2021-05-01, 05:56
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men stackars lilla vi får betalt per mess det är inte provisionsbaserat. Du är en av tio tusen idioter som skriver via sajterna, vi skiter i vad du skriver, inte skriver, betalar, inte betalar. Tror du på allvar att du påverkar oss på något sätt, att vi sitter och tänker på dig när ditt mess ploppar upp?

Ingen brud vill ha dig, varken på riktigt eller i drömvärlden där det kostar 15 kronor. Ta livet av dig

Gurkan lyckas alltid imponera

lmfao
2021-05-01, 07:52
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men stackars lilla vi får betalt per mess det är inte provisionsbaserat. Du är en av tio tusen idioter som skriver via sajterna, vi skiter i vad du skriver, inte skriver, betalar, inte betalar. Tror du på allvar att du påverkar oss på något sätt, att vi sitter och tänker på dig när ditt mess ploppar upp?

Ingen brud vill ha dig, varken på riktigt eller i drömvärlden där det kostar 15 kronor. Ta livet av dig
Nej nej gurkan vi kan inte ha det på detta viset. Vi får ju hoppas att det inte kunderna hoppar från bron.
Det är bättre dom stannar kvar så vi kan avnjuta lönen som alltid är på ingång
Jag tycker alltid det är spännande när lönen är på ingång. Det känns som att vi måste hylla alla kunder med ett extra meddelande gratis.
Jag håller tummarna för att alla kommer att fylla på ännu mer.
2021-05-01, 10:05
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag har mitt eget id och är inte ett dugg nervös.
Har jobbat snart 1år. Sköt reglerna bara.

Vilka regler och vad händer om man bryter dom?

Ni pratar om det här företaget som om att det är nån jävla maffia ni jobbar åt.
2021-05-01, 10:27
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Om man är nybörjare och vill jobba lite då och då utan höga krav på antal inlägg. Var ska jag söka då tycker ni?
2021-05-01, 10:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Om man är nybörjare och vill jobba lite då och då utan höga krav på antal inlägg. Var ska jag söka då tycker ni?
Sök in hos SvenskaSpel har hört att de betalar bäst på marknaden just nu.
2021-05-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fördelen är att du får sitta VIP i servern så messen flyter på alla tider på dygnet.

Huh? Nä det tror jag inte, har inte upplevt att jag ska ha det bättre med kön sedan jag tog ned det?
2021-05-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
What the f* på JH?

Menar du att det är långsamt? Haha jag jobbar på den biten, blir bättre med tiden
2021-05-01, 12:24
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Hej!

Lite nyfiken på en extrainkomst.

Kan man få sparken om man jobbar för lite/för sällan?
Får man jobba för flera företag samtidigt?
Är det krävande psykiskt?
Ja, på JH behöver du ha gjort 200/vecka. Men av egen erfarenhet så kan det ta minst 4 veckor innan de uppmärksammar det ifall du har skitit i att skriva öht.

Nej, det är ingenting som uppmuntras, men självklart ingenting de kan ha någon koll på.

Både ja och nej.
2021-05-01, 12:30
Bannlyst
MEN SNÄLLA NÅN FIXA KÖN ERA FITTOR; herregud, först har man 4000000 meddelandne, sen BOOM helt plötsligt blir man från koppplad, loggar in igen, noll kö, herre min gud MER KOFFEIN NUUURfewsrwewrwer
2021-05-01, 12:35
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Ja, på JH behöver du ha gjort 200/vecka. Men av egen erfarenhet så kan det ta minst 4 veckor innan de uppmärksammar det ifall du har skitit i att skriva öht.

Nej, det är ingenting som uppmuntras, men självklart ingenting de kan ha någon koll på.

Både ja och nej.

Tack.

Vissa skriver i tråden om att ”logga”, vad innebär det? ”Administrativt” arbete sim tillkommer?
2021-05-01, 12:38
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Tack.

Vissa skriver i tråden om att ”logga”, vad innebär det? ”Administrativt” arbete sim tillkommer?
Om du t ex får ett meddelande där det står "Hej, Jag heter Amir och bor i Kista och jobbar med att baka pizza". Så ska du logga det fetade så att nästa operatör vet vad personen heter så att inte samma fråga ställs om och om igen.
2021-05-01, 13:29
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
MEN SNÄLLA NÅN FIXA KÖN ERA FITTOR; herregud, först har man 4000000 meddelandne, sen BOOM helt plötsligt blir man från koppplad, loggar in igen, noll kö, herre min gud MER KOFFEIN NUUURfewsrwewrwer
Tror du sitter på pluto gubben för här rullar kön tack för blogginläggen förresten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in