2021-04-29, 20:59
Avstängd
pinnpelle88s avatar
Sverigedemokraterna - Massinvandring är bra sålänge den är laglig!
Citera
2021-04-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Bertil Malmberg är en mycket vettig person! Jag förutsätter att Han har fakta till sitt uttalande, då jag vet att han inte slänger ut sig något han inte kan bevisa! Skulle vara intressant och veta vad de har iq.

Ganska nya undersökningar visar på runt 55, dock med en del frågetecken då forskarna påpekade att så långt ner på skalan blir mätvärdena osäkra med de standardtester som använts sen lång tid tillbaka.
Citera
2021-04-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det roliga i sammanhanget verkar vara att gubben är ihop med en svart indisk tant. Typisk rasistgubbe.

Men instämmer med RudyardKipling, välkommen till Afs.
Vad har indier och sydsudaneser för koppling?
Citera
2021-04-29, 21:05
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det inte så att jag varit entusiastisk SD'are innan. Men nu känns det som om gränsen där jag istället blir en öppen fiende till SD är på väg att passeras.

Jag förstår. SDs "de 4" kommer säkert försvara sig med att snart sitter man vid makten med M och KD. Jag litar inte en sekund på vare sig M eller KD och jag tror SD misstar sig gruvligt, men vem vet - de har mer insyn än jag. Tror nog det finns smartare sätt att hantera uppkomna situation än att sparka starka medlemmar. Man hade ju faktiskt kunnat hänvisa till forskningen och en gång för alla tagit debatten om "hatfakta" eller obekväma fakta ska tystas eller om de ska få lov att sägas. Man hade också kunnat ta debatten om lagen HMF och sett till att den förtryckarlagen försvinner så fort det bara går och argumenterat för det.
Citera
2021-04-29, 21:08
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen

Mörk hudfärg?
Citera
2021-04-29, 21:12
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen

Att det skriks rasist till alla som säger något utanför PK-korridoren. Vad är oddsen för att en man som är gift med en indiska är rasist i ordets rätta bemärkelse?
Citera
2021-04-29, 21:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det roliga i sammanhanget verkar vara att gubben är ihop med en svart indisk tant. Typisk rasistgubbe.

Men instämmer med RudyardKipling, välkommen till Afs.
Kanske hans fru kommer från Södra Brahmin-kasten som har i genomsnitt 120 i IQ.
Om gubben berättar om det så blir han väl utesluten ytterligare en gång.
Citera
2021-04-29, 21:15
Medlem
Citat:
Mörk hudfärg?
Nu var det väl just sydsudaneser han nämnde.
Inte alla mörka sorters människor.
Citera
2021-04-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://sverigesradio.se/artikel/sds-ordforande-uppmanar-malmberg-att-lamna-sina-uppdrag

"Sverigedemokraternas distriktsordförande Anton Berglund uppmanar partikollegan Bertil Malmberg i Trosa att lämna alla sina uppdrag för partiet.
Berglund skriver detta i ett mejl där han kommenterar Malmbergs uttalande vid regionfullmäktige häromdagen där Malmberg jämförde intelligensnivån hos syd-sudaneser med andra folkgrupper och sa att syd-sudanser har lägre IQ.
Berglund skriver att det är ett oacceptabelt språkbruk och att partiet tar kraftigt avstånd från Bertil Malmbergs uttalanden."

Malmberg är polisanmäld för HMF men vägrar avgå. Hans intervju med Expo är episk på alla sätt och vis.

https://expo.se/2021/04/vagrar-lamna-efter-rasistiskt-utspel-i-regionfullmaktige

Vad vet vi om denne man?

Han själv kan inte ha mycket IQ im han inte kunde förutse konsekvenserna av detta uttalande. SD är korrupt skräpparti i samma liga som M och S.

Sen har npg negrerna mer IQ än random viting. Titta bara som de tar över, knullar mycket vita kvinnor med sina stora negerkukar, får massa avkommor, jobbar lite och får allt serverat av dumma vitingar.

Vem har egentligen lågt IQ här?
Citera
2021-04-29, 21:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Han själv kan inte ha mycket IQ im han inte kunde förutse konsekvenserna av detta uttalande. SD är korrupt skräpparti i samma liga som M och S.

Sen har npg negrerna mer IQ än random viting. Titta bara som de tar över, knullar mycket vita kvinnor med sina stora negerkukar, får massa avkommor, jobbar lite och får allt serverat av dumma vitingar.

Vem har egentligen lågt IQ här?
IQ är mätbart & är inte uppe för tyckande eller debatt.
Citera
2021-04-29, 21:21
Medlem
neosnakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Klockrent citat. Dock ej skrivet eller sagt av Orwell men ändå.

Tänkvärt men faktiskt inte förvånad. Ganska få citat överlag som faktiskt är ifrån sagda källa.

Citat:
neosnakes always speak the truth

- Albert Einstein
Citera
2021-04-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
IQ är mätbart & är inte uppe för tyckande eller debatt.

Jo det är det, för folk som kan tänka utanför boxen. IQ är överskattat och avser kunskaper inom vissa områden enbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in