, eller Så mycket bättre, eller whatever. Då kan man vilja läsa vad andra tycker, samt bidra med egna åsikter. Gör Zlatan en hittills bra match? Sjöng Kikki Danielsson bra? Dansade Carola bra? Gjorde Orup en bra tolkning?

Robinson avgjordes väl dessutom för flera månader sedan. Hur kul skulle du tycka det vore om Aftonbladet redan för en månad sedan basunerat ut på löpsedlarna att "Läs om hur X liv förändrades sedan han/hon vann Robinson".

Är det här verkligen så svårt att förstå?

(Sen kan jag tycka att TV4 borde sända online-versionen samtidigt som traditionella tv-versionen.)
Jag håller helt med dig, men för många betyder det du säger ingenting. De förstår inte ens din jämförelse med om media skulle skrivit ut resultatet i förväg. De kopplar inte. De kan inte acceptera andra åsikter än sina egna och de har ingen förståelse för logiskt tänkande. Länge trodde jag att det bara var 90-talister, men det stämmer inte.
2021-05-02, 21:54
Medlem
Wads avatar
Äntligen åker gröthalsen ut!

Edit: ”Varför vågar du inte säga det?”
För att hon är en jävla fegis såklart.
Senast redigerad av Wad 2021-05-02 kl. 21:57.
2021-05-02, 21:56
Medlem
Satan så sur Johanna blev hahahahaha
2021-05-02, 21:58
Medlem
Tycker det är otroligt löjligt att deltagarna tvingas ställa sig runt elden och berätta hur dom tänkte inför gruppen efter örådet Är ju definitivt ett påhitt från produktionen, som många andra uppstyltade konversationer.
2021-05-02, 21:59
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljubban

Ja, lilla My Haha.
2021-05-02, 21:59
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljubban
Nu kanske hon förstår hur Wrenkler kände sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in