Citat:
Jag fattar inte varför alla bemöter mig med dillande om AfS, jag har ju tydligt sagt att jag kommer att rösta MP ifall Malmberg blir utesluten.
Vad är det du inte begriper? De gör likadant som andra partier fast åt andra hållet. De rör sig mer mot mitten för att få fler väljare och för att få större inflytande, när de får större inflytande och så pass många röster så går det inte , det är helt omöjligt, att inte låta SD påverka, vilket är hela poängen. När väl SD kan påverka politiken så ska du se att det inte kommer handla om något jävla mellanmjölk, oavsett hur de beter sig och vad de säger i media nu, utan då kommer de stå fast vid sina gamla löften och principer kring hur de kommer påverka migrationspolitiken och hålla en nollvision kring asylinvandringen.
Alla som röstar på AfS t.ex är idioter på riktigt eftersom de aldrig någonsin kommer få inflytande för att de är så öppet extrema och bara kommer ha en liten liten extrem klick som röstar på de, den lilla extrema klicken som hade kunnat göra en stor skillnad om de istället röstade på SD men inte vill göra det för att de inte tycker SD är lika hårda/extrema (vilket de egentligen är, fast de kan såklart inte gå ut med det och ha en massa starkt laddade åsikter i media eftersom det skrämmer bort väljare och spär på myten om att SD är ett extremt rasistparti)
AfS borde utplånas , det enda AfS gör är att förstöra för alla som verkligen vill förändra invandrings- och asylpolitiken och normalisera sverige på riktigt.
Alla som röstar på AfS t.ex är idioter på riktigt eftersom de aldrig någonsin kommer få inflytande för att de är så öppet extrema och bara kommer ha en liten liten extrem klick som röstar på de, den lilla extrema klicken som hade kunnat göra en stor skillnad om de istället röstade på SD men inte vill göra det för att de inte tycker SD är lika hårda/extrema (vilket de egentligen är, fast de kan såklart inte gå ut med det och ha en massa starkt laddade åsikter i media eftersom det skrämmer bort väljare och spär på myten om att SD är ett extremt rasistparti)
AfS borde utplånas , det enda AfS gör är att förstöra för alla som verkligen vill förändra invandrings- och asylpolitiken och normalisera sverige på riktigt.