Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Det måste vara svårt för dig att förstå att jag accepterar att jag klivit över gränserna för vad dessa plattformar anser vara ok även om jag inte håller med om vart de sätter sina gränser. Det kallas att inte vara en hycklare. Och om du kikar på dina egna inlägg här så är det inte mycket mer än högtravande försök till härskartekniker och barnsliga förolämpningar baserade på din egen vridna fantasi.
"De har mycket mer pengar än oss! Det är fan skitsvårt att konkurrera med de!" Oh fan? Kanske skulle jobbat lite på det då? Åter igen är vi så vitt skilda att jag inte förstår din poäng ens.
Det är inte svårt att förstå. Jag skrev i mitt första svar till dig att slavmentaliteten är stark hos vissa, jag vidhåller att du är en digital onkel tom och ditt kränkta bölande rör mig inte i ryggen.
Sluta citera mig om du är så grundläggande korkad att du inte förstår min poäng gällande censur fast jag målar med världens bredaste roller för att vara riktigt övertydlig. Det enda du gör i inlägg efter inlägg är att visa hur butthurt du blir av vårt meningsutbyte. Det står dig dock fritt att inte tilltala mig om du inte pallar trycket, din fjant. Än så länge är jag inte tvungen att stryka dig medhårs så du får gilla läget.
Jag önskar naturligtvis att vi kunde diskutera denna fråga med lägre tonläge men jag blir så jävla irriterad över din stil att jag inte orkar tramsa med dig. Ditt kommande ”Du då? Du då?” imponerar inte, om det är allt du tänker delge mig är jag inte intresserad.