Citat:
Ursprungligen postat av
EricBlair
AfS är inte extremt, de är ungefär som moderaterna under Gösta Bohman. Det är tokliberalerna som är extrema. SD är ungefär som sossarna på 60 talet. Varför rösta på dessa pga en enda fråga när det finns andra partier som passar mig bättre? Jag skiter i taktiken, jag röstar på det jag kan stå för. Tyvärr platsar inte SD där längre även om jag var med och röstade in dem när det behövdes. Nu är det AfS som behöver stöd. SD får klara sig själva. SD har snart kastat ut alla med vettiga åsikter. De går samma väg som centern och går vilse.
Du är så oerhört bortgjord, du har ingen aning om vad SD står för om du tror att de någonsin kommer att kompromissa någon som helst av deras gamla frågor gällande invandring och HÅRD återvandring, även om de skulle gå ut i media och säga att de vill ÖKA invandringen med fem hundra procent så skulle de aldrig göra det om de kom till makten
SD har aldrig fått inflytande att få visa vad de står för på riktigt, och vi alla vet vad de står för på riktigt, förutom små trotigsa barn som gråter över saker de sagt i media. Du får jättegärna kasta bort din röst, som jag sa tidigare ser jag det som en win win oavsett om SD får inflytande eller om hela sverige islamiseras - jag kommer att få oerhörda fördelar i båda scenarion.