2021-04-28, 16:11
Medlem
Jailhouserocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Ja men precis, smuttar på en duff beer skål på dig

Skönt bitsafen kom in där också.

Skål skål
2021-04-28, 16:23
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Är det här ett seriöst företag? Dvs, vågar jag lämna ut mitt ID när jag ansöker?
Nej, de kommer blåsa dig och ta en massa lån i ditt namn.
2021-04-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Är det här ett seriöst företag? Dvs, vågar jag lämna ut mitt ID när jag ansöker?

Jag har gjort det iaf och jag lever och har inget problem så
2021-04-28, 17:57
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Salmon är det största skämtet man stött på denna sidan ska jag påpeka.
Alla är värdelösa alla är kassa eller dåliga. Till och med att han tycker att mamma och pappa är helt värdelös också misstänker jag. Man kan säga det är tur att han inte sitter som coach vilket öde haha.

Jag hade hellre haft Salmon som coach än någon av de hororna som nu sitter som coacher tbh
2021-04-28, 17:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jailhouserock
Bögar är ni som håller på och lurar folk såhär. Skaffa ett riktigt jobb.

HAH! Så där tänkte vi alla i början, lilla gubben. Tills vi såg vad jobbet kunde göra för oss. Skrattar bäst som skrattar sist. Love&Kisses /Smulle
2021-04-28, 18:00
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
ligger på 506 just nu, men det är dock inte på tre timmar som dig. Datum tack?

Han skrev tre timmar först, SEN två timmar.

100 mess per timme är fullt möjligt om man skapar momentum, flow och inte multitaskar. Förstår inte varför ni inte kan tro på honom och blir så jävla butthurt hela gänget. Jag har också haft många dagar jag skrivit typ 800-900 mess per dag, med 100-120 mess per timme. Enkelt fixat med lite disciplin, momentum och fokus.
2021-04-28, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Han skrev tre timmar först, SEN två timmar.

100 mess per timme är fullt möjligt om man skapar momentum, flow och inte multitaskar. Förstår inte varför ni inte kan tro på honom och blir så jävla butthurt hela gänget. Jag har också haft många dagar jag skrivit typ 800-900 mess per dag, med 100-120 mess per timme. Enkelt fixat med lite disciplin, momentum och fokus.

Faktiskt helt otroligt hur dessa muppar finner det helt omöjligt att klocka 100-120 mess i timmen

Mytomaaan!!!!
2021-04-28, 19:03
Medlem
Jailhouserocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
HAH! Så där tänkte vi alla i början, lilla gubben. Tills vi såg vad jobbet kunde göra för oss. Skrattar bäst som skrattar sist. Love&Kisses /Smulle

Du menar att det växte på dig att prata med snuskiga gubbar? Fikusvarning på det. Ingen kärlek eller kyssar här från mig till dig iallafall. "Smulle". Jag skrattar mig hela vägen till mitt låtsasjobb också.
2021-04-28, 19:15
Medlem
blablablablabla1s avatar
Fan vad det spårar ur när man inte är in på några dagar.
2021-04-28, 19:40
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jailhouserock
Du menar att det växte på dig att prata med snuskiga gubbar? Fikusvarning på det. Ingen kärlek eller kyssar här från mig till dig iallafall. "Smulle". Jag skrattar mig hela vägen till mitt låtsasjobb också.

Fikusvarning? Är du så tveksam på din egna sexualitet alltså? Ja precis, SMULLE, en jävla legend i dessa trakter. Men uppenbarligen inte någon du känner till.
Och ja, det är ett "låtsasjobb", håll du dig så långt borta från det som möjligt snälla du och låt mig dra in mina 5000 kr. per VECKA genom att bara sitta och chatta här hemma och skriva skit utan den minsta mentala ansträngning, när jag vill och vart jag vill. Tack!
2021-04-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Jag visste det! Aldrig nöjd va?

"Ge mig bevis!! Du har inga bevis! Print or it didnt happen!!
*Får sin jävla print*
"Vem som helst kan fejka bla bla varför gjorde du inte si och så dittan och dattan!!"

Typexemplet på en primitiv varelse med låg IQ

Om du på fullaste allvar tror det är så jävla omöjligt så får du tro det, lycka till med dina 50 mess i timmen sötnos

Helt ärligt folk är lite konstiga. Jag läser dagligen denna tråd men skriver inte hela tiden.
Kan garantera att jag sett massa hat mot dig vet inte varför. Om du gör som du säger så ska man väl lyfta upp dig inte trycka ner dig? Varför ska man vara negativt inställd på att det går bra för någon, stop hating on sucess liksom. Crabs in a bucket mentaliteten styr världen nu för tiden.

Tyckte det var roligt det lilla "tjafset" du hade med "Sebbe" menar inget emot honom men fick mig ett gott skratt.
2021-04-28, 20:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Helt ärligt folk är lite konstiga. Jag läser dagligen denna tråd men skriver inte hela tiden.
Kan garantera att jag sett massa hat mot dig vet inte varför. Om du gör som du säger så ska man väl lyfta upp dig inte trycka ner dig? Varför ska man vara negativt inställd på att det går bra för någon, stop hating on sucess liksom. Crabs in a bucket mentaliteten styr världen nu för tiden.

Tyckte det var roligt det lilla "tjafset" du hade med "Sebbe" menar inget emot honom men fick mig ett gott skratt.

Jag tror det roligaste här är att vi har ingen jävla aning om vilka vi är. Vad vi än skriver så för oss är det bara som att skriva till en dator. Vi vet aldrig vilka personer som sitter bakom. Det är även det som är hela attityden bakom detta jobb. Vi förblir anonyma och vi kan uttrycka oss hur vi väljer. Man måste förstå att vad vi än skriver så menar vi faktiskt inte det. Vi hatar inte varandra. Herregud, varje gång jag dissat någon här har jag aldrig menat det egentligen. Jag trollar liksom bara.
Vafan, vi ska vara glada allihop över att ett sånt här jobb existerar, stötta varandra, inte behöva tävla och trycka ner andra vad tjänar det för funktion?

I slutet av dagen handlar det bara om att vi håller igång denna bransch med så god kvalitet som möjligt, och med så hög kvantitet som möjligt för att stjäna stålar för erkänn... det är egentligen den enda jävla orsaken till varför vi gör detta jobb. Om jag eller någon annan "ljuger" om hur många mess vi skriver, so f*cking what liksom? Fokusera på era mess, det är ju det som räknas eller hur? Huvudpoängen är att ta ingenting här seriöst. Ta endast er egna disciplin seriöst samt försök göra ett så bra jobb som möjligt.

Det finns en massa loop-holes så klart och om man tar dem så är det ens egna val, kanske extra konton osv. Ja Salmon&Egg kanske skrev 900 mess den dagen. Varför bli sura över det? Vad gör det er om hen trollar eller inte? Jag tror iaf. inte att personen trollar då jag vet att det är fullt möjligt. Och om det nu är fullt möjligt, varför hata på det? Sådant skall för fan uppmuntras, skriv istället "Bra jobbat! Vill också göra det, vad har du för taktik/strategi?" DET är positiv energi och sådant som leder oss framåt. Inte konstigt att hen börjar skriva i reaktion till er med massa amir- och smulleskämt. Ifall ni faktiskt varit snälla hade ni fått se en helt annan attityd.

Dessutom, Han/Hon vet exakt hur många mess som skrevs och de pengarna som hamnar på den personens konto sedan är det som räknas.

I slutet av dagen är vi alla här "Mytomaner" då vi låtsas vara någon vi inte är för att mjölka gamla gubbar på pengar. Vi är alla här själviska och vi är alla drivna av egot. So be it.

In-b4 haters.
Senast redigerad av frekkinhead 2021-04-28 kl. 20:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in