Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Vi behöver inte repetera att vi har skilda åsikter i ett forum:
Det brukar se ut så och kallas debatt.
Att det är hypoteser faller inom samma ram.
Angående att tolka in:
Jag undrade vart du får överrumplad, spontan, inte hunnit ljuga ifrån och citerade hans ord om hennes ordval första tiden när SD är misstänkt.
"Hanna sa det under första tiden då Stefan var misstänkt. Hanna har aldrig uttryckt att hon tvivlade eller tvivlar på Stefan förutom då hon sa "vad har han gjort?".
Ja, där ses det högdragna och arroganta.
Hur hon triumferar likt en narcissist och det ser ut så vid flera tillfällen samma dag.
Därav är det intressant att en bipolär med temporärt ökat självförtroende (till i värsta fall storhetsvansinne vid kraftig mani) kan förväxlas med NPD.
Hon försöker förvränga det till nåt där hon har övertaget vs LW och njuter.
Hon läser ut mer än det öht handlar om.
Pinsamt är rätt ord.
Jag tänker på i vilken context detta händer. HD var bekymrad över den vaga responsen från SD trots att HD skickat förföriska Sms, hon fick jaga SD och hade nog förväntat sig det omvända istället. Så då placerade hon Bollen i hans knä, vår framtid avgör du.
sd visste väl vad det innebar. Lena skulle bort ur deras liv.
Med tanke på hur smickrad HD blev av Beholders sms, undrar jag Hur man skall tolka Hds uttalande egentligen? Innehöll den en förväntan? Särskilt ihop med hennes utsaga på jobbet 'Jag hoppas hon är död',
HDs önskan till SD har varit klar och tydlig i drygt ett år. Fortfarande sprang SD till LW. Hade han äntligen.?