2021-05-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Botox använder jag främst för att bli av med en djup rynka mellan ögon brynen som gör att jag ser arg/fundersam ut trots att jag inte är det. Botox överlag är ju för att ta bort rynkor och bota tex huvudvärk, svettningar och tandgnissel. Botox är ett nervgift som gör att man inte kan använda muskeln där injektionen sker.

Fillers är för att fylla ut områden i ansiktet. Vanligast är nog läppar. Har själv testat fillers under ögonen då jag naturligt är väldigt mörk under ögonen och såg trött ut hur mycket jag än sov. Fillers då fungerar som att man fyller ut den tunna huden under ögonen så att det mörka försvinner och man ser pigg ut.

OnT: ingen aning om när Simon däckade. Tror det var innan kl 22, har inte sett honom sedan dess.
Då hade jag alltså behövt en del botox mot tandagnisslet man skaffat av säsongens BB.
Alternativt i muskeln som används då man slår igång liven...
2021-05-01, 00:28
Medlem
Citat:
Jojo, men vem fan sätter botox i läpparna? Fillers fyller ju en funktion i läpparna men hur blir det med botox i läpparna, aldrig hört talas om det?! Kör ju själv med botox regelbundet och varit på många olika ställen men aldrig hört talas om botox i läpparna. Vad vill man uppnå då? Går det att prata normalt? Dricka normalt? Bara att göra en lipflip med botox (som inte sätts i läpparna) kan påverka förmågan att "göra en pussmun" och dricka ur sugrör.

Jag menade botox i pannan och fillers i läpparna men antog att man förstod det..
2021-05-01, 00:29
Medlem
Anonym396s avatar
Varför förhör Adrian henne om Emelies och Dennis relation? Skumma jävel.
2021-05-01, 00:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VARFÖR I HELVETE sitter Adrian och förhör Nardos om saker i huset?! Och varför ser han så jävla skum ut? Vad vill han?!

Han är så sjukt skum. Vad gör han? Så onaturlig konversation med någon som han påstår vara han närmaste. Vem förhör någon så och har den "kisande" blicken?!
2021-05-01, 00:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VARFÖR I HELVETE sitter Adrian och förhör Nardos om saker i huset?! Och varför ser han så jävla skum ut? Vad vill han?!
Att Nardos ska göra en ustmacka åt honom?
2021-05-01, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Undrar exakt samma!!!
fattar ingenting!
Samma här!
Det var det sjukaste!! Wtf!!!
2021-05-01, 00:31
Medlem
Undra om Adrian har några egna fans eller om han kommer hålla sig kvar tack vare Nardos och maddes fans?
2021-05-01, 00:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Smaskiga handdukar verkar det som?🤮
2021-05-01, 00:32
Medlem
Citat:
Han är så sjukt skum. Vad gör han? Så onaturlig konversation med någon som han påstår vara han närmaste. Vem förhör någon så och har den "kisande" blicken?!

Han har helt klart ett intresse men han vet nog att han inte är hennes typ. Att han sitter och förhör henne nu är ju lite märkligt faktiskt.
2021-05-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Undra om Adrian har några egna fans eller om han kommer hålla sig kvar tack vare Nardos och maddes fans?

Maddes fans börjar tvivla på Adrians genuinitet och är sjukt less på att han förudmjukar Madde och ger mixade signlaer. så En del planerar att rösta kvar denis istället för AD på måndag

Om han blir kvar så är det pga Nardos fans och kanske 1/3 av Maddes
2021-05-01, 00:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Haha, Dompa använder osthyveln som smörkniv!😂
2021-05-01, 00:33
Medlem
1754s avatar
Sitter Madde och äter mattor, som hon har mat i?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in