2021-04-27, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det har du rätt i och sen blev han frälst efter det. Ja jag litar inte ett dugg på hohom för han vågar aldrig stå för något han gör eller säger.
pedrams krishantering
2021-04-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Judith har inte ADHD, hon bara önskar hon hade det. Om det är ett kriterium för ADHD att ha svårt för oförutsedda händelser så har nog vääääldigt många ADHD.
Men ditt inlägg fick mig att inse varför dom utredde mig för ADHD (jag tyckte det var skrattretande)

Judith har garanterat ADHD, finns ingen anledning att tvivla på det - hon säger det själv och hennes beteende styrker det.

Alla med ADHD är individer men en sak som de allra flesta brukar må bra av är förutsägbarhet och tydlighet. Det är som du säger bra för alla men det är för många helt nödvändigt för att klara av tillvaron.
2021-04-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför sprang han då till Madde och kramade om henne och bad om ursäkt och sa att han röstat på henne. Hon sa "Tack för din ärlighet".

Det minns jag! Men det var väl i ”omröstningen” mellan de fyra bara?
2021-04-27, 20:26
Medlem
Citat:
Varför sprang han då till Madde och kramade om henne och bad om ursäkt och sa att han röstat på henne. Hon sa "Tack för din ärlighet".

Det var när Pedram, Madde, Nardos och Simon hade fått lika många poäng
2021-04-27, 20:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Heeelt korekt. Jävla bögtorskar. Joel är sjävskadebenägen, vilka as som nyttjar. Lika illa nyttja flickor/kvinnor. 🤢🤮🤮🤮🤮
Det är även den bilden jag får. Han är så traumatiserad så han "straffar" sig själv (omedvetet) genom självskadebeteende. Vanliga självskadebeteenden är att skära sig själv, svälta sig, sälja sig.
Mycket vanligt att dessa personer hamnar inom prostitution. I Kapten Klänning-affären var det just såna tjejer som utnyttjades. Alla med trasslig barndom och trasig själ.

Och nu är det produktionen på BB som utnyttjar Joels sårbarhet. Hade de haft en psykolog värd namnet, hade han aldrig blivit uttagen.
2021-04-27, 20:27
Medlem
Citat:

Det var inte en nominering. Det var när de skulle rösta fram vem den fjärde nominerade skulle vara. Då stod det mellan Pedram, Nardos o Madde och då förstår jag att han röstade på Madde. Dock har han aldrig nominerat Madde, så du kanske blandar ihop!
2021-04-27, 20:28
Medlem
Citat:

Han röstade väl på Madde när det var lika mellan fyra olika?
2021-04-27, 20:28
Medlem
Men för helvete BB!
Ni har ett jobb! Och så tar ni bort poolkameran när dom har fest där. Och vi får nu välja på 4 tomma rum eller två kameror på "barnen" i hagen"...
2021-04-27, 20:29
Medlem
Adrian är så sjukt jävla snygg. Alltså, bara utseendemässigt. Men wow
2021-04-27, 20:30
Medlem
Ut med toffeln Dompa om han sitter nominerad på måndag. Han var på väg att bli en ny favorit, men så visar det sig att han är en simp istället. Han är liksom helt ointressant nu. Nä, ut!
2021-04-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Judith har garanterat ADHD, finns ingen anledning att tvivla på det - hon säger det själv och hennes beteende styrker det.

Alla med ADHD är individer men en sak som de allra flesta brukar må bra av är förutsägbarhet och tydlighet. Det är som du säger bra för alla men det är för många helt nödvändigt för att klara av tillvaron.

Rätta mig gärna om jag har fel, mitt minne är inte det bästa. Men har hon inte sagt att hon inte får göra en utredning för dom misstänker inte ADHD?
Däremot har hon ju frågat alla i huset om dom tror att hon har ADHD (vilket dom flesta tror).

Jag har märkt att det är "inne" idag att ha en diagnos. Som att du inte är tillräckligt speciell om du inte har en diagnos. Vilket jag tycker dels är helt sjukt och dels en käftsmäll mot alla som faktiskt lever med en diagnos.
2021-04-27, 20:34
Medlem
Kollade appen och såg Peddots Hemma Hos med Kirsty.
KLYFTIGT att ha med hans knogjärn...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in