2021-04-30, 19:15
Medlem
Chandler Bings avatar
Bb hade en fråga ang Simons beteende på insta! Varför bryr dom sig om vad vi tittare tycker om det när dom inte bryr sig ett piss om resterande 99% av tiden då produktionen gör ett asdåligt jobb?!?
2021-04-30, 19:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
I tävling?
Näe, de som redan var storebrorsor fick välja fritt. De valde de två som hängde löst och som inte redan hade fått vara storebror hittills.
2021-04-30, 19:17
Medlem
ja det här var ju gaska patetiskt faktiskt men men thats life ibland
2021-04-30, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Näe, de som redan var storebrorsor fick välja fritt. De valde de två som hängde löst och som inte redan hade fått vara storebror hittills.

Aha där ser man.

O dom andra ska fortfarande vara i lilla?
2021-04-30, 19:18
Avslutad
Ni vet väl att Nardos fanbase gett henne vinst i typ allt va?

Och ni vet även att Nardos fanbase kommer rösta sönder på Adrian på måndag va?

Det kommer även jag!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
TACK. Älskar detta! Så sant alltihop <3
Pedram borde fått öppna brev om sitt dåliga beteende både mot Tess, Katti, Emelie och Nardos. Han borde egentligen åkt ut för längesedan, pga han är så fruktansvärt obehaglig. Flera har dessutom sagt rakt ut att dom också tycker det och att dom är rädda för honom/inte vill sova i samma hus.
Har han någonsin uttryckt (som Simon upprepat flera gånger) att han faktiskt aldrig skulle agera våldsamt mot någon? Nä.
Anledningen att jag ens skapade ett konto här var för att jag var tvungen att få diskutera ang honom, hur han första dagarna bara satt och studerade alla där inne på ett så sjukt obehagligt sätt.
Och hur varje gång någon säger/agerar på ett sätt som inte gynnar honom, sitter och STIRRAR med intensiv blick på denna person.

Ja och det är ju därför vi sitter här för att försöka komma underfund med vem som mest förtjänar att vinna detta. Jag kommer att gå efter den person som kommer närmast mina egna värderingar och det har jag nämt förut.

Att jag sen reagerar så starkt på t.ex Pedrams attityd är för att jag själv fått lära mig sen barnsben att aldrig se över någon pga högmod och att vara sann mot mig själv.
Att behandla andra som jag själv vill bli behandlad, att vara ödmjuk till sig själv och gentemot andra. Ömsesidig respekt, att inte vara hånfull, att vara empatisk och att man värdesätter varandra och i "handling" visar det.

Dessa egenskaper försöker jag uppodla och leva efter då det är så viktigt i våra relationer till varandra. Man blir såklart aldrig full lärd men det är mina hjälpredor.

Det Pedram talar så mycket om är snarare grundad på en ohälsosam respekt och har ingenting med kärlek att göra och han måste ha tolkat betydelsen helt galet. När han betedde sig som han gjorde efter att han blev överflyttad till lilla BB var han totalt respektlös mot övriga då han totalt struntade i att de också var i lilla BB. Att det han hetsade igång kanske skulle få konsekvenser på olika sätt rörde honom inte i ryggen. Nu sitter ju Pedram säkert och de andra hänger löst.

Se hur han behandlade Nardos med respektlöst förakt och hur han såg ner på henne för att hon är med i en lek som BB hittat på? Han har en obehaglig framtoning och när som helst kan han brinna av för minsta lilla. Hans attityd och agerande är den totala motsatsen till respekt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Okej tack! Står med valborgsmaten i ena handen och Flashback i den andra hehe..

Men då så. Inte för att det kommer bli mindre kaos, men kontrasten mellan den nyktra och onyktra kommer ju inte finnas där.

OT:
SKÅL Sverige. Vårvindar friska.
Vad är valborgsmat? bara nyfiken
2021-04-30, 19:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Aha där ser man.

O dom andra ska fortfarande vara i lilla?

Jajamän, tills BB säger något annat.
2021-04-30, 19:22
Medlem
Ghandis avatar
Vill vi se pedram o simon nu...? Nej, just det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ni vet väl att Nardos fanbase gett henne vinst i typ allt va?

Och ni vet även att Nardos fanbase kommer rösta sönder på Adrian på måndag va?

Det kommer även jag!
+1
Medlem
Stummakorianderss avatar
Hade inte spenderat valborg med Pedram och Simon i uppdragsrummet för en miljon.
2021-04-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Vad är valborgsmat? bara nyfiken

+1 som undrar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in