2021-04-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspiranten83
Jag är också bybo och vet vem GM är. Jag hoppas den familj som blir dömd i hovrätt flyttar.
Skulle GM bli frikänd så kan inte flickans familjen bo kvar. Ingen kommer vilja/våga leka med flickan. Blir GM frikänd vilket jag tror när jag läser den bristfälliga domen så hoppas jag han anmäler för grovt förtal (De som spridit skit på div forum).
Är fler barn utsatta borde det redan vara anmält. Men det står ingenting om det i stämningsansökan men efter en sån här offentlig dom brukar det komma påhittade efterkonstruktioner såklart. Allt för att sparka på de som redan ligger ned. Men måste självklart utredas.
Ni enstaka på detta forum som känner sånt hat borde säga det rakt ut till Tomas istället för att sprida massa dynga här.
Ni representerar inte hela byn långt ifrån.

Jorå, dem representerar byn och mänskligheten väldigt väl. Tyvärr är det ni som frenetiskt försöker hävda pedofilens oskuld som inte representerar byn. Bedrövligt och vidrigt beteende av er att lägga lägga skulden på BOs familj när pedofilen är dömd.
Citera
2021-04-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flingpaketet
Kan lova att jag skulle uttrycka mitt missnöje mot Thomas om jag såg han!
Och OM det skulle visa sig vara en falsk anklagelse från flickans familj (vet dock ej vilka det är) så hade jag gjort likadant mot dom!
Tyvärr är detta ingen falsk anklagelse och det kommer Hovrätten visa. Det är sjuka nick härinne som i desperation försöker övertyga annorlunda.
Historien slutar dessvärre inte här, det kommer komma flera anklagelser från barn som tidigare inte vågat berätta.
Citera
2021-04-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskedsinger
Jorå, dem representerar byn och mänskligheten väldigt väl. Tyvärr är det ni som frenetiskt försöker hävda pedofilens oskuld som inte representerar byn. Bedrövligt och vidrigt beteende av er att lägga lägga skulden på BOs familj när pedofilen är dömd.
Det är så här sjukligheten visar sig på Flashback och den är inte representativ för människorna som bor i byn. Thomas skuld ökar med det hat han väller ut på Flashback, han vågar inte stå för det vedervärdiga som han gjort. Se och begrunda tokigheterna, de visar bara hans innersta sjuka väsen. Min empati har här tagit slut,
Citera
2021-04-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paragrafmorsan
Jag gillar din analys om GM familj, då gör vi detsamma om BO familj.

En psykiskt labil mamma som gå i väggen titt som tätt och halva sitt liv levt på bidrag.
En pappa som är avstängd som lärare, som
Många i byn känner ett obehag av att möta...

I rest my case!

Med god insyn i vad som händer i byn är det där rent förtal och inte i närheten av sanningen. Däremot är det obehagligt för byns normalt funtade människor att möta den dömda pedofilen efter vägen. Hoppas föräldrarna i byn ser efter sina barn och inte låter dem vara i närheten av ett sådant avträde till människa.
Citera
2021-04-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskedsinger
Med god insyn i vad som händer i byn är det där rent förtal och inte i närheten av sanningen. Däremot är det obehagligt för byns normalt funtade människor att möta den dömda pedofilen efter vägen. Hoppas föräldrarna i byn ser efter sina barn och inte låter dem vara i närheten av ett sådant avträde till människa.
Vill först och främst råda dig att inte citera inlägg som bryter mot flashbacks regler.
I byn ansågs båda dessa familjer som sunda och fungerande. Det är en djup chock att den ena familjen bestod av en sjuk jävel som kåtade upp sig på småbarn. Vi vet inte vilka fler eller hur många barn som varit drabbade, det får framtiden utvisa. Hoppas straffet skärps i Hovrätt och att vi slipper honom i byn. Ta hand om er alla och se till att ha bra samtalsklimat med era barn så de vågar berätta om oegentligheter.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-04-30 kl. 22:33.
Citera
2021-04-30, 22:35
Medlem
Rollokolans avatar
Även om det är hemskt så är jag ändå fundersam...tjejen trodde det var en hundleksak men vi vuxna översätter det till en penis. Såklart att det sannolikt var just en penis men ändå...hade hon sett allt så hade det varit mer uppenbart. Jag är iofs inne på linjen att det var just en penis men jag är lite osäker på just hållbarheten i en dom. Om domen blir ett frikännande, kommer folk i omgivningen frikänna? Tror inte det....
Senast redigerad av Rollokolan 2021-04-30 kl. 22:37.
Citera
2021-04-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Även om det är hemskt så är jag ändå fundersam...tjejen trodde det var en hundleksak men vi vuxna översätter det till en penis. Såklart att det sannolikt var just en penis men ändå...hade hon sett allt så hade det varit mer uppenbart. Jag är iofs inne på linjen att det var just en penis men jag är lite osäker på just hållbarheten i en dom.
En hundleksak kräver inte en mössa över ögonen så man inte kan se, vilken värld är du född i?
Citera
2021-04-30, 22:40
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
En hundleksak kräver inte en mössa över ögonen så man inte kan se, vilken värld är du född i?
Jag pratar utifrån bevishänseende inte utifrån vad som faktiskt hände. Jag håller med dig och jag tror inte heller på en hundleksak. Jag är nog född i samma värd som du men jag inser att bevis och verklighet kan krocka.
Senast redigerad av Rollokolan 2021-04-30 kl. 22:43.
Citera
2021-04-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980

Återigen som tidigare har skrivits. 3 tekniska bevisnkngsr finns men redovisas inte i domen.
Flickan har ej haft på mössan. Det finns inte DNA av henne i den.
Bra att fler ifrågasätter hur fan detta kunde bli en fällande dom.
Citera
2021-04-30, 22:43
Medlem
Citat:
Jag pratar utifrån bevishänseende inte utifrån vad som faktiskt hände. Jag håller med dig och jag tror inte heller på en hundleksak.
Ur bevishänseende så är det graverande.
Citera
2021-04-30, 22:44
Medlem
Citat:
Även om det är hemskt så är jag ändå fundersam...tjejen trodde det var en hundleksak men vi vuxna översätter det till en penis. Såklart att det sannolikt var just en penis men ändå...hade hon sett allt så hade det varit mer uppenbart. Jag är iofs inne på linjen att det var just en penis men jag är lite osäker på just hållbarheten i en dom. Om domen blir ett frikännande, kommer folk i omgivningen frikänna? Tror inte det....

Det avgörande i domen är vårdnadshavarnas berättelse som tolkas som en sexuell handling.
Håller med - det håller inte.
Citera
2021-04-30, 22:45
Medlem
Citat:
Jag pratar utifrån bevishänseende inte utifrån vad som faktiskt hände. Jag håller med dig och jag tror inte heller på en hundleksak. Jag är nog född i samma värd som du men jag inser att bevis och verklighet kan krocka.

Men äntligen en källkritisk och juridisk kunnig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in