2021-04-30, 23:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Då tycker jag att det bör vara 2 listor. En med enbart fysiskt utseende, och en med fysiskt utseende OCH personlighet.
Ja ja, kanske det?
2021-04-30, 23:52
Medlem
Låt oss ställa följande fråga till Adrian:
"varför säger dina ord om Madde en grej och dina handlingar något helt annat?"

Låt AD få SVETTAS!! Och tryck på Madde knappen!!!
2021-04-30, 23:53
Medlem
Anonym396s avatar
Är så sjukt trött på att se LIVEN för man får bara följa Nardos i DC där hon snackar med sina blattebröder Adrian och Pedram.

Hatar verkligen denna säsong. I början av säsongen innan Nardos blev älskad på Instagram så fick vi följa dem i det turkosa sovrummet mycket och det var då Luis fortfarande var kvar i huset. Efter det så har det varit Nardoscam resten av tiden med undantag Emelie då DC har följt henne när det har varit drama med Dennis. Riktigt sjukt att TV4 kommer undan med detta.
2021-04-30, 23:54
Medlem
Anonym396s avatar
Jag gick in på LIVEN nu och vi får äntligen se jaccuzin nu när Nardos har gått dit och kan stå i centrum och hålla Nardologer.
2021-04-30, 23:54
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Haha jag syftade på henne också men hon har både botox och fillers i läpparna så vem vet hur hon egentligen ser ut 😂
Precis, menade bara att jag har inte möjlighet att jämföra hennes fejs med hur hon såg ut utan eventuell botox/fillers. Jag jämförde bara hennes osminkade respektive sminkade fejs i BB-huset, och lustigt nog (?) hamnar hon lååångt högre upp på listan (i själva verket första plats) när det gäller allas osminkade fejs.
2021-04-30, 23:56
Medlem
Haha, nu gick Dennis och hämtade frågorna som tjejerna själva har ställt 😂
2021-04-30, 23:56
Medlem
Nu bad Madde Adrian hämta sin fråga om henne som hon redan vet
2021-04-30, 23:57
Medlem
Hur länge kommer tjejerna kunna hålla sig innan dom läcker ut att dom sett hela frågestunden?
2021-04-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Precis, menade bara att jag har inte möjlighet att jämföra hennes fejs med hur hon såg ut utan eventuell botox/fillers. Jag jämförde bara hennes osminkade respektive sminkade fejs i BB-huset, och lustigt nog (?) hamnar hon lååångt högre upp på listan (i själva verket första plats) när det gäller allas osminkade fejs.

Nä men jag håller med dig!
Hon ser bra ut och det gör hon förmodligen naturligt också
2021-05-01, 00:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är så sjukt trött på att se LIVEN för man får bara följa Nardos i DC där hon snackar med sina blattebröder Adrian och Pedram.

Hatar verkligen denna säsong. I början av säsongen innan Nardos blev älskad på Instagram så fick vi följa dem i det turkosa sovrummet mycket och det var då Luis fortfarande var kvar i huset. Efter det så har det varit Nardoscam resten av tiden med undantag Emelie då DC har följt henne när det har varit drama med Dennis. Riktigt sjukt att TV4 kommer undan med detta.
Man undrar ju om fyran skrivit ett tioårs kontrakt med Nardos?

Hon är väl blivande programledare för det där bantningsprogrammet, då kan hon ju stå och skrika uppmuntrande YEEEEEYarramsor till dom flåsande tjockisarna när dom tränar?

Eller nåt annat av Fyrans alla horribelt usla lekprogram, där det behövs en skrikande programledare utan krav på någon som helst hjärnkapacitet!
Nyversion av idioterna på fortet?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-01 kl. 00:05.
2021-05-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hur länge kommer tjejerna kunna hålla sig innan dom läcker ut att dom sett hela frågestunden?

Vet inte. Men det hela blir mer och mer pinsamt
2021-05-01, 00:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Botox OCH fillers i läpparna! Läs om läs rätt

Jojo, men vem fan sätter botox i läpparna? Fillers fyller ju en funktion i läpparna men hur blir det med botox i läpparna, aldrig hört talas om det?! Kör ju själv med botox regelbundet och varit på många olika ställen men aldrig hört talas om botox i läpparna. Vad vill man uppnå då? Går det att prata normalt? Dricka normalt? Bara att göra en lipflip med botox (som inte sätts i läpparna) kan påverka förmågan att "göra en pussmun" och dricka ur sugrör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in