2021-04-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Är ni inne och kör eller?

Fittsegt på morgonen, så var det inte förut, så dom kan fan inte komma och säga det beror på "För lite folk som skriver på morgonen blala!" JAHA SÅ VARFÖR VAR DET INET SÅ FÖR 2 VECKOR SEN DÅ OCH VARIT SÅ I FAN ETT ÅR I STRÄCK?

FITTOR!

KÖR KÖÖR

Januari, februari och mars var helt döda för mig. Nu är det hur många mess som helst. Suttit nu på morgonen och det bara öser in meddelanden hela tiden.
2021-04-30, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Januari, februari och mars var helt döda för mig. Nu är det hur många mess som helst. Suttit nu på morgonen och det bara öser in meddelanden hela tiden.

Så jävla skumt, dom månaderna var det proppfullt för mig? Vilket märkligt kösystem dom har alltså.
2021-04-30, 13:40
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Så jävla skumt, dom månaderna var det proppfullt för mig? Vilket märkligt kösystem dom har alltså.
Du kanske sitter på en annan server då så du har ditt egna kösystem eller?
2021-04-30, 14:02
Medlem
Jailhouserocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Fikusvarning? Är du så tveksam på din egna sexualitet alltså? Ja precis, SMULLE, en jävla legend i dessa trakter. Men uppenbarligen inte någon du känner till.
Och ja, det är ett "låtsasjobb", håll du dig så långt borta från det som möjligt snälla du och låt mig dra in mina 5000 kr. per VECKA genom att bara sitta och chatta här hemma och skriva skit utan den minsta mentala ansträngning, när jag vill och vart jag vill. Tack!

Absolut, det är jag som är tveksam på min egna sexualitet när det är du som sitter och chattar med gubbar.. Coola ner nu va.
2021-04-30, 14:04
Medlem
Jailhouserocks avatar
Citat:
Lyssna. 5-6 timmar om dagen (om du är någorlunda snabb), du kan jobba när du vill, var du vill från din laptop, ingen utbildning krävs, inga avancerade kunskaper.

Med detta kan du alltså tjäna runt 35-37000 i månaden rent, det är alltså en lön du hade fått ut med ett jobb där du tjänade 50000 före skatt.

Förstår du det? Förstår du hur jävla bra det här är?

Jag kombinerar det med mitt heltidsjobb, arbetar på kontorstid, håvar in så sjukt mycket pengar varje månad nu med detta jobb + mitt vanliga jobb.

Vill du inte göra det? Skit i det då, personligen älskar jag det och tänker köra på så länge det går.

Gyllene, bra jobbat! Gillar kombinationen också. Väldigt effektiv.
2021-04-30, 18:54
Bannlyst
Har ni lagt märke till detta?

Vad är det för jävla strutsar som sitter som "chefer" och skit runt om våra företag i Sverige egentligen? Vissa gubbar som jag pratar med, som verkar ha rejält höga positioner, skriver ändå som rena rama åsnejävlar, det är stavfel och helt sneknullade meningsuppbyggnader. De verkar fullkomligt sakna social kompetens, men ändå - förutsatt att det inte ljuger förstås, men alla gör det nog inte - så framstår de som rena rama jävla idioter!
2021-04-30, 19:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Har ni lagt märke till detta?

Vad är det för jävla strutsar som sitter som "chefer" och skit runt om våra företag i Sverige egentligen? Vissa gubbar som jag pratar med, som verkar ha rejält höga positioner, skriver ändå som rena rama åsnejävlar, det är stavfel och helt sneknullade meningsuppbyggnader. De verkar fullkomligt sakna social kompetens, men ändå - förutsatt att det inte ljuger förstås, men alla gör det nog inte - så framstår de som rena rama jävla idioter!
Då skulle du se snubbarna på Tinder. Alla är chefer, ekonomiskt oberoende, tränar, älskar sina barn och har minst en bild när dom fiskar.
Prövade skiten i 48h men det blev fullt i kräkshinken rätt fort.
Om man har en chefsposition så måste väl det vara ett rimligt krav att man behärskar det svenska språket?
2021-04-30, 19:50
Medlem
Är operadorchat.com legitimt?
2021-04-30, 20:23
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Znexx man du är grym, tack för allt jobb du har gjort med skriptet, kan inte jobba utan det nu. Använder du fortfarande gmailet som anges i infon på skriptets "home page"?
Yes sir I do! Kan dock vara rätt seg på att svara i och med livet och att jag utvecklar i skriptet i perioder
2021-04-30, 23:58
Medlem
Nu har jag jobbat ett tag med det här och jag känner att jag gärna är med i fikarummet på flashback. Herregud, vilket jävla jobb. Jag säger inte att det är dåligt men jag håller fan på att få ett psykbryt på de här människorna, de är ju fan inte friska någonstans. Ni som chattar 6-8 timmar om dagen, hur fan klarar ni det?
2021-05-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Nu har jag jobbat ett tag med det här och jag känner att jag gärna är med i fikarummet på flashback. Herregud, vilket jävla jobb. Jag säger inte att det är dåligt men jag håller fan på att få ett psykbryt på de här människorna, de är ju fan inte friska någonstans. Ni som chattar 6-8 timmar om dagen, hur fan klarar ni det?

Har du taggit ned Snabbcentralen? Innan jag hade Snabbcentralen så blev jag galen efter 1-2 timmar, nu kan jag sitta o kötta i ett högre tempo i 4 timmar i sträck utan problem liksom
2021-05-01, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Har du taggit ned Snabbcentralen? Innan jag hade Snabbcentralen så blev jag galen efter 1-2 timmar, nu kan jag sitta o kötta i ett högre tempo i 4 timmar i sträck utan problem liksom

Du har inte lust att göra en snabb sammanfattning om vad som är bra med "Snabbcentralen" ? Vad för typ öh, fördelar ger det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in