2021-05-01, 14:35
Medlem
🌟Adrian ska man rösta kvar 🌟
2021-05-01, 14:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nä dem vill trigga simon så han ska göra bort sig igen med sitt humör det är dem största horungarna emelie och adrians ide

Hoppas verkligen att Simons, Tanjas, Stephs, Jaqis, Luis och Ponnes fans gör gemensam sak och röstar ut helst Adrian men annars Emelie. Fy fan för mobbare.. Så lågt och elakt. Blir förbannad och ledsen för Simons skull.
Simon må ha kort stubin och slänger ur sig dumheter i ilska. Men han har ett gott hjärta till skillnad från de övriga psykopaterna därinne.
2021-05-01, 14:38
Medlem
Blaisens avatar
Hur kom det sig att BB lät gänget vara kvar och uppenbart lyssna på "fåglarna" som tjoade både länge och väl utanför igår innan BB satte på musik? Hade aldrig hänt i tidigare produktioner, de hade skickats in direkt.

Edit: häromdagen alltså
2021-05-01, 14:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han är ju psykopat och har säkert lyckats dupera även vissa tittare.

Ja psykopat är han alla gånger.. men hans dåliga beteende lyser ju igenom så solklart så hur kan han lyckas lura någon undrar jag? Jag fattar inte hur någon kan rösta kvar en sådan intetsägande elak torrboll som bara sänker alla teman, fester och humör.
2021-05-01, 14:39
Medlem
Citat:
Hur kom det sig att BB lät gänget vara kvar och uppenbart lyssna på "fåglarna" som tjoade både länge och väl utanför igår innan BB satte på musik? Hade aldrig hänt i tidigare produktioner, de hade skickats in direkt.

Jag kan iaf säga att det inte var produktionen som gjorde det Det var en normal tittare som skrek
2021-05-01, 14:42
Medlem
xrlpyts avatar
Nu har DC verkligen hittat rätt, filma en Adrian som går runt i cirklar på utegården.
2021-05-01, 14:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja psykopat är han alla gånger.. men hans dåliga beteende lyser ju igenom så solklart så hur kan han lyckas lura någon undrar jag? Jag fattar inte hur någon kan rösta kvar en sådan intetsägande elak torrboll som bara sänker alla teman, fester och humör.

Ojoj, du anar inte hur lätt det är för dem. Många tycker att han är snygg. Han hetsar och utövar påtryckningar antingen med ett leende eller puppy eyes.
2021-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas verkligen att Simons, Tanjas, Stephs, Jaqis, Luis och Ponnes fans gör gemensam sak och röstar ut helst Adrian men annars Emelie. Fy fan för mobbare.. Så lågt och elakt. Blir förbannad och ledsen för Simons skull.
Simon må ha kort stubin och slänger ur sig dumheter i ilska. Men han har ett gott hjärta till skillnad från de övriga psykopaterna därinne.

tanjas fans lär inte göra det då simon naturligtvis är en stor konkurrent dem ser nog hellre simon åke

varken ponne men framförallt luis har inte lyft ett finger för simons del när han suttit löst och att deras fans ska rösta på simon luis har snarare nardos som favorit tydligen. Dem ända som aktivt pushar för simon och att han är deras nr1 är steffi alex och tessan
2021-05-01, 14:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag kan iaf säga att det inte var produktionen som gjorde det Det var en normal tittare som skrek

Antydde jag att jag trodde det var produktionen? Nej, såklart det var tittare! Innan fyran tog över var BB skitsnabba med att få in dem.
2021-05-01, 14:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Är Ljugith lite sotis på Ped pga Tanja? Jag menar bl.a. eftersom han fick doppa och faktiskt besitter det manliga könsorganet? Hon känns mer och mer bitter för varje dag som går.
Visst fan är hon det, Dompa tog ju över Judiths roll som alfahane.
Oljudith verkar ju dessutom kraftigt irriterad/avundsjuk på att Dompa och Tanja har så bra kemi.
2021-05-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
När de skulle sätta in saker på tidslinjen så trodde ju alla att vi firade nationaldagen 6 maj för att det var kungens födelsedag. Den var däremot igår. Inte lätt att hålla koll på allt.

Men Sverige är inte Nordkorea; varför skulle vi ha en nationaldag baserat på sittande kundens födelsedag? Men så långt tänker de väl inte.

Men alltså de är ju otroligt obildade! Det är skrämmande! Att kungen fyller år 30 april kan jag köpa att man inte behöver veta, men man SKA veta varför vi ”firar” 1 maj, oavsett politisk färg. Det är Sveriges historia, liksom att veta att nationaldagen firas den 6 juni. Det gör unt i mig att INGEN där verkar ha lärt sig nåt i skolan, varken geografi, historia, matlagning eller vardagskunskap (med undantag för Juddan som fixar mat och vardag, och så har vi Peddi som är hyfsat allmänbildad men långt ifrån önskvärd nivå för att ha rösträtt och absolut inte i närheten av så allmänbildad som han själv tror att han är).
2021-05-01, 14:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ojoj, du anar inte hur lätt det är för dem. Många tycker att han är snygg. Han hetsar och utövar påtryckningar antingen med ett leende eller puppy eyes.

Ja då är de allt bra lättlurade.. hans insida gör hela honom motbjudande. Helt otroligt att han fick med sig alla på att rigga tävlingen emot Simon också. Mobbning tycker jag.. och alla hänger på tåget som han leder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in