2021-05-01, 02:11
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Är operadorchat.com legitimt?

Yes, men förvänta dig inte att det bara är ctrl c + v.
2021-05-01, 02:14
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Japp, jag får jobba på det och bli bättre med tiden. Skrev strax över 410 idag på 5,5 timme så det finns självklart rum för improvement

What the f* på JH?
2021-05-01, 02:23
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Du har inte lust att göra en snabb sammanfattning om vad som är bra med "Snabbcentralen" ? Vad för typ öh, fördelar ger det?
Fördelen är att du får sitta VIP i servern så messen flyter på alla tider på dygnet.
2021-05-01, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Yes sir I do! Kan dock vara rätt seg på att svara i och med livet och att jag utvecklar i skriptet i perioder

Det är ett grymt bra skript du gjort.

Nu för 10 minuter sen slutade mina counters att fungera, de visar inga siffror längre. Har det blivit något galet kanske jh som uppdaterat något?

Edit: Såg i consolen att det var något fel med min tidszon. Tidszonen hade försvunnit från "Localization" i Settings. Klickade på "Reset Localization settings" och det fungerar igen, om någon har liknande problem.
Senast redigerad av Ictura 2021-05-01 kl. 02:54.
2021-05-01, 03:44
Medlem
Dra ut på chattoperatöreernas tid är väldigt rogivande. Att svara på chatten, framstå som lättlurad, ställa många frågor och när man ombeds registrera sig på en sidaä och behöva hjälp med support. Låtsas pröjsa medlemsavgiften sen säga att man måste göra ny betalning och föra över pengar och sen bara skita i det.

Slösa massa tid utan att tjäna ett skit
2021-05-01, 04:19
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adenise
Dra ut på chattoperatöreernas tid är väldigt rogivande. Att svara på chatten, framstå som lättlurad, ställa många frågor och när man ombeds registrera sig på en sidaä och behöva hjälp med support. Låtsas pröjsa medlemsavgiften sen säga att man måste göra ny betalning och föra över pengar och sen bara skita i det.

Slösa massa tid utan att tjäna ett skit
Roligt att ni kunder hittar till tråden. Synd att det inte blev ngn fitta ikväll gubben.
2021-05-01, 05:18
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Hej!

Lite nyfiken på en extrainkomst.

Kan man få sparken om man jobbar för lite/för sällan?
Får man jobba för flera företag samtidigt?
Är det krävande psykiskt?
2021-05-01, 05:23
Medlem
The joke is on you man. Har inte spenderat en spänn på er. Har inte sett en enda trovärdig profil eller konversation därför finner jag viss tillfredställelse i att låta er tro att jag skall betala pengar men dra ut på det för att sedan inte svara mer.

Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Roligt att ni kunder hittar till tråden. Synd att det inte blev ngn fitta ikväll gubben.
2021-05-01, 05:26
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Hej!

Lite nyfiken på en extrainkomst.

Kan man få sparken om man jobbar för lite/för sällan?
Får man jobba för flera företag samtidigt?
Är det krävande psykiskt?

Det kan förstöra ditt liv om du inte kan hantera det. Jag talar sanning nu
2021-05-01, 05:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
The joke is on you man. Har inte spenderat en spänn på er. Har inte sett en enda trovärdig profil eller konversation därför finner jag viss tillfredställelse i att låta er tro att jag skall betala pengar men dra ut på det för att sedan inte svara mer.
Är du lika torr i verkligheten så är det klart. Bjud till lite själv så ska du se att du kommer bli tillfredsställd.
2021-05-01, 05:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Inte en enda trovärdig profil? You are on to something man, för låt mig berätta för dig att inte en enda profil är riktig haha. Den lilla tillfredsställelse du än må uppleva är ingenting gentemot den tillfredsställelse jag känner när dina pengar hamnar på mitt bankkonto varje fredagsmorgon.

Var jag för ärlig nu?
Love&Kisses

PS: Vart bor du då???
2021-05-01, 05:35
Medlem
Citat:

Men stackars lilla vi får betalt per mess det är inte provisionsbaserat. Du är en av tio tusen idioter som skriver via sajterna, vi skiter i vad du skriver, inte skriver, betalar, inte betalar. Tror du på allvar att du påverkar oss på något sätt, att vi sitter och tänker på dig när ditt mess ploppar upp?

Ingen brud vill ha dig, varken på riktigt eller i drömvärlden där det kostar 15 kronor. Ta livet av dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in