Roligt och spännande att få tag i denna tråd.
Eftersom de flesta utsagorna ovan, eller åtminstone många, i bästa fall känns långsökta - och i värsta fall helt orimliga - så vore det kanske lämpligt att någon med faktisk kändiskontakt gottgjorde det. Jag ska å andra sidan vara noga här och inte outa för mycket; det är jag fullt medveten om.
Jag vet heller inte huruvida ni räknar Louise Epstein till de mest enastående exemplen, även om hon är en känd kvinna på riksnivå. Louise är dock ensam i kategorin "Kändisar [jag] sett nakna IRL", då min familj har känt henne lite ytligt från cirka 1990 och framåt. Vi har umgåtts i samma vänskapskretsar, men har sedan ett antal år en rätt så begränsad kontakt som väl mest består i att ses när hennes man Greger (f.ö. tidigare arbetskollega till en släkting) har olika former av träffar.
I samband med ett vårvinterdopp i Sthlms skärgård 2016, där jag i rättvisans namn kan addera det faktum att samtliga därvarande drog av sig kläderna, ställde hon upp efter en stunds tvekan.
Först och främst ser hon väldigt söt och rolig ut naken - det var i varje fall det jag tänkte på, den tidpunkten. Man bör beakta det sammanhang i vilket situationen inträffade, då ett flertal andra var med, vilket därför knappast förenklar saken, rent minnesmässigt.
Det jag minns mest därifrån var hursomhelst Louise Epsteins stjärt när hon sprang på bryggan utan så mycket som en tråd på kroppen. Efter detta vänder hon sig om och promenerar långsamt barfota till bastun.
Jag lyckas vid tillfället få en glimt av att hon har en hårig slida, som avslöjar ganska sparsamt, med tanke på att den är just hårig. Den smala springan mellan benen skymtas bara när vår kära Louise tagit ett brett kliv över bastutröskeln. Hon har en dold och anonym kvinnoblygd (eller "schamspalte" som vi säger på tyska), men efter att Louise noterat någons nyfikna blick, eller något i den stilen, blir hon mer diskret i beteendet. Under återstående tid i bastun satt Louise med sina lår strängt korsade - ja sådär som en del kvinnor kan göra ibland - trots att hon i princip helt saknar något att dölja mellan benen

. Brösten däremot, var för henne till synes oproblematiskt att avtäcka. Dessa radierade ärligt talat inte så extremt mycket vällust alls, utan kan skämtsamt bli beskrivna som ett par hängiga trötta vardagstuttar; egentligen inte i speciellt negativ mening dock.
Sensuellt är möjligen fel ord, men jag har försökt återge allt jag minns.