2021-05-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jo, varför börja följa schema, regler å annat som ständigt bryts när det är 3 veckor kvar.

Ja, det var en jävla massa velande med dagens schema. Som att dom vaknat upp helt plötsligt och kom på att, ja jävlar ja, det är ju vi som sköter schemat nu, när storebrorsorna skött hela veckan åt dom
2021-05-01, 11:12
Medlem
Att Judith börjar hänga på gymmet helt plötsligt är ju misstänksamt bara det. Alla kommer tro att hon tappat de fullständigt. Tror hon misstolkat uppdraget
2021-05-01, 11:12
Medlem
Ska produktionen helt ignorera att det är arbetarnas dag idag?

Svensken är så jävla historielös
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-01 kl. 11:15.
2021-05-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så jävla trött på att Adrian alltid ska svansa efter Emelie och Nardos när de känner för att prata ut i det rosa sovrummet varenda jävla dag. Han gillar inte ens Emelie vilket gör det extra konstigt att han vill sitta där och lyssna på henne. Låt tjejerna vara själva! Sån jävla skum snubbe.

Jag såg klippet mellan Nardos och AD
Kul att han säger handlingar säger mer en ord , gäller det Madde oxå då?

Han säger saker men gör tvärt om, då är han lika mycket skit som Emelie .

Och skit snacket mot Simon han gör ändå fjäskat sen efter . Handlingar mer en ord är fel att använda från hans sida
2021-05-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, det var en jävla massa velande med dagens schema. Som att dom vaknat upp helt plötsligt och kom på att, ja jävlar ja, det är ju vi som sköter schemat nu, när storebrorsorna skött hela veckan åt dom
Gud i London vad jag vill se vilka produktionsteamet är och deras CV. Vilka förbannade sopor som förstört ett koncept om i tidernas begynnelse var fantastiskt.
Nu tittar jag bara för att känna hur normal och smart jag är.
2021-05-01, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken vidrig äcklig människa adrian är nu kom han med förslaget att rigga tävlngen så simon ska bli arg igen

vilka lowlifes dem är hela bunten
Skojar du?? Blev det de förslaget? Helt sjukt ju för han använder det emot simon hela tiden när han blockar Simon i tävlingar och nominerade honom
2021-05-01, 11:15
Bannlyst
Om hennes fru Tanja kommer och pratar med Judith så är det kört.
Tror produktionen är trötta på Judiths maniska beteende att alltid synas och höras och vara i mitten hela tiden.
Längtar tills den dagen Judith åker ut och få gå tillbaka till sitt tråkiga skitliv.
2021-05-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Gud i London vad jag vill se vilka produktionsteamet är och deras CV. Vilka förbannade sopor som förstört ett koncept om i tidernas begynnelse var fantastiskt.
Nu tittar jag bara för att känna hur normal och smart jag är.

Det är väl samma lirare som har hand om Lets dance och andra skit produktioner
2021-05-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ska produktionen helt ignorera att det är arbetarnas dag idag?

Svensken är så jävla historielös
Arbetare är ett utdöende släkte, drömmen är att göra reklam för skitprodukter och äta, göra konstiga saker på youtube.
2021-05-01, 11:17
Avstängd
Helvete Tanja!!
2021-05-01, 11:18
Medlem
htsolna08s avatar
de borde ju fatta att hon har fått ett uppdrag..

hon blir inkallad till bikten och beter sig märkligt efter det.
2021-05-01, 11:19
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)

Skickar min djupaste kondoleanser. Min mamma gick bort gör något år sedan och den sorgen är svår att ens föreställa sig,

Jag hoppas samma som du gör och hoppas du är tillbaka på banan snarast. Viktigt att lägga ner din tid på dina nära och kära nu och inre på BB. Du kommer vara saknad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in