2021-04-30, 15:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det är lungt att den jagar Nardos, då ser vi ett leende ibland iaf! Emelie är ju bitter 24/7
+1 Hon är så dum, så hon blir rolig😀
2021-04-30, 15:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Tror Nardos att jorden är platt???

Hon verkar totalt borta.

därför säsongs bb är på dagis nivå, dem försöker anpassa programmet till hennes iq
2021-04-30, 15:19
Medlem
Big Brother 2021: För den som har svårt att sova
2021-04-30, 15:19
Medlem
basiss avatar
Zzzzz

Hur många varianter kan Nardos berätta om angående samma händelse?
2021-04-30, 15:20
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har börjat sluta störa mig faktiskt. Vet inte om det är för att hon vuxit eller om det bara är jag som blivit avtrubbad. Jag tror en kombination men tycker absolut hon ska till final.

ja hon har vuxit men på bredden
2021-04-30, 15:22
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
ja hon har vuxit men på bredden

Dom flesta i huset har vuxit på bredden 🙃
2021-04-30, 15:24
Medlem
In Med Brevhelvetet!!!
2021-04-30, 15:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
In Med Brevhelvetet!!!

Vilket brev?
2021-04-30, 15:26
Medlem
basiss avatar
Den präst som får ta emot Nardos berättelse i bikten efter hon kommit ut ur huset, hoppas hen har ersättning för ob, öt och nattarbete. Även 10 sessioner hos en annan präst ingår i efterbearbetningen ☺️
Senast redigerad av basis 2021-04-30 kl. 15:29.
2021-04-30, 15:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har börjat sluta störa mig faktiskt. Vet inte om det är för att hon vuxit eller om det bara är jag som blivit avtrubbad. Jag tror en kombination men tycker absolut hon ska till final.
Tja vi människor har ju en inbyggd förmåga att vänja oss med obehagliga saker tom extrem smärta, så visst kan man bli avtrubbad.

Mot det mesta utom Oljudith då.
Hon blir bara mer och mer olidligt jobbig.

Minns jag tyckte Simon var en vedervärdig fjolla första veckan, men tycker inte det längre så måste ju vant mig?
2021-04-30, 15:28
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Moget nu gjorde du precis det folk härinne anklaga simon för att göra "halshugga" "inga tänder kvar"

Sen var tanja smutsig i den situationen då simon alltid ansett tanja som en av sina närmaste och direkt nä hon blev nergraderad så tog hon tillfället att utnyttja simons snällhet/naivitet kan förstå att han efter det anser att hon är "död" för honom efter det

Hahah men för helvete Allan!

Släpp den där jävla burgaren nu. Simon har betett sig som ett svin mot Tanja hela vistelsen där inne. Allaballan är ju nästan pinsammare än fågelhjärnan själv. Du har klagat hela morgonen att folk är känsliga för Simons beteende men här sitter du fortfarande och ältar att han blev sviken av sin nära vän som tar hans mcdonajlds bujaje. Hur kan hon med? Uhuhuhu.. Du är fan känsligare än ett dagisbarnet själv.

Hans nära vän som blev ett smuts och som fucking DOG för han utav det enorma sveket. Hans nära vän som ville att hon skulle ge upp en tävling för han är mer värdig, hans nära vän som han har vart tydlig med många gånger att han inte ville hon skulle ha deltagit i programmet. Ryck upp dig för fan det är simon som är ett smuts som spottar, hotar och trycker ner deltagarna där inne.

Ja Simon är rolig, men en ful människa. Det går inte att försvara och sluta säg att du inte försvarar hans vidriga personlighet när det är de ända du har gjort sen igår.

Har han inte själv vart med och planerat stölder nu när han blev lillebror efter sitt bäbis liknande beteende? Har han nu svikit allas föjtjoende när han planerar kupp, smyger bakom deras ryggar och stjäl deras mat. Buuhuhu. Eller nej, det är bara simon som kan bli så traumatiserad utav såna hemskligheter.

Är du en närstående till

Tagga ner lite och skicka kärlek istället. ❤❤
Big löv, one löv, FB löv ❤
2021-04-30, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Big Brother 2021: För den som har svårt att sova

Dom i huset har iaf inte svårt att sova.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in