2021-04-30, 12:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Vad är det du inte begriper? De gör likadant som andra partier fast åt andra hållet. De rör sig mer mot mitten för att få fler väljare och för att få större inflytande, när de får större inflytande och så pass många röster så går det inte , det är helt omöjligt, att inte låta SD påverka, vilket är hela poängen. När väl SD kan påverka politiken så ska du se att det inte kommer handla om något jävla mellanmjölk, oavsett hur de beter sig och vad de säger i media nu, utan då kommer de stå fast vid sina gamla löften och principer kring hur de kommer påverka migrationspolitiken och hålla en nollvision kring asylinvandringen.

Alla som röstar på AfS t.ex är idioter på riktigt eftersom de aldrig någonsin kommer få inflytande för att de är så öppet extrema och bara kommer ha en liten liten extrem klick som röstar på de, den lilla extrema klicken som hade kunnat göra en stor skillnad om de istället röstade på SD men inte vill göra det för att de inte tycker SD är lika hårda/extrema (vilket de egentligen är, fast de kan såklart inte gå ut med det och ha en massa starkt laddade åsikter i media eftersom det skrämmer bort väljare och spär på myten om att SD är ett extremt rasistparti)

AfS borde utplånas , det enda AfS gör är att förstöra för alla som verkligen vill förändra invandrings- och asylpolitiken och normalisera sverige på riktigt.
Jag fattar inte varför alla bemöter mig med dillande om AfS, jag har ju tydligt sagt att jag kommer att rösta MP ifall Malmberg blir utesluten.
Citera
2021-04-30, 13:00
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://sverigesradio.se/artikel/sds-ordforande-uppmanar-malmberg-att-lamna-sina-uppdrag

"Sverigedemokraternas distriktsordförande Anton Berglund uppmanar partikollegan Bertil Malmberg i Trosa att lämna alla sina uppdrag för partiet.
Berglund skriver detta i ett mejl där han kommenterar Malmbergs uttalande vid regionfullmäktige häromdagen där Malmberg jämförde intelligensnivån hos syd-sudaneser med andra folkgrupper och sa att syd-sudanser har lägre IQ.
Berglund skriver att det är ett oacceptabelt språkbruk och att partiet tar kraftigt avstånd från Bertil Malmbergs uttalanden."

Malmberg är polisanmäld för HMF men vägrar avgå. Hans intervju med Expo är episk på alla sätt och vis.

https://expo.se/2021/04/vagrar-lamna-efter-rasistiskt-utspel-i-regionfullmaktige

Vad vet vi om denne man?

Varför gjorde Bertil detta utspel? Finns det många syd-sudaneser i Trosa?
Citera
2021-04-30, 13:11
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag fattar inte varför alla bemöter mig med dillande om AfS, jag har ju tydligt sagt att jag kommer att rösta MP ifall Malmberg blir utesluten.

Du ska m.a.o. göra en Reinfeldtare..
Citera
2021-04-30, 13:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du ska m.a.o. göra en Reinfeldtare..
Accelerate.

AfS, som alla nämner, är givetvis bra såtillvida att man driver på SD. Men om SD lämnar den Sverigevänliga rörelsen så har det spelat ut sin roll.
Citera
2021-04-30, 13:26
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Varför gjorde Bertil detta utspel? Finns det många syd-sudaneser i Trosa?
Afrikas befolkning förväntas fyrdubblas inom de kommande decennierna och europeiska globalistledare har för avsikt att låta dessa strömma in över Europa som en stor negertsunami av nationsförstörelse:

"EU President: Without Millions of African Migrants, Europe Will Be Lost"
https://www.breitbart.com/europe/2017/11/28/eu-president-without-millions-african-migrants-europe-lody/

Macron: Europe Entering Age of ‘Unprecedented’ Mass Migration, ‘Shares Destiny’ with Africa
"Smith, the Africa expert to whom Macron referred during his appearance on BFMTV, estimates that the number of Africans living in Europe will grow from nine million to between 150 million and 200 million within the next 30 years."
https://www.breitbart.com/europe/2018/04/17/macron-europe-migration-destiny-africa/

Sosseriet i Trosa har antagligen blivit manade till att tro att det är nödvändigt att gå med på den agendan. Bertil Malmberg varnar för konsekvenserna.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-04-30 kl. 13:57.
Citera
2021-04-30, 13:26
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Accelerate.

AfS, som alla nämner, är givetvis bra såtillvida att man driver på SD. Men om SD lämnar den Sverigevänliga rörelsen så har det spelat ut sin roll.

Det är imo bättre att försöka flytta debatten. Strängt taget så vet varken du eller jag, om partiledningen (i tysthet) kanske var införstådd.
"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win”
Citera
2021-04-30, 13:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det är imo bättre att försöka flytta debatten. Strängt taget så vet varken du eller jag, om partiledningen (i tysthet) kanske var införstådd.
"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win”
Du har givetvis rätt i att man bör avvakta hur detta spelas ut, innan man drar några långtgående slutsatser.
Malmberg är inte utesluten, än.
Citera
2021-04-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://sverigesradio.se/artikel/sds-ordforande-uppmanar-malmberg-att-lamna-sina-uppdrag

"Sverigedemokraternas distriktsordförande Anton Berglund uppmanar partikollegan Bertil Malmberg i Trosa att lämna alla sina uppdrag för partiet.
Berglund skriver detta i ett mejl där han kommenterar Malmbergs uttalande vid regionfullmäktige häromdagen där Malmberg jämförde intelligensnivån hos syd-sudaneser med andra folkgrupper och sa att syd-sudanser har lägre IQ.
Berglund skriver att det är ett oacceptabelt språkbruk och att partiet tar kraftigt avstånd från Bertil Malmbergs uttalanden."

Malmberg är polisanmäld för HMF men vägrar avgå. Hans intervju med Expo är episk på alla sätt och vis.

https://expo.se/2021/04/vagrar-lamna-efter-rasistiskt-utspel-i-regionfullmaktige

Vad vet vi om denne man?

Makalöst.
Jag trodde "rasistkortet" var utslitet för länge sedan och kastat i soptunnan.
Citera
2021-04-30, 13:31
Medlem
Citat:

Du får gärna rösta MP. Personligen ser jag det som en win win oavsett om SD får inflytande och invandringen minskar enormt (samt återvandring påbörjas), eller om MP/S vinner vilket kommer cementera att sverige garanterat blir islamiserat inom en snar framtid.

Många är livrädda för islamiseringen av värdelösa anledningar. En islamisering skulle betyda enormt många fördelar för oss som män, männens makt, rättigheter och befogenheter ökar något enormt, skillnaden blir väl att vi får spara skägg. Kvinnor däremot (som röstar för islamiseringen) kommer få det mindre roligt när deras rättig- och friheter begränsas till något som om de vore ägodelar eller husdjur ungefär. Så fantastiskt komiskt att de röstar för detta, det är faktiskt inte mig emot.
Citera
2021-04-30, 13:41
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Du har givetvis rätt i att man bör avvakta hur detta spelas ut, innan man drar några långtgående slutsatser.
Malmberg är inte utesluten, än.

Min poäng är, att man inte kan dra ngr slutsatser alls, om Malmberg skulle bli utesluten - vare sig om hans motiv eller om vad partiledningen anser.

Det skulle förvåna, om Malmberg inte blir utesluten; han är ett bondeoffer till media.
Citera
2021-04-30, 13:43
Medlem
Exakt vilken av folkgrupperna har lägre IQ? Är det Dinka, nuer, shilluk, azande eller någon annan folkgrupp han åsyftar på?
Det är troligtvis alltid svält och krig och varmt och eländigt, med sjukdomar och en massa annat satans elände, så folk orkar inte prestera vid IQ test ändå.
Om det nu har gjorts något.
Och som någon skrev, finns de i hans kommun?
Citera
2021-04-30, 13:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop70
Exakt vilken av folkgrupperna har lägre IQ? Är det Dinka, nuer, shilluk, azande eller någon annan folkgrupp han åsyftar på?
Det är troligtvis alltid svält och krig och varmt och eländigt, med sjukdomar och en massa annat satans elände, så folk orkar inte prestera vid IQ test ändå.
Om det nu har gjorts något.
Och som någon skrev, finns de i hans kommun?
Det han kommenterar är medel-IQ i landet, inte en komplett genomgång av hela befolkningen.

Frågan handlade om hur pass god idé det är att ta emot kvotflyktingar från den här typen av länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in