2021-04-29, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hatten av på den. Har så jövla mycket loggningar från båda håll. Börjar grina snart på dom frågvisa fanskapen.

Vad jag hatar är när dom fan inte styckeindelar alls och skriver som krattor, ord sitter ihop och fan och hans moster typ jamen vad heter du jagbrukarjobba på industrin jag undrar omduvillses kan du säga mig varjagfinner dig vill kyssadig och knulla okej?

Ba dfsfodfpdsfsdopfsd!#"!#!"

Vissa gubbar har jag chattat med under 3 jävla år nu, inte fan ger dom upp heller, dom slutar aldrig, även fast INTE EN ENDA TJEJ träffat dom, så fortsätter dom kämpa, det måste röra sig om fan hundratusentals kronor dom slängt iväg snart då dom chattar varje dag.
2021-04-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vad jag hatar är när dom fan inte styckeindelar alls och skriver som krattor, ord sitter ihop och fan och hans moster typ jamen vad heter du jagbrukarjobba på industrin jag undrar omduvillses kan du säga mig varjagfinner dig vill kyssadig och knulla okej?

Vissa gubbar har jag chattat med under 3 jävla år nu, inte fan ger dom upp heller, dom slutar aldrig, även fast INTE EN ENDA TJEJ träffat dom, så fortsätter dom kämpa, det måste röra sig om fan hundratusentals kronor dom slängt iväg snart då dom chattar varje dag.

Ja precis, liksom fuck off med det. Finns en jag får upp regelbundet som bara skickar massa rosor och skit och massa random bilder och till det skriver han typ 400-500 tecken?? Inte fan läser man allt det, lusläser så man bygger ihop ett svar som makes sense
2021-04-29, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ja precis, liksom fuck off med det. Finns en jag får upp regelbundet som bara skickar massa rosor och skit och massa random bilder och till det skriver han typ 400-500 tecken?? Inte fan läser man allt det, lusläser så man bygger ihop ett svar som makes sense

Ja, alltså som sagt, jag rekommenderar att börja skriva så fort du får upp deras meddelande, typ nåt som kan passa alla, "asså jag gillar dig så mycket ... " inleder jag ofta mina mess, eller "du är så fin alltså", "du ska veta en sak? blalba2," "mm du ska bara veta vad jag.." samtidigt som jag läser.
2021-04-29, 23:43
Medlem
Citat:
Nej, jag kan dock säga dig, att jag har en hemlighet som gör mig riktigt speedad:

Ta 600mg vitamin b6 dagligen, jag delar upp det i tre doser, det ger mig i riktigt bra fokus och enorm energi. Blanda det med 600mg koffein, även det uppdelat på tre.

Fick rekommendationen av en gymkompis, jävlar vad det sätter fart på dig kan jag säga.

Uhh mannen jag tror du ska tagga ned lite på B6:an, att ta så mycket över tid kan leda till komplikationer, tror du behöver läsa på lite mer om det. Vanliga dagsdoser ligger ju på runt 1/20 av det där?

För din egen hälsa prata med en doktor om dosering eller läs på lite på nätet, över tid kan det ställa till det om du tar så pass mycket, för 600mg är väldigt extremt
2021-04-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hatten av på den. Har så jövla mycket loggningar från båda håll. Börjar grina snart på dom frågvisa fanskapen.

Ja precis, varför kan inte alla vara som grinollen från Kista? XD

Han må ju ha muckat med alla players snart och tror fortfarande att han kommer få någonting hahaha
2021-04-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ja, alltså som sagt, jag rekommenderar att börja skriva så fort du får upp deras meddelande, typ nåt som kan passa alla, "asså jag gillar dig så mycket ... " inleder jag ofta mina mess, eller "du är så fin alltså", "du ska veta en sak? blalba2," "mm du ska bara veta vad jag.." samtidigt som jag läser.

Japp, jag får jobba på det och bli bättre med tiden. Skrev strax över 410 idag på 5,5 timme så det finns självklart rum för improvement
2021-04-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Japp, jag får jobba på det och bli bättre med tiden. Skrev strax över 410 idag på 5,5 timme så det finns självklart rum för improvement

Tycker det flyter på riktigt bra! Schysst kö

Visste inte att coach Robert blivit Supervisor. Såg det när jag skrev till honom. Men han är fan schysst alltså, redigt lättsam att ha kontakt med och är alltid trevlig. Men hur blir man supervisor egentligen?
2021-04-30, 02:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Hela mitt tempo sabbades av loggning. Försökte lura en jobbig jävla target med att logga ut och käka lite chips. Men kukhuvudet var kvar när jag logga in. Bara och beta av skiten, svara och skicka. I morgon kan dom fan inte ha fler frågor eller historier. Måste hinna ikapp.
2021-04-30, 02:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Fick upp den där jävla Markus ikväll. Verkar som han inte har släppt Sara än. Fan Mopsan, du hade rätt trots allt. Lika jävla grinig är han fortfarande: "men alltså Sara, du verkar inte fatta det här med att jag inte kan betala för fler krediter" .... OKEJ, MEN SLUTA KÖP FLER KREDITER DÅ FÖR HELVETE, DITT CP!!
2021-04-30, 08:04
Medlem
se8035s avatar
Men snälla du de är ju du som väljer och valt denna väg på vårat äventyr de är inte Mrcus de är Sara! Men strunta i de nu och visa handlingskraft denna gång Sara

14 månader..
2021-04-30, 09:52
Bannlyst
Är ni inne och kör eller?

Fittsegt på morgonen, så var det inte förut, så dom kan fan inte komma och säga det beror på "För lite folk som skriver på morgonen blala!" JAHA SÅ VARFÖR VAR DET INET SÅ FÖR 2 VECKOR SEN DÅ OCH VARIT SÅ I FAN ETT ÅR I STRÄCK?

FITTOR!

KÖR KÖÖR
2021-04-30, 10:09
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Fick upp den där jävla Markus ikväll. Verkar som han inte har släppt Sara än. Fan Mopsan, du hade rätt trots allt. Lika jävla grinig är han fortfarande: "men alltså Sara, du verkar inte fatta det här med att jag inte kan betala för fler krediter" .... OKEJ, MEN SLUTA KÖP FLER KREDITER DÅ FÖR HELVETE, DITT CP!!
Hahaha. Den där typen av snubbe ger aldrig upp. Så roligt att han är tillbaka. Helt otroligt att han är villig att lägga sina sista slantar på Sara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in