2021-05-01, 00:20
Medlem
Jävvlar i min låda. 🤢🤢🤢
2021-05-01, 00:22
Medlem
Synd att Nardos ska dra ner stämning för Adrian när han för en gång skull var gó
2021-05-01, 00:22
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Vad är det man vill uppnå med fillers/botox överlag?

OnT: Hur dags däckade Simon ikväll?

Botox använder jag främst för att bli av med en djup rynka mellan ögon brynen som gör att jag ser arg/fundersam ut trots att jag inte är det. Botox överlag är ju för att ta bort rynkor och bota tex huvudvärk, svettningar och tandgnissel. Botox är ett nervgift som gör att man inte kan använda muskeln där injektionen sker.

Fillers är för att fylla ut områden i ansiktet. Vanligast är nog läppar. Har själv testat fillers under ögonen då jag naturligt är väldigt mörk under ögonen och såg trött ut hur mycket jag än sov. Fillers då fungerar som att man fyller ut den tunna huden under ögonen så att det mörka försvinner och man ser pigg ut.

OnT: ingen aning om när Simon däckade. Tror det var innan kl 22, har inte sett honom sedan dess.
2021-05-01, 00:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Den här konversationen blev rolig! 😁

HAHAHA
2021-05-01, 00:24
Medlem
Anonym396s avatar
Hur jävla kär är inte Adrian i Nardos? Han skulle aldrig ha sådana här samtal med Madde utan att han behöver gå och kissa. Riktigt konstigt att en 30-årig man har fäst sig vid en 22-årig skrikig blatteflicka och ger henne så här mycket uppmärksamhet.

Tror ni att det är taktiskt och han inte är genuin i huset eller tror ni att han är en sådan här stor mes utanför huset? Det som talar för att han spelar en roll är att han borde ha blivit mobbad av sina blattevänner på utsidan om han är en sådan stor tönt.
2021-05-01, 00:24
Medlem
inte kollat nåt idag förens nu.

Vad har hänt under dagen o kvällen i smått?

Ser inte Madde nånstans , var är hon?

Varför sitter Adrian o korsförhör Nardos om alla i huset? O relationer?

Usch, hans face känns sjukt lurigt, Nardos är (tyvärr tror jag ) lättmanipulerad?
2021-05-01, 00:26
Medlem
VARFÖR I HELVETE sitter Adrian och förhör Nardos om saker i huset?! Och varför ser han så jävla skum ut? Vad vill han?!
2021-05-01, 00:27
Medlem
Adrian>>Gör det, ta den största blomkrukan och hoppa i poolen. Sjunk till botten så behöver du aldrig mer hör Nardologen. Gör det så får din själ ett lugn.
Medlem
Blaisens avatar
Ligger sjuuuukt långt efter men har sett vissa kkipp. Tjejerna var ju skitduktiga under skräcknatten! Över all förväntan.

Vad är det för jäkla förhör Adrian har med Nardos nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VARFÖR I HELVETE sitter Adrian och förhör Nardos om saker i huset?! Och varför ser han så jävla skum ut? Vad vill han?!

Undrar exakt samma!!!
fattar ingenting!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, men vem fan skulle orka det!?

Är ju nog jobbigt för pekfingret att skriva i ett konto? 🤔

Jo jag tror definitivt att det finns folk här som orkar det.

Men som du skriver, tycker det är jobbigt nog att hålla koll på vad jag skriver från ett konto, vem som svarar, vem jag har citerat osv.

Två konton? Aldrig i mitt liv att jag skulle klara av det. Jag gör som Juddan och skulle allt på min ADHD
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Botox använder jag främst för att bli av med en djup rynka mellan ögon brynen som gör att jag ser arg/fundersam ut trots att jag inte är det. Botox överlag är ju för att ta bort rynkor och bota tex huvudvärk, svettningar och tandgnissel. Botox är ett nervgift som gör att man inte kan använda muskeln där injektionen sker.

Fillers är för att fylla ut områden i ansiktet. Vanligast är nog läppar. Har själv testat fillers under ögonen då jag naturligt är väldigt mörk under ögonen och såg trött ut hur mycket jag än sov. Fillers då fungerar som att man fyller ut den tunna huden under ögonen så att det mörka försvinner och man ser pigg ut.

OnT: ingen aning om när Simon däckade. Tror det var innan kl 22, har inte sett honom sedan dess.
Öh du får ursäkta en okunnig lekmans kanske korkade fråga, men är det verkligen bra att injicera nervgift i sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in