2021-06-11, 07:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
K@terina J@nouch. Helt nakna - både hon och jag.

Opererade bröst?
Citera
2021-06-11, 09:54
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Opererade bröst?
Inte då, i alla fall.
Citera
2021-06-11, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Haft ett knull med Linn Hegdal Let´s Dance.
Lyx, sjukt fin
Citera
2021-06-11, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkshadowrunner
Jennifer Åkerman ( knullat 2005-2006 nånstans) , Natacha Peyre ( Knullat, då hon var brunett och hade små bröst, året var 2003 ) Linda Bengtzing ( knullat år 1999, eller väldigt kort innan hon blev känd, eller var med i nått tvprogram iaf, HON HADE GLASÖGON DÅ )
Haha en bukis (bengtzing)
Citera
2021-08-23, 00:39
Medlem
Pernilla Wiberg.

Var i ungdomen på fotbollsläger i Stockholm (Bosön) och vi var på samma gym som Pernilla, det fanns 4 omklädningsrum och alla fyra hade texten "Damer/Herrar" utanför (på 1 satt det en tejpbit över herrar) så vi tog det bredvid. Dock så visade det sig att omklädningsrummen hade delat duschrum (1-2 delade och 3-4 delade) men att det fanns en sorts skiljevägg som man kunde dra ner för att dela upp duschrummet till 2 mindre. Pernilla står näck i duschen när vi smågrabbar (14 år) kommer in i duschrummet.
Citera
2022-01-07, 18:14
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Pernilla Wiberg.

Var i ungdomen på fotbollsläger i Stockholm (Bosön) och vi var på samma gym som Pernilla, det fanns 4 omklädningsrum och alla fyra hade texten "Damer/Herrar" utanför (på 1 satt det en tejpbit över herrar) så vi tog det bredvid. Dock så visade det sig att omklädningsrummen hade delat duschrum (1-2 delade och 3-4 delade) men att det fanns en sorts skiljevägg som man kunde dra ner för att dela upp duschrummet till 2 mindre. Pernilla står näck i duschen när vi smågrabbar (14 år) kommer in i duschrummet.

Hade hon fin röv / bröst ?
Citera
2022-06-13, 18:19
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Den här tråden är värdelös utan bilder....

Har tvärr inte skådat någon kändis naken, men jag har skakat hand med Evert Ljusberg en gång.

Snuskhummer
Citera
2022-06-13, 18:20
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Pernilla Wiberg.

Blev det liv i luckan då?
Citera
2022-06-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Blev det liv i luckan då?

Citera
2022-06-15, 14:39
Medlem
ChiCoLas avatar
Legat med en av tjejerna som var med i love island första säsongen. Inget att skryta med så knappast något att ljuga om. Väljer att inte säga vem eftersom jag röjer mig direkt då. Men ah bra kropp, bra stora bröst, bra fast hård rund rumpa. Analt 2 gånger. Sprutat i ansiktet någon gång.
Citera
2022-06-15, 17:11
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Legat med en av tjejerna som var med i love island första säsongen. Inget att skryta med så knappast något att ljuga om. Väljer att inte säga vem eftersom jag röjer mig direkt då. Men ah bra kropp, bra stora bröst, bra fast hård rund rumpa. Analt 2 gånger. Sprutat i ansiktet någon gång.

Hon kanske läser här och outar dig.
Citera
2022-06-15, 17:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hon kanske läser här och outar dig.

Garanterat inte. För mycket text
Men jag uppskattar heads upen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera