2021-04-30, 15:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det här är Big Bardos 2021. Håll käften och svälj Nardospropagandan.

Vi måste följa Nardos minst 8 timmar varje dag på DC.

Och när detta är slut så ska apflickan bli framröstad som vinnare.

Helt jävla sjukt att vi aldrig får en dag där DC följer någon annan i huset förutom Nardos och Emelie.
Så djävla värdelöst program. Otroligt hur några orkar sitta och följa skiten all vaken tid. Själv tittar jag bara på måndagar numera och röstar så att inte Emilie eller Simon åker ut. Sånt sömnpiller och helt ointressanta människor som gapar och skriker dagarna i ända. Försökte titta igår på TV-programmet men det kröp i kroppen av tristess. Jag är nyfiken på vilken åldersgrupp som vill titta på detta skräp? 12 år borde vara en ålder som passar då dom gillar kullerbyttor och ballonger.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Helt jävla sjukt att vi aldrig får en dag där DC följer någon annan i huset förutom Nardos och Emelie.
Dom hade ju kunnat ha tre DC iallafall, en normal på övriga och så två på Nardos och Emelie.

Eller vänta fyra förresten, två normala fast en där Oljudiths mick är nerdragen till max.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Ja det är liiite suspekt att man lämnar liven i ett par timmar för att komma tillbaka till samma sovrum, samma vanliga två som alltid syns i DC och samma satans konversation om exakt samma sak. Vad gör alla andra? Sover?
2021-04-30, 15:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Stämmer mycket bra. Tycker i helhet att det ska stå mellan Adrian och Emelie, Dompa har fan levererat ännu en vecka av underhållning, Men det är ju bara min åsikt. Därför väger det mer o mer o mer på att "Bitchen från Ystaaaaaaaaad" INTE får min röst.
Heeelt klart! (Dompa röst)
2021-04-30, 15:08
Medlem
Btw, jag älskar att killarna blivit av med sin markservice! En del av min konspiratoriska hjärna påstår att detta är en medveten twist från riktiga BB 😁
2021-04-30, 15:09
Medlem
Tror Nardos att jorden är platt???

Hon verkar totalt borta.
2021-04-30, 15:10
Medlem
Citat:

Det är lungt att den jagar Nardos, då ser vi ett leende ibland iaf! Emelie är ju bitter 24/7
2021-04-30, 15:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Tror Nardos att jorden är platt???

Hon verkar totalt borta.
Verkar????
2021-04-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Verkar????

Okej, är.
2021-04-30, 15:13
Medlem
Det jag tycker är kul med att de flesta hatar på Nardos är att hon bara ökar sin chans att bli en miljon kronor rikare och vi sitter här och stör oss på henne 😅
2021-04-30, 15:14
Medlem
julita55s avatar
Citat:

jag skriver till BB några gånger om dagen om det, men det är bara värre och värre
2021-04-30, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det jag tycker är kul med att de flesta hatar på Nardos är att hon bara ökar sin chans att bli en miljon kronor rikare och vi sitter här och stör oss på henne 😅

Jag har börjat sluta störa mig faktiskt. Vet inte om det är för att hon vuxit eller om det bara är jag som blivit avtrubbad. Jag tror en kombination men tycker absolut hon ska till final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in